Ja maar ik wil eigenlijk niet de horeca in.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon rond mailen naar wat barretjes, discotheken en cafés dan
dat is toch ook horecaquote:Op maandag 3 februari 2014 18:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk niet de horeca in.
Misschien in een lunchroom ofzo
Naja eigenlijk alles behalve horeca en schoonmaak.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is toch ook horeca
waar dacht je dan aan?
kun je beter structureel iets meer slaap pakkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ziek begin te worden, of het een gebrek aan slaap. Ik ga woensdag hoe dan ook geen wekker zetten.
En werk... ik moet ook maar eens goed opzoek weer.
er is genoeg johquote:Op maandag 3 februari 2014 18:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Naja eigenlijk alles behalve horeca en schoonmaak.
Maar omdat er gewoon zo weinig is voor een student wil ik wel uitwijken naar horeca, maar niet 's avonds.
Callcenter lijkt me echt kutquote:Op maandag 3 februari 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je beter structureel iets meer slaap pakken
[..]
er is genoeg joh
callcenter, boodschappen bezorgen, vervelend zijn op straat en aan mensen crap proberen te verkopen
Werd mij laatst ook aangeraden. Lijkt me nog wel lachen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Callcenter lijkt me echt kut
Maar verdient volgens mij wel tof.
Is vooral schaamteloos onzin kunnen en willen verkopen, en niet 1x maar urenlang. Niet echt mijn ding.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd mij laatst ook aangeraden. Lijkt me nog wel lachen.
Ach... kleine stappen. Vanaf morgen in ieder geval niet meer FOK!ken na 3:00 is een begin. Niks meer uit te stellen ook dus dat moet lukken.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je beter structureel iets meer slaap pakken
Als ik geen werk kan krijgen na mijn studie ga ik dat doenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is vooral schaamteloos onzin kunnen en willen verkopen, en niet 1x maar urenlang. Niet echt mijn ding.
[..]
Ach... kleine stappen. Vanaf morgen in ieder geval niet meer FOK!ken na 3:00 is een begin. Niks meer uit te stellen ook dus dat moet lukken.
Hahaha, succes er mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... kleine stappen. Vanaf morgen in ieder geval niet meer FOK!ken na 3:00 is een begin. Niks meer uit te stellen ook dus dat moet lukken.
Als je geen werk kunt krijgen na je studie moet je door studeren.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik geen werk kan krijgen na mijn studie ga ik dat doen
Dat kan lang niet altijd. Of je moet 10k per jaar willen betalenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen werk kunt krijgen na je studie moet je door studeren.
cachet is 17quote:Op maandag 3 februari 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan lang niet altijd. Of je moet 10k per jaar willen betalen
Je Schotland ambitie is voorbij?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik geen werk kan krijgen na mijn studie ga ik dat doen
Bedankt, ga het nodig hebbenquote:
Nee vind school kutquote:Op maandag 3 februari 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen werk kunt krijgen na je studie moet je door studeren.
shit, ik haal cachet en supersof door elkaarquote:Op maandag 3 februari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
cachet is 17
daar gaat die vlieger dus niet op
picsquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
ik heb schoenen gekocht terwijl ik niks wilde uitgeven deze weekhelp
Maar wil denk ik niet weg uit nederlandquote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Schotland ambitie is voorbij?
Klonk toch als een hele mooie uitdaging en financieel haalbaar ook.
[..]
Bedankt, ga het nodig hebben
werken, dat is pas kutquote:
pics van de schoenenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
Jij koopt niks online toch? Dan kun je het moeilijk nog een echt impulsieve aankoop noemenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
Ah, dan houd het op ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar wil denk ik niet weg uit nederland
Verdien je nog eens wat.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
werken, dat is pas kut
[..]
pics van de schoenen
houdt* ?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij koopt niks online toch? Dan kun je het moeilijk nog een echt impulsieve aankoop noemen
Oh en pics dan maar.
[..]
Ah, dan houd het op ja.
Bedankt Cachetquote:
Deze zijn toch zwart?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
deze in het zwart
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumps
nette schoenen allesssssquote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
deze in het zwart
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumps
Nee want dan ben je te duur.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
als het je daar om gaat kun je juist beter door studeren
nee houdtquote:
oh ik vind ze daar donkergrijsquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Cachet
[..]
Deze zijn toch zwart?
is dat netjes?quote:
oke nicequote:
Ja ik twijfelde ook even.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dan weer een beetje jammer alleen
Als je inzoomt wel ietwat inderdaad, maar zien er leuk uitquote:
Ik ben ook een bosmongool qua d/t's hoor. Laat ik bij deze bekennen soms zinnen zo uit te typen dat ik er geeneens over na hoef te denkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde ook even.
Maar jou verbeteren op je spelling laat mij slimmer voelen
Tuurlijk. De één koopt een baret, de ander een paar schoenenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
Ik heb mezelf al wat gegeven voor mijn verjaardagmag best toch
Bosmongool hahahaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook een bosmongool qua d/t's hoor. Laat ik bij deze bekennen soms zinnen zo uit te typen dat ik er geeneens over na hoef te denken
[..]
Tuurlijk. De één koopt een baret, de ander een paar schoenen![]()
ik dacht de vliezenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
kut
sofs water is gebroken en de baby wil er maar niet uit
even google gebruiktquote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Anna Drijver wel een knappe vrouw.
Dat jullie het weten.
Hoe was je dag?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Anna Drijver wel een knappe vrouw.
Dat jullie het weten.
Dat wordt strijden. Jij hebt ook een rijbewijs in de aanbieding is het niet?quote:
Volkomen nutteloos. Al met al prima dus.quote:
Ik zit nu op het moment in de trein (intercity Enkhuizen).quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt strijden. Jij hebt ook een rijbewijs in de aanbieding is het niet?
[..]
Volkomen nutteloos. Al met al prima dus.
Jij je nog nuttig kunnen maken na je treinreis?
Keuzevak achtig iets dan, of een project buiten je omleiding om?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zit nu op het moment in de trein (intercity Enkhuizen).
Project gestart vandaag. Moet samenwerken met meisjes die fashion studeren. Gelukkig maar een week.
hahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Project gestart vandaag. Moet samenwerken met meisjes die fashion studeren. Gelukkig maar een week.
Nee, dat heeft de Hva bedacht en komt tussendoor. Doen ze 2000 studenten van allerlei opleidingen bij elkaar in groepen van 8 en moet je een opdracht maken. Volgende week weer normaal rooster.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Keuzevak achtig iets dan, of een project buiten je omleiding om?
Dat dacht ik al te zien aanquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahaha
Ach... kan nog wel wat leuks opleveren toch, en anders ben je na een week weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de Hva bedacht en komt tussendoor. Doen ze 2000 studenten van allerlei opleidingen bij elkaar in groepen van 8 en moet je een opdracht maken. Volgende week weer normaal rooster.
picsquote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
noem je me nu gewoon een boer?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:27 schreef xcachet het volgende:
JanCees de boer tussen de mode meisjes.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zou nooit boos kunnen worden op je
hij is er al uit hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
kut
sofs water is gebroken en de baby wil er maar niet uit
allemaalquote:
tyron komt hier alleen als hij in een dipje zitquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef xcachet het volgende:
Als het lr was of Tyron of Typisch had ik ook gelachen.
okquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef xcachet het volgende:
Als het lr was of Tyron of Typisch had ik ook gelachen.
goed, met jou?quote:
Ik zou dat niet kunnen, oppassen op kinderenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:48 schreef supersof het volgende:
Ik vergeet elke maandag dat ik om 8 uur moet oppassenGelukkig belde die man dat het niet hoeft vanavond
ohquote:Op maandag 3 februari 2014 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
tyron komt hier alleen als hij in een dipje zit
Ik lachte je niet uitquote:
Deze liggen al op bed. Maar het is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen, oppassen op kinderen
laten we hem hierheen lokkenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
ik mis hem
[..]
Ik lachte je niet uit
Wauw. Jij bent goedquote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Deze liggen al op bed. Maar het is niet zo moeilijk.
Eerst koop je ze om met het feit dat ze extra snoep van je mogen en dan doen ze alles voor je.
tyron, cachet en ik missen jequote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
matavz hahahahahahahahahahhahahah
dan past siggy nog beter in het "ajax spelletje"
Tyrooooon poele poele poelequote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
ik mis hem
[..]
Ik lachte je niet uit
omg hij is knapquote:Op maandag 3 februari 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyrooooon poele poele poele
[ afbeelding ]
Ik ben 100% Eriksensensueel. Al staat dit niet goed op je "Ik support Feyenoord mogelijk" lijstje.quote:
ik ben erquote:Op maandag 3 februari 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyrooooon poele poele poele
[ afbeelding ]
nee vandaag moesten we het presenteren voor de klasquote:Op maandag 3 februari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr
Al wat over je project gehoord?
wat moest je presenterenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee vandaag moesten we het presenteren voor de klas
ik ookquote:
Spannend. Goed voorbereid of het een beetje op de improvisatie gedaan en de film het woord laten doen?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee vandaag moesten we het presenteren voor de klas
met wiequote:
het laatste inderdaad, al was één van de docenten er niet blij meequote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend. Goed voorbereid of het een beetje op de improvisatie gedaan en de film het woord laten doen?
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
het laatste inderdaad, al was één van de docenten er niet blij mee
"JE MOEST PRESENTEREN, WAAR IS DE POWERPOINT OID????"
"maar dat was niet gezegd"
"MOETEN WE DAN OOK ALLES ZEGGEN, POTJANDORIE"
lekkerquote:
doodquote:
Grappig.quote:
ja het groeit hier ook lekkerquote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed
groeit als kool
en met jouw leven?
Wat een onzinquote:Op maandag 3 februari 2014 19:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
het laatste inderdaad, al was één van de docenten er niet blij mee
"JE MOEST PRESENTEREN, WAAR IS DE POWERPOINT OID????"
"maar dat was niet gezegd"
"MOETEN WE DAN OOK ALLES ZEGGEN, POTJANDORIE"
Wat voor speciaals gebeurt er over 4 minuten dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ach. Als de film uiteindelijk afdoende is kunnen ze weinig doen verder toch.
Maar mooi dat het over is dan tenminste.
Dan ga ik nu tot 20:02 FOK!ken en dan ben ik weg.
Dood. Sommige letterlijk, sommige enkel digitaal in een game.quote:
Als ik dan niet begin met productief bezig zijn blijf ik morgen ochtend lekker in bed.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor speciaals gebeurt er over 4 minuten dan?
ja ze vond het niet professioneel dat we het even uit onze hoofd dedenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Een presentatie is een presentatie..
Powerpoint gebruiken is een manier van presenteren![]()
Jouw docent is raar
wat studeer je?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ze vond het niet professioneel dat we het even uit onze hoofd deden
maar ging best goed juist
oke leukquote:Op maandag 3 februari 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
av productie
maar ik studeer af als editor
Wij hebben een keer een soort van toneelstukje opgevoerd.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ze vond het niet professioneel dat we het even uit onze hoofd deden
maar ging best goed juist
jij bent ook leukquote:
Vermaak me LRquote:Op maandag 3 februari 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal je niet verder vervelen. God zij met je Aldo.
wowquote:Op maandag 3 februari 2014 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een soort van toneelstukje opgevoerd.
Dat ging over plannen dat we hadden gemaakt voor een wijk in een gemeente en dat moesten we dan voor mensen van die gemeente gaan presenteren.
Wij hebben dat zo gedaan dat ik de 'expert' van het planningsbureau was en een groepsgenootje was een bezorgde buurtbewoner die allerlei vragen had.
Dat werd juist ontzettend goed ontvangen, we lieten er direct mee zien dat we aan de zorgen van de buurtbewoners hadden gedacht en we hebben alle belangrijke dingen behandeld.
Prima presentatie dus. Geen powerpoint
wanneer kun je?quote:
Oh.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dood. Sommige letterlijk, sommige enkel digitaal in een game.
[..]
Als ik dan niet begin met productief bezig zijn blijf ik morgen ochtend lekker in bed.
genoeg mogelijkheden dusquote:
trustequote:Op maandag 3 februari 2014 20:03 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ineens een slaapaanval. Ik ga leren en slapen.
moest lachenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Fappen voelt lekkerder om 22:34 ?
Om het nog spannender te maken. Ieder groepje kreeg precies 7 minuten om te presenteren. En de docent zat vooraan met een wekker. Op het moment dat ik het laatste zinnetje had gezegd ging de wekker.quote:
Slaap lekekr kedvesemquote:Op maandag 3 februari 2014 20:03 schreef xcachet het volgende:
Ik heb ineens een slaapaanval. Ik ga leren en slapen.
mbo?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
av productie
maar ik studeer af als editor
Goed ideequote:
hoe ga je dat doen?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zet een blind-date op voor jullie 2
Mag ik er dan nog wel in zo?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maken we er helemaal een stelletjesSC van![]()
HA, je hebt er zin inquote:
5 euro entree, graag overmaken op 8756443 tnv Aldoquote:
ja jij ook?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
HA, je hebt er zin in
[..]
5 euro entree, graag overmaken op 8756443 tnv Aldo
Ja hoor, wordt leukquote:
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
HA, je hebt er zin in
[..]
5 euro entree, graag overmaken op 8756443 tnv Aldo
nee hoorquote:
Sof, ze willen me weg hebbenquote:
heb je een mobiel kunnen regelen?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk alleen maar aan geld
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Even terug. Ik zag dat Essnhills wordt gepest.
Laatste waarschuwing of ik treed op.
volgens mij nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja hoor, wordt leuk
Hebben jullie komende zaterdag iets te doen?
morgen komt Hi langsquote:Op maandag 3 februari 2014 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je een mobiel kunnen regelen?
LR is nog vrijquote:Op maandag 3 februari 2014 20:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]Ik word de SC uitgejaagd
Ik weiger Tyron en Sof te koppelen
wie is ze?quote:
Ik ben niet vrijquote:Op maandag 3 februari 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen komt Hi langs
tussen 13:01 en 18:00![]()
[..]
LR is nog vrij
jimbo is van mij dus die kun je vergeten
Aldo en Typischquote:
oh fijnquote:Op maandag 3 februari 2014 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen komt Hi langs
tussen 13:01 en 18:00![]()
[..]
LR is nog vrij
jimbo is van mij dus die kun je vergeten
Jij moet blijven.quote:
Als jij 5 euro overmaakt mag je gewoon blijven hoorquote:
misschien moet je hem eens aansprekenquote:
Mag sof met je mee?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef Tyron het volgende:
zaterdag ga ik met matties naar het feest van me zusje
ja je leest het goed
oh dat is wel kutquote:
nicequote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef Tyron het volgende:
zaterdag ga ik met matties naar het feest van me zusje
ja je leest het goed
wat een debielenquote:
Ik heb een vriendquote:
quote:
Ik wil heul geen 5 euro overmakenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als jij 5 euro overmaakt mag je gewoon blijven hoor
quote:
Kijk eens aanquote:Op maandag 3 februari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien moet je hem eens aanspreken
Ja.quote:
Ik meen het ook nogquote:
niks mis meequote:Op maandag 3 februari 2014 20:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ze is maar 1 jaar jonger dus ook haar vriendinnen
nouenquote:
pics van je vooruitgangquote:Op maandag 3 februari 2014 20:14 schreef Tyron het volgende:
ik heb een nieuwe push up en buikspiertrain schema
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik meen het ook nog
Vaak meen ik zulke dingen niet, doe ik het puur om te slijmen. Maar bij jou komt het echt uit mijn hart.
De perfecte datequote:
nee dankjequote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De perfecte date
Als tyrion niets voor je is zijn er vast andere gozers waar je mee kunt aanpappen
hmm ja als ik een tijdje bezig ben, nu heb ik een sixpack alleen als ik aanspan, ik wil het altijd te zien hebbenquote:
Wat voor prijzen?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef Ezell het volgende:
voorpret australie wordt een beetje minder nu ik naar prijzen zit te kijken![]()
Wel goed op tijd begonnenzo als je van de zomer klaar wilt zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
hmm ja als ik een tijdje bezig ben, nu heb ik een sixpack alleen als ik aanspan, ik wil het altijd te zien hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja precies mijn gedachtequote:Op maandag 3 februari 2014 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel goed op tijd begonnenzo als je van de zomer klaar wilt zijn
nicequote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
hmm ja als ik een tijdje bezig ben, nu heb ik een sixpack alleen als ik aanspan, ik wil het altijd te zien hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He wat?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel goed op tijd begonnenzo als je van de zomer klaar wilt zijn
geef haar eens wat geld aldoquote:
Het gaat altijd eerder andersomquote:
Strandlichaam?quote:
zat van 10:30 - 17:30 op schoolquote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aantal posts voor LETMEIN voor vandaag tot nu toe: 31
valt me tegen
Compenseert een grote bobbel?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Strandlichaam?
Mensen die pas in mei ofzo gaan trainen voor een strandlichaam zijn niet op tijd klaar
uh watquote:Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het gaat altijd eerder andersomVoordat ze weggaat laat ze nog wat geld op het nachtkastje achter
had ook fooi achtergelatenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het gaat altijd eerder andersomVoordat ze weggaat laat ze nog wat geld op het nachtkastje achter
ach ja, als het maar een beetje leefbaar is toch? gelukkig slaap ik altijd goedquote:Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat wordt slapen in een schimmeldorm
3 uur hardcore FOK!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
zat van 10:30 - 17:30 op school
Tel daar 3 uur reizen bij op
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Compenseert een grote bobbel?
ah minderquote:Op maandag 3 februari 2014 20:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
zat van 10:30 - 17:30 op school
Tel daar 3 uur reizen bij op
quote:
Je hoort het sofquote:Op maandag 3 februari 2014 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
had ook fooi achtergelaten
[..]
ach ja, als het maar een beetje leefbaar is toch? gelukkig slaap ik altijd goed
Ah dan zit het hier wel goedquote:
sorryquote:Op maandag 3 februari 2014 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aantal posts voor AldoTheApache voor vandaag tot nu toe: 160
spammer
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah dan zit het hier wel goed