Achtervleugel is ook wel apart zeg zo smal. Vroeger was dat toch een stuk mooier toen ze nog bijna zo breed waren als de wagen zelf.quote:
Ze zijn nu geen van beidenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:47 schreef sasquatsch het volgende:
Formule 1 wagens hoeven niet mooi te zijn, als ze maar snel zijn.
Nee het is niet goed, vaak genoeg waren er een aantal rijders in Q3 die geen tijd reden. Ander nadeel, als je een grote remfout maakte in Q3 had je daar gelijk last van tijdens de eerste stint van de race. Kwalificatie hoor je gewoon 1 rondje voluit te kunnen gaan. Vind het persoonlijk vaak interessanter dan de race, waar het toch alleen maar een constante pace rijden is en als iemand je in de weg zet even je DRS open zet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Marks het volgende:
Volgens mij hier nog niet bij langs gekomen, maar de FIA (Todt) heeft plannen om de kwalificatie weer eens aan te passen. Ja het is toch goed zoals het nu is, maar blijkbaar wil men niet dat de kijkers het lekker kunnen volgen en moet er weer wat veranderd worden zodat men daar weer aan moet wennen ... http://www.formule1.nl/ni(...)ender-maken-in-2014/
En het argument dat iedereen dan lekker hard kan rijden in q3 kan me gestolen worden en wel hierom:
-De boel moet gespaard worden, men zal dus waarschijnlijk echt niet alles volledig open zetten voor de kwalificatie.
-De race begint nu eigenlijk al op zaterdag, bij de kwalificatie. Dat vind ik juist leuk, daar kunnen teams zich onderscheiden door verschillende strategieën.
-Er waren echt zeer boeiende kwalificaties de afgelopen jaren! Het is dus goed zoals het is!
En het gemiddelde nemen van alle drie de rondesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:02 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals het nu is, maar dan met extra banden die je niet in de race hoeft te gebruiken, zodat iedereen voluit kan gaan. De spanning van wie wel en wie niet naar de volgende ronde gaat vind ik wel wat hebben.
Ja, lachen als het dan halverwege gaat hozenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:29 schreef kepler het volgende:
[..]
En het gemiddelde nemen van alle drie de rondes
Uitzonderingen daar gelatenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, lachen als het dan halverwege gaat hozen
Vind het ook primaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:13 schreef Ferry_76 het volgende:
En hoewel de discussie vast nog lang door zal gaan, vind ik de nieuwe wagens in dit filmpje helemaal niet zo slecht klinken! Aardig combinatie van een wat lager/zwaarder geluid met een turbofluit en knallen bij het terugschakelen:
En 850 pk uit een 1.6je en een elektromotor is zeker niet slecht!: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=56126
Opvallend dat McNish Frijns noemt als iemand om in de gaten te houden dit jaar in de F1 terwijl hij niet racet. Ongeveer op 30 minuten.quote:
En dan ook meteen kwalificatiemotoren. Por die dingen maar lekker op naar 1300 PK ofzo en gaan met die banaan...proberen 400 km/h te halen op Monzaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:27 schreef Fir3fly het volgende:
Gewoon een uurtje kwalificatie zonder afvallers, maar wel elk kwartier minimaal een getimede ronde neerzetten. Oh en met speciale kwalificatiebanden. In de race komen ze toch nooit meer op snelheid dus laat ze die ronderecords maar eens aanvallen.
En daar dan mee vol gas door Eau Rouge knallen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:42 schreef Geralt het volgende:
Eigenlijk is het schandalig dat ik gewoon een auto kan kopen die harder kan dan een F1 auto.
Ofja, als ik heel veel geld had dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |