Alles is al eens eerder bedacht..quote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Marks het volgende:
Die neus van de Caterham.... Wie dat haat, zou ook deze moeten haten
[ afbeelding ]
Ja, want dat ziet er pre-cies hetzelfde uit!quote:Op maandag 3 februari 2014 22:02 schreef Marks het volgende:
Die neus van de Caterham.... Wie dat haat, zou ook deze moeten haten
[ afbeelding ]
Mee eens, daarna de Red Bull omdat ze dankzij de livery de piemelneus redelijk verbloemd hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef Joene het volgende:
Denk dat de mercedes nog de mooiste looks heeft.
Ok dan noem je hem anders, whatever. Het blijft een uitstulpselquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef Meike26 het volgende:
RedBull heeft niet eens een piemelneusMeer een V shape, heeft Adrian gedaan zodat Vet tel zijn wagen nog een meisjesnaam kan geven.
En zo lijkt me sony met blauw er op ook erg mooi op de Mcquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef Meike26 het volgende:
Ik vond de McLaren tijdens de test op dinsdag ook wel mooi. De blauwe kleur van de full wets stond de auto goed
Ze moeten die neus geel verven, en dan McDonalds als sponsor dan heb je de M van Mcdonalds bij de McLaren. En dan een speciale MacLaren menu bij de McD, de marketing mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef HerrFritz het volgende:
En zo lijkt me sony met blauw er op ook erg mooi op de Mc
Een tekening van JarJar Binks op de neus maken, al komt de nieuwe Star Wars film pas in 2015 uit..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Ze moeten die neus geel verven, en dan McDonalds als sponsor dan heb je de M van Mcdonalds bij de McLaren. En dan een speciale MacLaren menu bij de McD, de marketing mogelijkheden zijn eindeloos.
Hier, moderne bak in een oud jasjequote:Op maandag 3 februari 2014 22:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Alles is al eens eerder bedacht..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:49 schreef SiGNe het volgende:
Een tekening van JarJar Binks op de neus maken, al komt de nieuwe Star Wars film pas in 2015 uit..
Maar dat telt vast niet als je vorig jaar al een abbo heb gehad...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
Gisteren een facebook bericht terug gehad van Sport1. Waarin ik vroeg of Sport1 nog met een actie komt voor het formule1 seizoen.
"Rondom de start van het nieuwe F1 seizoen komt er wel een actie. Over de invulling hiervan kunnen we helaas nog niks zeggen. Via de sport1 Go app kunt u een apart F1 abonnement afsluiten. Vriendelijke groeten, Sport1"
zo, das niet weinigquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Honda betaalt McLaren nu al fors: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=56098
Is ook wel logisch dat ze indruk willen maken aangezien ze de laatste keer met de staart tussen de benen zijn afgedropen.....quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef SiGNe het volgende:
Da's een leuke deal inderdaad. Overigens maakt de terugkeer van Honda de kans dat Sony voor McLaren kiest om te sponsoren ook groter en als ze die ook binnenhalen dan hebben ze geld genoeg om tegen de centen van Ferrari en Red Bull op te boksen.
Honda wil er in elk geval flink wat van maken, hun rentree in de F1, gaan meteen voor de hoofdprijs.
Ik denk dat het juist zo was dat ze door het gebrek aan resultaten de hoge kosten niet meer konden verantwoorden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach, die zijn niet vertrokken omwille van de hoge kosten en de crisis, dat was slechts het excuus. Had toch wel gedacht dat je daar doorheen zou prikken Sasq
De werkelijke reden waren de resultaten natuurlijk....
Die kans is precies 1quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef Geralt het volgende:
Ik denk nog altijd dat minimaal 1 iemand bij Honda zelfmoord gepleegd heeft toen Brawn de wereldtitels won
Het meest bizarre van dat alles vind ik nog steeds dat die titel gewonnen is met een Mercedes krachtbron die last-minute in een Honda chassis ge-dremel-d is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:07 schreef Geralt het volgende:
Ik denk nog altijd dat minimaal 1 iemand bij Honda zelfmoord gepleegd heeft toen Brawn de wereldtitels won
die Honda 1968 is een mooie om het merk mee terug laten komenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef Vaas3 het volgende:
http://cdebdesign.blogspot.de/
best geil eigenlijk al die oude liveries op nieuwe F1 wagens
Ik zit dit terwjil ik dit bekijk eens terug te denken en ik besef me dat ik een tijdje met de auto's meegerookt heb... In 96 heb ik een tijdje Rothmans gerookt, ik heb ook een tijdje Winfield gerookt dat moet laat jaren 90 zijn geweest... best ergquote:Op donderdag 6 februari 2014 03:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En verder zitten er een paar hele mooie bij, vooral van sigarettenmerken valt me op.. (Benson&Hedges, John Player Special, Gitane, West, Marlboro, Camel, Rothmans, Mild Seven, Lucky Strike. etc.. je zou bijna denken dat men ons aan het roken wilden krijgen)
Alsof ze even zelf een livery mogen bedenken met random sponsorsquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:56 schreef Vaas3 het volgende:
Vergelijk deze livery
[ afbeelding ]
met dit en Sauber mag zich gaan schamen
[ afbeelding ]
saaie livery
niet random sponsors,een team mag wel hun eigen kleur kiezenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Alsof ze even zelf een livery mogen bedenken met random sponsors![]()
Edit : Bovendien laten ze op deze manier zien dat er méér dan genoeg ruimte is voor nog een sponsor of zelfs een titelsponsor ?
Alhoewel een tikkie saai en leeg qua sponsors, toch één van de meest agressieve liveries van afgelopen 2 jaar. Dit noem je oorlogskleuren, als een geschminkte indiaan klaar voor de strijd![]()
Dat mag wel, maar als je een Red Bull hebt, ga je die niet Ferrari rood of McLaren zilver doen. Je stemt het af op de kleuren van je sponsoring.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:49 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
niet random sponsors,een team mag wel hun eigen kleur kiezen
Als een gevestigd team met die auto was gekomen was hij bij de eerste race al als illegal bestempeldquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het meest bizarre van dat alles vind ik nog steeds dat die titel gewonnen is met een Mercedes krachtbron die last-minute in een Honda chassis ge-dremel-d is.![]()
Het gaat tegen ieder gezond verstand in, dat chassis en krachtbron minutieus op elkaar afgestemd moeten zijn in een maandenlang durend ontwerp proces.
Nog iets gehoord over de Williams/Martini geruchten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:04 schreef SiGNe het volgende:
Als ikzelf 1 mooiste uit zou moeten kiezen dan wordt dan nog best een lastige keuze.
Er zitten heel erg mooie liveries bij.
UIteindelijk na veel wikken en wegen kom ik toch uit op een klassieker, niet alleen in de F1 maar in vele takken van autosport:
[ afbeelding ]
Laat maar komen.. Lotus en Caterham rijden ook in klassieke kleuren rond, Mercedes en Ferrari zelfs in nóg klassiekere kleuren (toen de wagen een kleur kreeg op basis van het land, Italië (Ferrari) rood, Engeland groen (British Racing Green), Frankrijk (Bugatti) blauw en Duitsland zilver.)quote:
Nee, alleen wat geruchten die ik hier gelezen heb.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Nog iets gehoord over de Williams/Martini geruchten?
En vanaf de vijftiende tot begin Mei een tentoonstelling bij Louwman over Martini sponsoring in de autosport, met o.a. F1, DTM en rallywagens!
Zit/zat Johhny Walker niet op de McLaren..?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:29 schreef SiGNe het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of drankmerken tegenwoordig wel mogen.
Ik geloof dat alleen in Frankrijk dat niet mag, zelfs Red Bull niet meen ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:30 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zit/zat Johhny Walker niet op de McLaren..?
En Whyte & Mackay Scottish Whisky op de Force India.
Marlboro sponsort Ferrari nog steeds hoor (In ieder geval nog tot eind 2015.). Die barcode is vervangen door een wit vlak met een rode 'punt' er op, en dat staat gewoon nog steeds op de auto's.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Ondertussen was het beeldmerk al dusdanig bekend dat er inderdaad helemaal geen tekst meer hoefde te staan.
Ik doelde er meer op dat al die liveries al eerder in dit topic voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Laat maar komen.. Lotus en Caterham rijden ook in klassieke kleuren rond, Mercedes en Ferrari zelfs in nóg klassiekere kleuren (toen de wagen een kleur kreeg op basis van het land, Italië (Ferrari) rood, Engeland groen (British Racing Green), Frankrijk (Bugatti) blauw en Duitsland zilver.)
Volgens mij is dat meer het beeldmerk van Scuderia Ferrari zelf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Marlboro sponsort Ferrari nog steeds hoor (In ieder geval nog tot eind 2015.). Die barcode is vervangen door een wit vlak met een rode 'punt' er op, en dat staat gewoon nog steeds op de auto's.
[ link | afbeelding ]
Klopt... Telegraaf had m ook weer opgepikt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat al die liveries al eerder in dit topic voorbij zijn gekomen.
Marlboro sponsort weldegelijk Ferrari nog.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer het beeldmerk van Scuderia Ferrari zelf.
Ik haal daar in elk geval geen Marlboro logo uit en daar doe je het als sponsor neem ik aan voor: exposure.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:32 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij is dat meer het beeldmerk van Scuderia Ferrari zelf.
Ik haal daar in elk geval geen Marlboro logo uit en daar doe je het als sponsor neem ik aan voor: exposure.
Een gestileerd linkerbovenhoek van een pakje sigaretten dus.quote:The controversial barcode design was recently removed by Ferrari for the start of the Spanish Grand Prix in the 2010 season but the barcode remains on drivers team gear.[8] In January 2011, the Scuderia Ferrari presented a new logo for its racing team. This logo is considered by a specialised F1-website[9] as a subliminal advertisement for Marlboro, evocating the top-left corner design of a Marlboro cigarettes pack.
"Is considered", niet bevestigd dus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:36 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
[..]
Een gestileerd linkerbovenhoek van een pakje sigaretten dus.
Zulke bedrijven bulken van 't geld.... bijna 9 miljard dollar winst in 2011... dan kijken ze niet op of om voor een bedrag van wat zou t zijn 25 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
"Is considered", niet bevestigd dus.
Maar goed, ik wist het niet, had dat ook totaal niet achter die rode hoek gezocht en ik zie ook niet echt dat mensen het met Marlboro associeren, ook subliminaal niet.
Maar goed, als Marlboro er sponsorgeld voor wil betalen, niemand die ze tegen houdt
Die barcode was onzin. Dat was gewoon een random streepjes code, gecontroleerd door users op meerdere fora. Waaronder FOK! zelf, en dat was als ik me niet vergis Vosss Geraltquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet nog wel dat vooral Marlboro bij veel races met een streepjescode rond reed, dat was de streepjescode op een pakje Marlboro.
Check; dat was ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Die barcode was onzin. Dat was gewoon een random streepjes code, gecontroleerd door users op meerdere fora. Waaronder FOK! zelf, en dat was als ik me niet vergis Vosss Geralt
Ik dacht dat ze de barcode op de letters van Marlboro hadden gebruikt, de M is een aantal streepjes, de a ook, etc.quote:
Dit topic bewijst het tegendeel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Iedereen weet dat Ferrari door Marlboro gesponsord wordt, daar zijn die plaatjes niet eens voor nodig.
Ik wist niet dat ze nog steeds gesponsord werden door Marlboro, maar de associatie is er nog steeds, de Ferrari achtervleugel = Marlboro (of een streepjescode die er op lijkt). Zat nu net naar die promofoto hierboven te kijken en het viel me op dat daar nu Santander staat, voor het eerst dat het me dat opvalt.quote:
Het team heet officieel Marlboro Scuderia Ferrari (of andersom, wisselt nog wel eens). Dat wordt elke keer gezegd in de persconferentie, dus je had het wel kunnen weten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:24 schreef k_man het volgende:
Dus Marlboro sponsort Ferrari stiekem, zonder dat hun naam ergens genoemd wordt en op een manier waarbij hun logo door 90% van het publiek niet herkend zal worden. Makes sense...
Nee hoor, sinds halverwege 2011 heet het gewoon Scuderia Ferrari.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het team heet officieel Marlboro Scuderia Ferrari (of andersom, wisselt nog wel eens). Dat wordt elke keer gezegd in de persconferentie, dus je had het wel kunnen weten.
Je hebt gelijk. Tijd gaat snel, ik kan me nog gewoon herinneren dat dat elke keer gezegd werdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds halverwege 2011 heet het gewoon Scuderia Ferrari.
Met lotus weet je het nooitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja, totaal niet bewust natuurlijk. Maar toch wel een leuke sneer.
Whahah Lotus. Ik vind wat dat betreft de Social Media wel een verrijking voor de F1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Eerste foto van 'de neus':
[ afbeelding ]
Achtervleugel is ook wel apart zeg zo smal. Vroeger was dat toch een stuk mooier toen ze nog bijna zo breed waren als de wagen zelf.quote:
Ze zijn nu geen van beidenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
Formule 1 wagens hoeven niet mooi te zijn, als ze maar snel zijn.
Nee het is niet goed, vaak genoeg waren er een aantal rijders in Q3 die geen tijd reden. Ander nadeel, als je een grote remfout maakte in Q3 had je daar gelijk last van tijdens de eerste stint van de race. Kwalificatie hoor je gewoon 1 rondje voluit te kunnen gaan. Vind het persoonlijk vaak interessanter dan de race, waar het toch alleen maar een constante pace rijden is en als iemand je in de weg zet even je DRS open zet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Marks het volgende:
Volgens mij hier nog niet bij langs gekomen, maar de FIA (Todt) heeft plannen om de kwalificatie weer eens aan te passen. Ja het is toch goed zoals het nu is, maar blijkbaar wil men niet dat de kijkers het lekker kunnen volgen en moet er weer wat veranderd worden zodat men daar weer aan moet wennen ... http://www.formule1.nl/ni(...)ender-maken-in-2014/
En het argument dat iedereen dan lekker hard kan rijden in q3 kan me gestolen worden en wel hierom:
-De boel moet gespaard worden, men zal dus waarschijnlijk echt niet alles volledig open zetten voor de kwalificatie.
-De race begint nu eigenlijk al op zaterdag, bij de kwalificatie. Dat vind ik juist leuk, daar kunnen teams zich onderscheiden door verschillende strategieën.
-Er waren echt zeer boeiende kwalificaties de afgelopen jaren! Het is dus goed zoals het is!
En het gemiddelde nemen van alle drie de rondesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals het nu is, maar dan met extra banden die je niet in de race hoeft te gebruiken, zodat iedereen voluit kan gaan. De spanning van wie wel en wie niet naar de volgende ronde gaat vind ik wel wat hebben.
Ja, lachen als het dan halverwege gaat hozenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
En het gemiddelde nemen van alle drie de rondes
Uitzonderingen daar gelatenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, lachen als het dan halverwege gaat hozen
Vind het ook primaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef Ferry_76 het volgende:
En hoewel de discussie vast nog lang door zal gaan, vind ik de nieuwe wagens in dit filmpje helemaal niet zo slecht klinken! Aardig combinatie van een wat lager/zwaarder geluid met een turbofluit en knallen bij het terugschakelen:
En 850 pk uit een 1.6je en een elektromotor is zeker niet slecht!: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=56126
Opvallend dat McNish Frijns noemt als iemand om in de gaten te houden dit jaar in de F1 terwijl hij niet racet. Ongeveer op 30 minuten.quote:
En dan ook meteen kwalificatiemotoren. Por die dingen maar lekker op naar 1300 PK ofzo en gaan met die banaan...proberen 400 km/h te halen op Monzaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef Fir3fly het volgende:
Gewoon een uurtje kwalificatie zonder afvallers, maar wel elk kwartier minimaal een getimede ronde neerzetten. Oh en met speciale kwalificatiebanden. In de race komen ze toch nooit meer op snelheid dus laat ze die ronderecords maar eens aanvallen.
En daar dan mee vol gas door Eau Rouge knallen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:42 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk is het schandalig dat ik gewoon een auto kan kopen die harder kan dan een F1 auto.
Ofja, als ik heel veel geld had dan.
En als je het alleen hebt over hard gaan in een rechte lijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:42 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk is het schandalig dat ik gewoon een auto kan kopen die harder kan dan een F1 auto.
Ofja, als ik heel veel geld had dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |