Ja, als iedereen op de planeet gecontroleerd wordt door een hyperspace microwave relay ergens in de omgeving van Vega is dat ook iets wat het eventueel kan verklaren...quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. maar wel eventueel veklaart waarom russen meedoen als ze weten dat Snowden CGI is.
Die illusie heb ik allang niet meerquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:27 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Je zit hier in BNW te discussieren met Lambiekje. Ik hoop niet dat je de illusie had hier goed wetenschappelijk onderbouwde, zinvolle, discussies te kunnen houden.
Proberen te debunken heeft geen zin. Mensen met een plaat voor hun kop en geen enkele interesse in bewijzen kun je niet debunken.
Een artikel over de psychologie van het manipuleren van de massa.. Wat heeft heeft dat met veronderstelde niet-bestaande mensen in advertenties te maken, 'vicsims' en het al of niet bestaan van Snowden? Eerder kwam je ook al met een speelfilm als onderbouwing. Lees je je eigen links wel? Of begrijp je ze niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:31 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.zerohedge.com/news/2014-02-04/it-doesnt-have-be-way
je weet dat het gewoon een actrice / fotomodel is?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
OT beweert met een artikel dat Snowden een soort van S1m0ne is ...
wat in vredesnaam heb je in BNW te zoeken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die illusie heb ik allang niet meer
Wat heb jij in vredesnaam op een forum te zoeken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat in vredesnaam heb je in BNW te zoeken.
En wat als sommige 'realiteit' is synthetisch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
corectie.. in jouw wereldbeeld speelt hollywood, acteurs en allerhande verteltrucs een grote rol en jij laat je er sterk door leiden...
Ik doe dat niet, en laat mijn wereldbeeld vooral door de realiteit vormen, waarbij ik kritisch kijk naar wat bv er allemaal in de media, wat natuurlijk een veelvoud van bronnen, youtube, hollywoodfilms en internet-sites allemaal voor beweringen op me afkomt.
Even serieus, ik vind het geen teken van een grote intelligentie dat je zomaar alles gelooft dat je ergens leest of waarover je een videofilmpje op youtube ziet
Het idee van de film was dat een CGI persoon hollywood overnam ( kwa prestaties), het personage Simone werd ook opgebouwd vanuit CGI maar tot een zekere hoogte, het daadwerkelijke personage was gewoon een foto model en actrice, zie foto hierboven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is toch een speelfilm? Wat bedoel je daarmee te zeggen?
'Waarom' over wat precies?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
The Guyver zegt niks verkeerds in de post die je aanhaalt. Ga eens in op zijn punt ipv op de man te speln: een CGI karakter in het leven roepen om veel stof op te doen waaien? Waarom?
Dat kan niet.. alhoewel het in films misschien best leuk gebracht kan worden, zal niemand een hologram verwisselen met een echt persoon en CGI werkt enkel in audiovisuele media en is onmogelijk toe te passen in de reeale wereld op een manier die mensen het idee geeft dat iets 'echt' is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
En wat als sommige 'realiteit' is synthetisch?
waarom jij het zou weten, je kaart het hier aan door dit topic te starten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
'Waarom' over wat precies?
Waarom zou ik het weten?
Misschien kan je meer over psychological operations lezen dan kan je je eigen mening van maken.
Ik heb m'n eigen meningen over psy-ops dat ik al meerdere keren heeft uitgelegd.
Zoals hierboven al paar voorbeelden zijn gegeven, de CGI personages worden vooral als er close-ups worden gebruikt vertolkt door een echt persoon de computers van tegenwoordig zijn snel genoeg om een persoon te kopiëren naar een digitaal personage maar niet, het volledig opbouwen van een persoon, stemmen en dergelijk worden ook gewoon nog in gesproken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dat kan niet.. alhoewel het in films misschien best leuk gebracht kan worden, zal niemand een hologram verwisselen met een echt persoon en CGI werkt enkel in audiovisuele media en is onmogelijk toe te passen in de reeale wereld op een manier die mensen het idee geeft dat iets 'echt' is.
Hoe knap de moderne techniek ook is, de mogelijkheden ervan zijn niet onbeperkt..
Bovenal is de kostenpost ervan een behoorlijk probleem. Dat rekent zich enkel als men het inzetgebied sterk kan beperken tot enkel een paar effectieve momenten of preciese situaties
Ik denk niet dat de organisaties achter dit soort dingen hebben problemen met finance.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Bovenal is de kostenpost ervan een behoorlijk probleem. situaties
Ga je nog antwoord geven op z'n vraag of blijf je over andere dingen beginnen om je gebrek aan kennis over de situatie niet tentoon te hoeven stellen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de organisaties achter dit soort dingen hebben problemen met finance.
heb je linkje naar de septemberclues begin topic dan zal ik de user die het bedacht heeft zelf wel even vragen, dit schiet natuurlijk niet op zo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de organisaties achter dit soort dingen hebben problemen met finance.
Oh ja en hoeveel van dit 'geheime informatie' denk je was niet al jaren lang bekend door mensen die hebben veel meer inzicht in de duistere/dodgy praktijken van CIA/NSA/whatever ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vreemd dat een persoon die veel geheime informatie heeft laten uitlekken opeens niet echt zou zijn, waarom vraag ik me af.wat is de reden, of doel hiervan?
Dat was mijn vraag meer niet.
Blijkbaar genoeg om te moeten vluchten .quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja en hoeveel van dit 'geheime informatie' denk je was niet al jaren lang bekend door mensen die hebben veel meer inzicht in de duistere/dodgy praktijken van CIA/NSA/whatever ?
Wat informatie precies heeft de 'Snowden' karakter uitgegeven dat is zo 'earth-shatterlingly' schokkend?
Zijn nogal wat documenten ga ik hier niet posten beste is even gaan naar theguardian of wikileaks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja en hoeveel van dit 'geheime informatie' denk je was niet al jaren lang bekend door mensen die hebben veel meer inzicht in de duistere/dodgy praktijken van CIA/NSA/whatever ?
Wat informatie precies heeft de 'Snowden' karakter uitgegeven dat is zo 'earth-shatterlingly' schokkend?
Maar wat info heeft hij publiek gemaakt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg om te moeten vluchten .
Hier heb je 'n bron waar 'Snowden' heeft top secret info gekregen :quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn nogal wat documenten ga ik hier niet posten beste is even gaan naar theguardian of wikileaks.
Maar dat is geen antwoord op de vraag waarom hij niet echt zou zijn.
dude no offence .quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hier heb je 'n bron waar 'Snowden' heeft top secret info gekregen :
google.nl
organisaties die zomaar geld uitgeven in grote mate, krijgen vroeger of later die problemen wel...quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet waarschijnlijk dat Snowden een CGI karakter is, ipv een mens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet - als ze hebben grote vrienden in t politiek,big business,media enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
organisaties die zomaar geld uitgeven in grote mate, krijgen vroeger of later die problemen wel...
Als Snowden 'n echte mens is - dan heeft ie 'n andere echte naam.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet waarschijnlijk dat Snowden een CGI karakter is, ipv een mens.
Dan heeft hij een andere naam? Hoe bedoel je? Waarom?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als Snowden 'n echte mens is - dan heeft ie 'n andere echte naam.
Hij is creeerd om mensen te misleiden en laten denken dat er zijn 'n paar eerlijk en brave gozers in t CIA/NSA/whatever.....en dat Freedom of Speech bestaat of zo.
Als er zijn echte klokkenluiders met echte 'gevoelige informatie' dan zijn ze heel snel uit de weg gehaald en ze kunnen ook niet t media vertrouwen op hun allegaties te publiceren want t media zijn grote vrienden met de (in)security forces.
Ik zei t vanaf t begin.
IMO : Het hele verhaal is gewoon 'n stukje van de hele toneel(zelfde met Assange)
Tingo tip wat minder films kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet - als ze hebben grote vrienden in t politiek,big business,media enz.
En ik denk dat de financieel praktijken van bepaalde organisaties zijn niet alleen 'semi-legale'maar helemaal illegaal en crimineel.
Ik denk dat government agencies zijn ook bezig met drug-trafficking,wapenhandel.moord enz.Black Ops noemen ze het - dan er is helemaal geen 'paper-trail'.
We weten niet eens de helft van met wat ze zijn bezig ermee.
En daarom is het een CGI karakter?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hij is creeerd om mensen te misleiden en laten denken dat er zijn 'n paar eerlijk en brave gozers in t CIA/NSA/whatever.....en dat Freedom of Speech bestaat of zo.
Als er zijn echte klokkenluiders met echte 'gevoelige informatie' dan zijn ze heel snel uit de weg gehaald en ze kunnen ook niet t media vertrouwen op hun allegaties te publiceren want t media zijn grote vrienden met de (in)security forces.
Ik zei t vanaf t begin.
IMO : Het hele verhaal is gewoon 'n stukje van de hele toneel(zelfde met Assange)
Computer Generated Identity.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En daarom is het een CGI karakter?
ik vind het zo gek als Die hard BNW-er moeten we juist blij zijn met dit soort klokkenluiders.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En daarom is het een CGI karakter?
nogmaals, hoe rjk je ook bent en hoeveel vrienden en macht je wel of niet hebt... dat ontslaat niemand van de realiteit dat geld besteden altijd een vraag heeft van effectiviteit'..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk van niet - als ze hebben grote vrienden in t politiek,big business,media enz.
De truc is natuurlijk dat regeringsorganisaties dankzij de directe band tot wetgevende instanties, de wetten kunnen laten scheppen die illegaal handelen (semi-)legaal maakt, desnoods via omwegen zoals de NSA werkt met het FISA-gerechtshof.quote:En ik denk dat de financieel praktijken van bepaalde organisaties zijn niet alleen 'semi-legale'maar helemaal illegaal en crimineel.
Als je iets niet weet, moet je gewoon ook niet doen alsof je wel wat er van weet en gewoon het niet erover hebben alsof iets wel 'waar' zou zijn.quote:Ik denk dat government agencies zijn ook bezig met drug-trafficking,wapenhandel.moord enz.Black Ops noemen ze het - dan er is helemaal geen 'paper-trail'.
We weten niet eens de helft van met wat ze zijn bezig ermee.
Geen reden maar gewoon puur, omdat het kan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nogmaals, hoe rjk je ook bent en hoeveel vrienden en macht je wel of niet hebt... dat ontslaat niemand van de realiteit dat geld besteden altijd een vraag heeft van effectiviteit'..
Iemand die geld uitgeeft wil daarmee ook een bepaalde tegenwaarde en zal voordat deze het geld uitgeeft ook een zekere resultaat ervan verwachten of zekerheid hebben dat bepaalde bestedingen efficient besteed worden..
jouw logica lijkt er van uit te gaan dat bepaalde mensen of organisaties gewoon lukraak eindeloos geld gaan uitgeven, met een onduidelijk doel ..
enkel 'omdat ze dat kunnen'
[..]
De truc is natuurlijk dat regeringsorganisaties dankzij de directe band tot wetgevende instanties, de wetten kunnen laten scheppen die illegaal handelen (semi-)legaal maakt, desnoods via omwegen zoals de NSA werkt met het FISA-gerechtshof.
Ook de NSA moet verantwoording afleggen en kan zich hieraan niet geheel 'onttrekken' (al pogen ze het zeker, en zijn bv dingen als geheimhouding, verborgen budgets en hun gebrek aan transparantie perfecte methodes om het afleggen van verantwoording te ontlopen wat echter vaak ook een probleem is bij inlichtingenwerk, hoe 'effectief' is het nu werkelijk, is lastig vast te stellen)
[..]
Als je iets niet weet, moet je gewoon ook niet doen alsof je wel wat er van weet en gewoon het niet erover hebben alsof iets wel 'waar' zou zijn.
het is nutteloos eindeloos te gaan theoretiseren over dingen die je niet weet en waarvan de logische argumenten ervoor door jezelf makkelijk ontweken kunnen worden met een 'russel teapot'-achtige argumentatie van een onmogelijkheid daarover iets te kunnen weten.
Overigens, ook een veel in het geheim werkende organisatie heeft gewoon een 'paper trail'...
Ook zulke organisaties werken gewoon als bedrijven en kunnen er niet aan ontkomen om documenatie te maken en bv de registratie van welke besluiten genomen zijn en wie waarvoor verantwoordelijk is.
Wel is de 'paper trail' vane en geheime dienst natuurlijk enorm 'heet' materiaal en zal men er verschrikkelijk voorzichtig mee zijn ...
Mochten zulke documenten uitlekken (zoals bij Snowden gebeurde, en voorheen bij Bradley Manning) is dat altijd ongekend schadelijk
Jij hebt helemaal geen recht om commentaren te maken over 'films kijken'.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tingo tip wat minder films kijken.
Geheime diensten gebruiken verschillende ID's enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan heeft hij een andere naam? Hoe bedoel je? Waarom?
Van alle mensen op BNW ben jij degene die het het meest heeft over hollywood en zijn films. Dus ben jij er het meest door beïnvloed. Sterker nog, je kan er maar niet over stil blijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:01 schreef Tingo het volgende:
Misschien moet je kijken na jezelf ipv. idiotische Hollywood films kijken.
En voor welke organisatie werk jij dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mensen die werken voor zulke organisaties zijn heel goed leugenaars - het is 'n deel van hun baan toch?
Ik geloof dat de hele wereld een juist een pest hekel heeft aan hun.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zei t vanaf t begin.
misschien zo?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Tingo, je zou er zomaar naast kunnen zitten dat Snowden CGI is want:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-europarlement.html
en dat zal hij toch echt in levende lijve moeten doen, of denk je dat het hele europarlement CGI is?
nou.. Lavenderr, in het bericht wordt een andere optie genoemdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Tingo, je zou er zomaar naast kunnen zitten dat Snowden CGI is want:
http://www.nu.nl/politiek(...)n-europarlement.html
en dat zal hij toch echt in levende lijve moeten doen, of denk je dat het hele europarlement CGI is?
quote:Er zal geen rechtstreekse verbinding zijn. Snowden zal of een boodschap inspreken of schriftelijk vragen beantwoorden.
oh damnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:32 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
nou.. Lavenderr, in het bericht wordt een andere optie genoemd
Uit het artikel:
[..]
De OP wordt hiermee dus niet ontkrachtquote:
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
De OP wordt hiermee dus niet ontkracht
Dat is zeker niet de bedoeling!!quote:
Inmiddels heeft Snowden al met zoveel mensen gesproken dat we er gerust van uit kunnen gaan dat het een echt mens is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de bedoeling!!
Vind het een interessant onderwerp, maar ik besef me ook dat sommige dingen anders in elkaar zitten dan ik vaak denk. Soms ligt het gecompliceerder, soms wat simpeler.. in dit geval is het interessant dat er 3 grote namen zijn (Assange, Manning en Snowden) die de onthullingen hebben gebracht. Het laat je nadenken over hoe ver de macht van inlichtingendiensten reikt.
Zijn zij alwetend en zijn de 3 slechts pionnen en hun creatie? Of zijn de diensten niet zo alwetend als ze zich doen voorkomen? Dat vind ik aan dit hele verhaal zo interessant.
Dat Snowden 'gemaakt' zou zijn.. gevalletje bewijs het maar eens..
Mensen zeggen dat ze met Snowden hebben gesproken, he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Snowden al met zoveel mensen gesproken dat we er gerust van uit kunnen gaan dat het een echt mens is.
Maar ik geef toe; het klinkt spannend om net te doen alsof het GCI is
Niemand kan ontkennen dat de technologie bestaat om dit soort dingen te doen....de technologie is waarschijnlijk veel meer geadvanceerd dan we denken,dus het idee 'het is niet mogelijk/het kan toch niet! ' is gebaseerd puur op vertrouw.....'n soort van 'but they'd never do such a thing!'.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de bedoeling!!
Vind het een interessant onderwerp, maar ik besef me ook dat sommige dingen anders in elkaar zitten dan ik vaak denk. Soms ligt het gecompliceerder, soms wat simpeler.. in dit geval is het interessant dat er 3 grote namen zijn (Assange, Manning en Snowden) die de onthullingen hebben gebracht. Het laat je nadenken over hoe ver de macht van inlichtingendiensten reikt.
Zijn zij alwetend en zijn de 3 slechts pionnen en hun creatie? Of zijn de diensten niet zo alwetend als ze zich doen voorkomen? Dat vind ik aan dit hele verhaal zo interessant.
Dat Snowden 'gemaakt' zou zijn.. gevalletje bewijs het maar eens..
Dan zijn dus de mensen die zeggen met Snowden gesproken te hebben ook GCI?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ze met Snowden hebben gesproken, he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |