abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:43:18 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137875658
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

gemaakt door professionelen,ja.

Waarom in alle beelden dan zijn de figuren in de ramen veel te groot-uit of proportion?
gewoon amateurs, NEW YORK 9 miljoen mensen en niemand heeft een video camera of een foto camera.. er lopen ook geen toeristen in een van s'werelds grootse toeristische steden?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_137876093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

gewoon amateurs, NEW YORK 9 miljoen mensen en niemand heeft een video camera of een foto camera.. er lopen ook geen toeristen in een van s'werelds grootse toeristische steden?
Maar nog steeds geen verklaring over de out-of-proportion CGI mensen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:06:34 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137876286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk van niet. Van zo'n afstand?

Er is heel veel over dit onderwerp hier.
De vallende CGI mensen zijn ook veel te groot.
http://www.cluesforum.inf(...)86d176d666525545f03f

Veel van de 'amateur' beelden zijn hetzelde beeld,gecropped en/of 'n beetje bewerkt, maar dan gecrediteerd aan 4 of 5 verschillende 'fotografers'....die staat allemaal in het officiele verhaal.
Komt de originele vraag van theguyver weer naar voren: WAAROM?

Ik kan me voorstellen dat de ergste versie van de organisatie achter de schermen van symboliek en rituelen houdt. Dus EVENTUEEL is bijvoorbeeld die 'vallende man/hanging man' niet geheel echt geweest en zijn er ook wel andere stukjes desinformatie gestrooid om de wantrouwende medemens met kluitjes in verschillende met riet gevulde bosjes te sturen maar wat wil je nou daadwerkelijk suggereren eigenlijk? Wat is makkelijker (vanuit een planologisch standpunt gezien) een CGI circus opzetten en een nep aanslag in elkaar flansen met hoogwaardige CGI wat miljarden kost, het sturen van de media en weet ik het allemaal of een paar niet zo heel snuggere midden-oosten fanatiekelingen met een psy-op gek genoeg krijgen om met aardappelschilmesjes, een paar strategische geplaatste mensen om hun door te laten en ze wild te laten gaan. Eventueel met explosieven in het gebouw in kwestie. De CGI optie heeft decennia-lange druk nodig om de leugen te propageren en de psy-ops optie laat aan de buitenwereld in het echt een drama zien en hoeft 'alleen' maar de bron te verhullen. Eventueel door CGI desinfo te strooien en andere afleidingsmanoeuvres om nieuwsgierigen om te leiden en dus eigenlijk energie te laten verspillen op doodlopende non-issues.

Snowden als een CGI is te belachelijk voor woorden en een veel plausibelere verklaring zou zijn dat het een echt persoon is. Of dit echte persoon een dubbele agenda heeft moet nog blijken maar dat is alles.

Dus stop met navelstaren en focussen op dit soort onzin en zie het voor wat het is, afleiding en wederom een manier om de samenzweringstheoretici buiten spel te zetten als een stelletje dwazen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:17:58 #129
33189 RM-rf
1/998001
pi_137876649
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef Tingo het volgende:
De ramen van de WTC waren 250cm lang x 55cm breed.
Interssante stelling waar je mee begint, die grote ramen die duidelijk groter zijn dan een mens.. maar is dat waar?

(De architect van WTC, Minoru Yamasaki leed aan sterke hoogtevrees, en had een afkeer van wolkenkrabbers met veel glas en grote ramen; en heeft daarom de ramen kleiner gemaakt dan eigenlijk gebruikelijk, deze waren 46cm breed, de exacte hoogte kan ik niet zo snel vinden, maar lijkt zeker geen 2,5 meter te zijn maar dichter in de burt van 2 meter, de hoogte van de ramen was 78 inch, dat is 198 centimeter)

ik zie eigenlijk niet zoveel 'onmogelijks' in de maten van de ramen die ik kan vinden en de beelden van die mensen die eruit hangen...
mogelijk dat er een gedeelte vertekening optreed maar overal zie je ook dat die ramen nauwelijks veel groter dan een mens waren, en dat klopt ook.

Ik vermoed overigens dat de 'truc' is dat men vervolgens deze beelden vergelijkt met de ramen van het 'restaurant 'Windows of the world' in de North Tower van het WTC, op de etages 106 en 107... hier waren de venster inderdaad bij een verbouwing vergroot, om een beter uitzicht te geven, ten opzichtte van de kantoorruimtes in de rest van het WTC.

Overigens een klene tip: Als je een bewering doet, gewoon een keerte je beginuitgangspunt een keertje dubbel-checken en niet hersenloos copy-pasten, omdat je dat ergens anders gelezen hebt.
het maakt natuurlijke en groot verschil uit of ramen 55 cm breed bij 255cm hoog zijn... of dat ze 46cm x 198cm zijn, juist voor jouw stelling dat de verhouding tussen die ramen en mensen op een foto niet kan kloppen :)

[ Bericht 7% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2014 11:27:36 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:32:47 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137877150
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar nog steeds geen verklaring over de out-of-proportion CGI mensen.
zie hier boven RM-rf legt het uit, plus mensen kunnen ook dingen voor raam neer zetten.
plus de foto's zijn zo onduidelijk dat je niet kan zien of hij ergens op staat of dat het misschien wel 2 mensen zijn.
denk er maar over na het hele kantoor staat vol met rook dus wat doe je dan, ik zou het raam in gooien en mijn kop naar buiten steken voor frisse lucht, zou jij dat niet doen, plus er werken meer mensen op 1 kantoor he.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:40:47 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137877425
Al worden we uiteraard opgelicht bij het leven door de verschillende media, daar hebben ze alleen totaal geen CGI voor nodig, gewoon wat oude beelden, snapshots en nieuwsberichten vol met suggestie, misvertalingen en in stand gehouden leugens.
Vrijheid
pi_137880698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Interssante stelling waar je mee begint, die grote ramen die duidelijk groter zijn dan een mens.. maar is dat waar?

Overigens een klene tip: Als je een bewering doet, gewoon een keerte je beginuitgangspunt een keertje dubbel-checken en niet hersenloos copy-pasten, omdat je dat ergens anders gelezen hebt.
het maakt natuurlijke en groot verschil uit of ramen 55 cm breed bij 255cm hoog zijn... of dat ze 46cm x 198cm zijn, juist voor jouw stelling dat de verhouding tussen die ramen en mensen op een foto niet kan kloppen :)
OK.I stand corrected op de maten...het was niet copy en paste trouwens,gewoon uit m'n hoofd.:)
Maar goed - ik denk nog steeds dat de figuren in de ramen zijn te groot en out of proportion.
Ik vraag me af hoe makkelijk het was om al de ramen te breken en waar is de gebroken glas in de randen van de ramen.
De beelden klopt niet imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:14:33 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137880786
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK.I stand corrected op de maten...het was niet copy en paste trouwens,gewoon uit m'n hoofd.:)
Maar goed - ik denk nog steeds dat de figuren in de ramen zijn te groot en out of proportion.
Ik vraag me af hoe makkelijk het was om al de ramen te breken en waar is de gebroken glas in de randen van de ramen.
De beelden klopt niet imo.
Dat glas kan je niet zien van zo ver met zo weinig resolutie en weet ik het allemaal meer. En met uithoudingsvermogen en een brandblusser kan je elke ruit uiteindelijk wel kapot krijgen.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')