Ja maar ik wil eigenlijk niet de horeca in.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon rond mailen naar wat barretjes, discotheken en cafés dan
dat is toch ook horecaquote:Op maandag 3 februari 2014 18:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk niet de horeca in.
Misschien in een lunchroom ofzo
Naja eigenlijk alles behalve horeca en schoonmaak.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is toch ook horeca
waar dacht je dan aan?
kun je beter structureel iets meer slaap pakkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ziek begin te worden, of het een gebrek aan slaap. Ik ga woensdag hoe dan ook geen wekker zetten.
En werk... ik moet ook maar eens goed opzoek weer.
er is genoeg johquote:Op maandag 3 februari 2014 18:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Naja eigenlijk alles behalve horeca en schoonmaak.
Maar omdat er gewoon zo weinig is voor een student wil ik wel uitwijken naar horeca, maar niet 's avonds.
Callcenter lijkt me echt kutquote:Op maandag 3 februari 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je beter structureel iets meer slaap pakken
[..]
er is genoeg joh
callcenter, boodschappen bezorgen, vervelend zijn op straat en aan mensen crap proberen te verkopen
Werd mij laatst ook aangeraden. Lijkt me nog wel lachen.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Callcenter lijkt me echt kut
Maar verdient volgens mij wel tof.
Is vooral schaamteloos onzin kunnen en willen verkopen, en niet 1x maar urenlang. Niet echt mijn ding.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd mij laatst ook aangeraden. Lijkt me nog wel lachen.
Ach... kleine stappen. Vanaf morgen in ieder geval niet meer FOK!ken na 3:00 is een begin. Niks meer uit te stellen ook dus dat moet lukken.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je beter structureel iets meer slaap pakken
Als ik geen werk kan krijgen na mijn studie ga ik dat doenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is vooral schaamteloos onzin kunnen en willen verkopen, en niet 1x maar urenlang. Niet echt mijn ding.
[..]
Ach... kleine stappen. Vanaf morgen in ieder geval niet meer FOK!ken na 3:00 is een begin. Niks meer uit te stellen ook dus dat moet lukken.
Hahaha, succes er mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... kleine stappen. Vanaf morgen in ieder geval niet meer FOK!ken na 3:00 is een begin. Niks meer uit te stellen ook dus dat moet lukken.
Als je geen werk kunt krijgen na je studie moet je door studeren.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik geen werk kan krijgen na mijn studie ga ik dat doen
Dat kan lang niet altijd. Of je moet 10k per jaar willen betalenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen werk kunt krijgen na je studie moet je door studeren.
cachet is 17quote:Op maandag 3 februari 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan lang niet altijd. Of je moet 10k per jaar willen betalen
Je Schotland ambitie is voorbij?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik geen werk kan krijgen na mijn studie ga ik dat doen
Bedankt, ga het nodig hebbenquote:
Nee vind school kutquote:Op maandag 3 februari 2014 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen werk kunt krijgen na je studie moet je door studeren.
shit, ik haal cachet en supersof door elkaarquote:Op maandag 3 februari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
cachet is 17
daar gaat die vlieger dus niet op
picsquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
ik heb schoenen gekocht terwijl ik niks wilde uitgeven deze weekhelp
Maar wil denk ik niet weg uit nederlandquote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Schotland ambitie is voorbij?
Klonk toch als een hele mooie uitdaging en financieel haalbaar ook.
[..]
Bedankt, ga het nodig hebben
werken, dat is pas kutquote:
pics van de schoenenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
Jij koopt niks online toch? Dan kun je het moeilijk nog een echt impulsieve aankoop noemenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
Ah, dan houd het op ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar wil denk ik niet weg uit nederland
Verdien je nog eens wat.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
werken, dat is pas kut
[..]
pics van de schoenen
houdt* ?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij koopt niks online toch? Dan kun je het moeilijk nog een echt impulsieve aankoop noemen
Oh en pics dan maar.
[..]
Ah, dan houd het op ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |