Callcenter lijkt me echt kutquote:Op maandag 3 februari 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je beter structureel iets meer slaap pakken
[..]
er is genoeg joh
callcenter, boodschappen bezorgen, vervelend zijn op straat en aan mensen crap proberen te verkopen
Werd mij laatst ook aangeraden. Lijkt me nog wel lachen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Callcenter lijkt me echt kut
Maar verdient volgens mij wel tof.
Is vooral schaamteloos onzin kunnen en willen verkopen, en niet 1x maar urenlang. Niet echt mijn ding.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd mij laatst ook aangeraden. Lijkt me nog wel lachen.
Ach... kleine stappen. Vanaf morgen in ieder geval niet meer FOK!ken na 3:00 is een begin. Niks meer uit te stellen ook dus dat moet lukken.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je beter structureel iets meer slaap pakken
Als ik geen werk kan krijgen na mijn studie ga ik dat doenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is vooral schaamteloos onzin kunnen en willen verkopen, en niet 1x maar urenlang. Niet echt mijn ding.
[..]
Ach... kleine stappen. Vanaf morgen in ieder geval niet meer FOK!ken na 3:00 is een begin. Niks meer uit te stellen ook dus dat moet lukken.
Hahaha, succes er mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... kleine stappen. Vanaf morgen in ieder geval niet meer FOK!ken na 3:00 is een begin. Niks meer uit te stellen ook dus dat moet lukken.
Als je geen werk kunt krijgen na je studie moet je door studeren.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik geen werk kan krijgen na mijn studie ga ik dat doen
Dat kan lang niet altijd. Of je moet 10k per jaar willen betalenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen werk kunt krijgen na je studie moet je door studeren.
cachet is 17quote:Op maandag 3 februari 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan lang niet altijd. Of je moet 10k per jaar willen betalen
Je Schotland ambitie is voorbij?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik geen werk kan krijgen na mijn studie ga ik dat doen
Bedankt, ga het nodig hebbenquote:
Nee vind school kutquote:Op maandag 3 februari 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen werk kunt krijgen na je studie moet je door studeren.
shit, ik haal cachet en supersof door elkaarquote:Op maandag 3 februari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
cachet is 17
daar gaat die vlieger dus niet op
picsquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
ik heb schoenen gekocht terwijl ik niks wilde uitgeven deze weekhelp
Maar wil denk ik niet weg uit nederlandquote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Schotland ambitie is voorbij?
Klonk toch als een hele mooie uitdaging en financieel haalbaar ook.
[..]
Bedankt, ga het nodig hebben
werken, dat is pas kutquote:
pics van de schoenenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
Jij koopt niks online toch? Dan kun je het moeilijk nog een echt impulsieve aankoop noemenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
Ah, dan houd het op ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar wil denk ik niet weg uit nederland
Verdien je nog eens wat.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
werken, dat is pas kut
[..]
pics van de schoenen
houdt* ?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij koopt niks online toch? Dan kun je het moeilijk nog een echt impulsieve aankoop noemen
Oh en pics dan maar.
[..]
Ah, dan houd het op ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |