Ik dacht dat ze de barcode op de letters van Marlboro hadden gebruikt, de M is een aantal streepjes, de a ook, etc.quote:
Dit topic bewijst het tegendeel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Iedereen weet dat Ferrari door Marlboro gesponsord wordt, daar zijn die plaatjes niet eens voor nodig.
Ik wist niet dat ze nog steeds gesponsord werden door Marlboro, maar de associatie is er nog steeds, de Ferrari achtervleugel = Marlboro (of een streepjescode die er op lijkt). Zat nu net naar die promofoto hierboven te kijken en het viel me op dat daar nu Santander staat, voor het eerst dat het me dat opvalt.quote:
Het team heet officieel Marlboro Scuderia Ferrari (of andersom, wisselt nog wel eens). Dat wordt elke keer gezegd in de persconferentie, dus je had het wel kunnen weten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:24 schreef k_man het volgende:
Dus Marlboro sponsort Ferrari stiekem, zonder dat hun naam ergens genoemd wordt en op een manier waarbij hun logo door 90% van het publiek niet herkend zal worden. Makes sense...
Nee hoor, sinds halverwege 2011 heet het gewoon Scuderia Ferrari.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het team heet officieel Marlboro Scuderia Ferrari (of andersom, wisselt nog wel eens). Dat wordt elke keer gezegd in de persconferentie, dus je had het wel kunnen weten.
Je hebt gelijk. Tijd gaat snel, ik kan me nog gewoon herinneren dat dat elke keer gezegd werdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds halverwege 2011 heet het gewoon Scuderia Ferrari.
Met lotus weet je het nooitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja, totaal niet bewust natuurlijk. Maar toch wel een leuke sneer.
Whahah Lotus. Ik vind wat dat betreft de Social Media wel een verrijking voor de F1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Eerste foto van 'de neus':
[ afbeelding ]
Achtervleugel is ook wel apart zeg zo smal. Vroeger was dat toch een stuk mooier toen ze nog bijna zo breed waren als de wagen zelf.quote:
Ze zijn nu geen van beidenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
Formule 1 wagens hoeven niet mooi te zijn, als ze maar snel zijn.
Nee het is niet goed, vaak genoeg waren er een aantal rijders in Q3 die geen tijd reden. Ander nadeel, als je een grote remfout maakte in Q3 had je daar gelijk last van tijdens de eerste stint van de race. Kwalificatie hoor je gewoon 1 rondje voluit te kunnen gaan. Vind het persoonlijk vaak interessanter dan de race, waar het toch alleen maar een constante pace rijden is en als iemand je in de weg zet even je DRS open zet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Marks het volgende:
Volgens mij hier nog niet bij langs gekomen, maar de FIA (Todt) heeft plannen om de kwalificatie weer eens aan te passen. Ja het is toch goed zoals het nu is, maar blijkbaar wil men niet dat de kijkers het lekker kunnen volgen en moet er weer wat veranderd worden zodat men daar weer aan moet wennen ... http://www.formule1.nl/ni(...)ender-maken-in-2014/
En het argument dat iedereen dan lekker hard kan rijden in q3 kan me gestolen worden en wel hierom:
-De boel moet gespaard worden, men zal dus waarschijnlijk echt niet alles volledig open zetten voor de kwalificatie.
-De race begint nu eigenlijk al op zaterdag, bij de kwalificatie. Dat vind ik juist leuk, daar kunnen teams zich onderscheiden door verschillende strategieën.
-Er waren echt zeer boeiende kwalificaties de afgelopen jaren! Het is dus goed zoals het is!
En het gemiddelde nemen van alle drie de rondesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals het nu is, maar dan met extra banden die je niet in de race hoeft te gebruiken, zodat iedereen voluit kan gaan. De spanning van wie wel en wie niet naar de volgende ronde gaat vind ik wel wat hebben.
Ja, lachen als het dan halverwege gaat hozenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
En het gemiddelde nemen van alle drie de rondes
Uitzonderingen daar gelatenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, lachen als het dan halverwege gaat hozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |