Marlboro sponsort Ferrari nog steeds hoor (In ieder geval nog tot eind 2015.). Die barcode is vervangen door een wit vlak met een rode 'punt' er op, en dat staat gewoon nog steeds op de auto's.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Ondertussen was het beeldmerk al dusdanig bekend dat er inderdaad helemaal geen tekst meer hoefde te staan.
Ik doelde er meer op dat al die liveries al eerder in dit topic voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Laat maar komen.. Lotus en Caterham rijden ook in klassieke kleuren rond, Mercedes en Ferrari zelfs in nóg klassiekere kleuren (toen de wagen een kleur kreeg op basis van het land, Italië (Ferrari) rood, Engeland groen (British Racing Green), Frankrijk (Bugatti) blauw en Duitsland zilver.)
Volgens mij is dat meer het beeldmerk van Scuderia Ferrari zelf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Marlboro sponsort Ferrari nog steeds hoor (In ieder geval nog tot eind 2015.). Die barcode is vervangen door een wit vlak met een rode 'punt' er op, en dat staat gewoon nog steeds op de auto's.
[ link | afbeelding ]
Klopt... Telegraaf had m ook weer opgepikt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat al die liveries al eerder in dit topic voorbij zijn gekomen.
Marlboro sponsort weldegelijk Ferrari nog.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer het beeldmerk van Scuderia Ferrari zelf.
Ik haal daar in elk geval geen Marlboro logo uit en daar doe je het als sponsor neem ik aan voor: exposure.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:32 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij is dat meer het beeldmerk van Scuderia Ferrari zelf.
Ik haal daar in elk geval geen Marlboro logo uit en daar doe je het als sponsor neem ik aan voor: exposure.
Een gestileerd linkerbovenhoek van een pakje sigaretten dus.quote:The controversial barcode design was recently removed by Ferrari for the start of the Spanish Grand Prix in the 2010 season but the barcode remains on drivers team gear.[8] In January 2011, the Scuderia Ferrari presented a new logo for its racing team. This logo is considered by a specialised F1-website[9] as a subliminal advertisement for Marlboro, evocating the top-left corner design of a Marlboro cigarettes pack.
"Is considered", niet bevestigd dus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:36 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
[..]
Een gestileerd linkerbovenhoek van een pakje sigaretten dus.
Zulke bedrijven bulken van 't geld.... bijna 9 miljard dollar winst in 2011... dan kijken ze niet op of om voor een bedrag van wat zou t zijn 25 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
"Is considered", niet bevestigd dus.
Maar goed, ik wist het niet, had dat ook totaal niet achter die rode hoek gezocht en ik zie ook niet echt dat mensen het met Marlboro associeren, ook subliminaal niet.
Maar goed, als Marlboro er sponsorgeld voor wil betalen, niemand die ze tegen houdt
Die barcode was onzin. Dat was gewoon een random streepjes code, gecontroleerd door users op meerdere fora. Waaronder FOK! zelf, en dat was als ik me niet vergis Vosss Geraltquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet nog wel dat vooral Marlboro bij veel races met een streepjescode rond reed, dat was de streepjescode op een pakje Marlboro.
Check; dat was ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Die barcode was onzin. Dat was gewoon een random streepjes code, gecontroleerd door users op meerdere fora. Waaronder FOK! zelf, en dat was als ik me niet vergis Vosss Geralt
Ik dacht dat ze de barcode op de letters van Marlboro hadden gebruikt, de M is een aantal streepjes, de a ook, etc.quote:
Dit topic bewijst het tegendeel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Iedereen weet dat Ferrari door Marlboro gesponsord wordt, daar zijn die plaatjes niet eens voor nodig.
Ik wist niet dat ze nog steeds gesponsord werden door Marlboro, maar de associatie is er nog steeds, de Ferrari achtervleugel = Marlboro (of een streepjescode die er op lijkt). Zat nu net naar die promofoto hierboven te kijken en het viel me op dat daar nu Santander staat, voor het eerst dat het me dat opvalt.quote:
Het team heet officieel Marlboro Scuderia Ferrari (of andersom, wisselt nog wel eens). Dat wordt elke keer gezegd in de persconferentie, dus je had het wel kunnen weten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:24 schreef k_man het volgende:
Dus Marlboro sponsort Ferrari stiekem, zonder dat hun naam ergens genoemd wordt en op een manier waarbij hun logo door 90% van het publiek niet herkend zal worden. Makes sense...
Nee hoor, sinds halverwege 2011 heet het gewoon Scuderia Ferrari.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het team heet officieel Marlboro Scuderia Ferrari (of andersom, wisselt nog wel eens). Dat wordt elke keer gezegd in de persconferentie, dus je had het wel kunnen weten.
Je hebt gelijk. Tijd gaat snel, ik kan me nog gewoon herinneren dat dat elke keer gezegd werdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds halverwege 2011 heet het gewoon Scuderia Ferrari.
Met lotus weet je het nooitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja, totaal niet bewust natuurlijk. Maar toch wel een leuke sneer.
Whahah Lotus. Ik vind wat dat betreft de Social Media wel een verrijking voor de F1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Eerste foto van 'de neus':
[ afbeelding ]
Achtervleugel is ook wel apart zeg zo smal. Vroeger was dat toch een stuk mooier toen ze nog bijna zo breed waren als de wagen zelf.quote:
Ze zijn nu geen van beidenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
Formule 1 wagens hoeven niet mooi te zijn, als ze maar snel zijn.
Nee het is niet goed, vaak genoeg waren er een aantal rijders in Q3 die geen tijd reden. Ander nadeel, als je een grote remfout maakte in Q3 had je daar gelijk last van tijdens de eerste stint van de race. Kwalificatie hoor je gewoon 1 rondje voluit te kunnen gaan. Vind het persoonlijk vaak interessanter dan de race, waar het toch alleen maar een constante pace rijden is en als iemand je in de weg zet even je DRS open zet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Marks het volgende:
Volgens mij hier nog niet bij langs gekomen, maar de FIA (Todt) heeft plannen om de kwalificatie weer eens aan te passen. Ja het is toch goed zoals het nu is, maar blijkbaar wil men niet dat de kijkers het lekker kunnen volgen en moet er weer wat veranderd worden zodat men daar weer aan moet wennen ... http://www.formule1.nl/ni(...)ender-maken-in-2014/
En het argument dat iedereen dan lekker hard kan rijden in q3 kan me gestolen worden en wel hierom:
-De boel moet gespaard worden, men zal dus waarschijnlijk echt niet alles volledig open zetten voor de kwalificatie.
-De race begint nu eigenlijk al op zaterdag, bij de kwalificatie. Dat vind ik juist leuk, daar kunnen teams zich onderscheiden door verschillende strategieën.
-Er waren echt zeer boeiende kwalificaties de afgelopen jaren! Het is dus goed zoals het is!
En het gemiddelde nemen van alle drie de rondesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals het nu is, maar dan met extra banden die je niet in de race hoeft te gebruiken, zodat iedereen voluit kan gaan. De spanning van wie wel en wie niet naar de volgende ronde gaat vind ik wel wat hebben.
Ja, lachen als het dan halverwege gaat hozenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
En het gemiddelde nemen van alle drie de rondes
Uitzonderingen daar gelatenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, lachen als het dan halverwege gaat hozen
Vind het ook primaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef Ferry_76 het volgende:
En hoewel de discussie vast nog lang door zal gaan, vind ik de nieuwe wagens in dit filmpje helemaal niet zo slecht klinken! Aardig combinatie van een wat lager/zwaarder geluid met een turbofluit en knallen bij het terugschakelen:
En 850 pk uit een 1.6je en een elektromotor is zeker niet slecht!: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=56126
Opvallend dat McNish Frijns noemt als iemand om in de gaten te houden dit jaar in de F1 terwijl hij niet racet. Ongeveer op 30 minuten.quote:
En dan ook meteen kwalificatiemotoren. Por die dingen maar lekker op naar 1300 PK ofzo en gaan met die banaan...proberen 400 km/h te halen op Monzaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef Fir3fly het volgende:
Gewoon een uurtje kwalificatie zonder afvallers, maar wel elk kwartier minimaal een getimede ronde neerzetten. Oh en met speciale kwalificatiebanden. In de race komen ze toch nooit meer op snelheid dus laat ze die ronderecords maar eens aanvallen.
En daar dan mee vol gas door Eau Rouge knallen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:42 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk is het schandalig dat ik gewoon een auto kan kopen die harder kan dan een F1 auto.
Ofja, als ik heel veel geld had dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |