Inception!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn dus de mensen die zeggen met Snowden gesproken te hebben ook GCI?
Of gewoon goed betaalde leugenaars kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zijn dus de mensen die zeggen met Snowden gesproken te hebben ook GCI?
Ja, godverdomme, waarom is die Snowden gast dan geen goedbetaalde leugenaar maar moet ie CGI zijn ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of gewoon goed betaalde leugenaars kan ook natuurlijk.
CGI bedoel je.
Ik heb een klein stukje gekeken. De 'king kongs'zouden heel goed zwarte rookpluimen kunnen zijn afkomstig uit net gesprongen ramen. Jammer dat het stills zijn, anders had je de daaropvolgende steekvlam wellicht ook kunnen zien.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:14 schreef Tingo het volgende:
De ramen van de WTC waren 250cm lang x 55cm breed.
Waarom in de officiele beelden van de jumpers enz. zijn de mensen zo groot?
Want alle beelden zijn nep.
King Kong Man
Kijk eens goed naar de maat van de 'mensen'.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gekeken. De 'king kongs'zouden heel goed zwarte rookpluimen kunnen zijn afkomstig uit net gesprongen ramen. Jammer dat het stills zijn, anders had je de daaropvolgende steekvlam wellicht ook kunnen zien.
Mensen tussen aanhalingstekens. Jij maakt het wel erg bontquote:Op maandag 17 maart 2014 16:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de maat van de 'mensen'.
Want ze zijn niet echte mensen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen tussen aanhalingstekens. Jij maakt het wel erg bont
je moet wel veel fantasie hebben om daar mensen in te zien.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want ze zijn niet echte mensen.
Hoe kan jij de grote 'mensen' die hangen uit de ramen?
Je kan geen mensen uit de ramen zien hangen?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
je moet wel veel fantasie hebben om daar mensen in te zien.
Ik zie er geen mensen in... Die zijn niet zo groot, donker en rookwolkvormig.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan geen mensen uit de ramen zien hangen?
Raar.
Er zijn figuren die staat daar heel duidelijk....en ze zijn totaal niet goed in perspectief.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zie er geen mensen in... Die zijn niet zo groot, donker en rookwolkvormig.
Dit inderdaad, misschien wel meer dan 1 persoon, blurry foto's niet duidelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje gekeken. De 'king kongs'zouden heel goed zwarte rookpluimen kunnen zijn afkomstig uit net gesprongen ramen. Jammer dat het stills zijn, anders had je de daaropvolgende steekvlam wellicht ook kunnen zien.
Was het de bedoeling om daar mensen in te photoshoppen? Of wat wil je zeggen met dat filmpje?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn figuren die staat daar heel duidelijk....en ze zijn totaal niet goed in perspectief.
Grote fout van de photoshopper.
Dat de beelden zijn onmogelijk - en dus fake!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Was het de bedoeling om daar mensen in te photoshoppen? Of wat wil je zeggen met dat filmpje?
Maar dit zouden weleens bewerkte beelden kunnen zijn..quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat de beelden zijn onmogelijk - en dus fake!
Er wordt iig gesuggereerd dat er vreemde kingkongachtige wezens op staan. Waarom zouden ze dat doen? (Volgens mij zijn het gewoon een paar rookpluimen, maar goed)quote:Op maandag 17 maart 2014 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat de beelden zijn onmogelijk - en dus fake!
Die 'kingkongachtige wezens' zijn bedoelt als 'n grappige manier te emphasise a point....het punt is dat de figuren in de ramen zijn veel te groot en dus de beelden zijn onmogelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar dit zouden weleens bewerkte beelden kunnen zijn..
[..]
Er wordt iig gesuggereerd dat er vreemde kingkongachtige wezens op staan. Waarom zouden ze dat doen? (Volgens mij zijn het gewoon een paar rookpluimen, maar goed)
De beelden zijn iig niet origineel, want daar stond geen muziekje onder.
daar zijn ook amateur beelden en amateur foto's van he..quote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die 'kingkongachtige wezens' zijn bedoelt als 'n grappige manier te emphasise a point....het punt is dat de figuren in de ramen zijn veel te groot en dus de beelden zijn onmogelijk.
Je kan hetzelde fouten zien in de officiele beelden dat waren in onze gezichten gerammde op de dag.
De fotos van mensen in de ramen en de 'jumpers' zijn allemaal fake.
gemaakt door professionelen,ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
daar zijn ook amateur beelden en amateur foto's van he..
Het is ook een deel een perspectief probleem denk ik. Die personen hangen uit het raam waardoor ze groter lijken in vergelijking met het raam omdat ze dichterbij de camera hangen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
gemaakt door professionelen,ja.
Waarom in alle beelden dan zijn de figuren in de ramen veel te groot-uit of proportion?
Ik denk van niet. Van zo'n afstand?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is ook een deel een perspectief probleem denk ik. Die personen hangen uit het raam waardoor ze groter lijken in vergelijking met het raam omdat ze dichterbij de camera hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |