Marlboro sponsort Ferrari nog steeds hoor (In ieder geval nog tot eind 2015.). Die barcode is vervangen door een wit vlak met een rode 'punt' er op, en dat staat gewoon nog steeds op de auto's.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Ondertussen was het beeldmerk al dusdanig bekend dat er inderdaad helemaal geen tekst meer hoefde te staan.
Ik doelde er meer op dat al die liveries al eerder in dit topic voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Laat maar komen.. Lotus en Caterham rijden ook in klassieke kleuren rond, Mercedes en Ferrari zelfs in nóg klassiekere kleuren (toen de wagen een kleur kreeg op basis van het land, Italië (Ferrari) rood, Engeland groen (British Racing Green), Frankrijk (Bugatti) blauw en Duitsland zilver.)
Volgens mij is dat meer het beeldmerk van Scuderia Ferrari zelf.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Marlboro sponsort Ferrari nog steeds hoor (In ieder geval nog tot eind 2015.). Die barcode is vervangen door een wit vlak met een rode 'punt' er op, en dat staat gewoon nog steeds op de auto's.
[ link | afbeelding ]
Klopt... Telegraaf had m ook weer opgepikt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat al die liveries al eerder in dit topic voorbij zijn gekomen.
Marlboro sponsort weldegelijk Ferrari nog.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer het beeldmerk van Scuderia Ferrari zelf.
Ik haal daar in elk geval geen Marlboro logo uit en daar doe je het als sponsor neem ik aan voor: exposure.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:32 schreef SiGNe het volgende:
Volgens mij is dat meer het beeldmerk van Scuderia Ferrari zelf.
Ik haal daar in elk geval geen Marlboro logo uit en daar doe je het als sponsor neem ik aan voor: exposure.
Een gestileerd linkerbovenhoek van een pakje sigaretten dus.quote:The controversial barcode design was recently removed by Ferrari for the start of the Spanish Grand Prix in the 2010 season but the barcode remains on drivers team gear.[8] In January 2011, the Scuderia Ferrari presented a new logo for its racing team. This logo is considered by a specialised F1-website[9] as a subliminal advertisement for Marlboro, evocating the top-left corner design of a Marlboro cigarettes pack.
"Is considered", niet bevestigd dus.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:36 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
[..]
Een gestileerd linkerbovenhoek van een pakje sigaretten dus.
Zulke bedrijven bulken van 't geld.... bijna 9 miljard dollar winst in 2011... dan kijken ze niet op of om voor een bedrag van wat zou t zijn 25 miljoen ofzo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
"Is considered", niet bevestigd dus.
Maar goed, ik wist het niet, had dat ook totaal niet achter die rode hoek gezocht en ik zie ook niet echt dat mensen het met Marlboro associeren, ook subliminaal niet.
Maar goed, als Marlboro er sponsorgeld voor wil betalen, niemand die ze tegen houdt
Die barcode was onzin. Dat was gewoon een random streepjes code, gecontroleerd door users op meerdere fora. Waaronder FOK! zelf, en dat was als ik me niet vergis Vosss Geraltquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Ik weet nog wel dat vooral Marlboro bij veel races met een streepjescode rond reed, dat was de streepjescode op een pakje Marlboro.
Check; dat was ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Die barcode was onzin. Dat was gewoon een random streepjes code, gecontroleerd door users op meerdere fora. Waaronder FOK! zelf, en dat was als ik me niet vergis Vosss Geralt
Ik dacht dat ze de barcode op de letters van Marlboro hadden gebruikt, de M is een aantal streepjes, de a ook, etc.quote:
Dit topic bewijst het tegendeel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Iedereen weet dat Ferrari door Marlboro gesponsord wordt, daar zijn die plaatjes niet eens voor nodig.
Ik wist niet dat ze nog steeds gesponsord werden door Marlboro, maar de associatie is er nog steeds, de Ferrari achtervleugel = Marlboro (of een streepjescode die er op lijkt). Zat nu net naar die promofoto hierboven te kijken en het viel me op dat daar nu Santander staat, voor het eerst dat het me dat opvalt.quote:
Het team heet officieel Marlboro Scuderia Ferrari (of andersom, wisselt nog wel eens). Dat wordt elke keer gezegd in de persconferentie, dus je had het wel kunnen weten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:24 schreef k_man het volgende:
Dus Marlboro sponsort Ferrari stiekem, zonder dat hun naam ergens genoemd wordt en op een manier waarbij hun logo door 90% van het publiek niet herkend zal worden. Makes sense...
Nee hoor, sinds halverwege 2011 heet het gewoon Scuderia Ferrari.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het team heet officieel Marlboro Scuderia Ferrari (of andersom, wisselt nog wel eens). Dat wordt elke keer gezegd in de persconferentie, dus je had het wel kunnen weten.
Je hebt gelijk. Tijd gaat snel, ik kan me nog gewoon herinneren dat dat elke keer gezegd werdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:03 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds halverwege 2011 heet het gewoon Scuderia Ferrari.
Met lotus weet je het nooitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:23 schreef LWD-Godius het volgende:
Ja, totaal niet bewust natuurlijk. Maar toch wel een leuke sneer.
Whahah Lotus. Ik vind wat dat betreft de Social Media wel een verrijking voor de F1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:17 schreef LWD-Godius het volgende:
Eerste foto van 'de neus':
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |