tyron, cachet en ik missen jequote:Op maandag 3 februari 2014 18:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
matavz hahahahahahahahahahhahahah
dan past siggy nog beter in het "ajax spelletje"
Tyrooooon poele poele poelequote:Op maandag 3 februari 2014 19:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
ik mis hem
[..]
Ik lachte je niet uit
omg hij is knapquote:Op maandag 3 februari 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyrooooon poele poele poele
[ afbeelding ]
Ik ben 100% Eriksensensueel. Al staat dit niet goed op je "Ik support Feyenoord mogelijk" lijstje.quote:
ik ben erquote:Op maandag 3 februari 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyrooooon poele poele poele
[ afbeelding ]
nee vandaag moesten we het presenteren voor de klasquote:Op maandag 3 februari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rawr
Al wat over je project gehoord?
wat moest je presenterenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee vandaag moesten we het presenteren voor de klas
ik ookquote:
Spannend. Goed voorbereid of het een beetje op de improvisatie gedaan en de film het woord laten doen?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee vandaag moesten we het presenteren voor de klas
met wiequote:
het laatste inderdaad, al was één van de docenten er niet blij meequote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend. Goed voorbereid of het een beetje op de improvisatie gedaan en de film het woord laten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |