Bedankt Cachetquote:
Deze zijn toch zwart?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
deze in het zwart
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumps
nette schoenen allesssssquote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
deze in het zwart
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumps
Nee want dan ben je te duur.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
als het je daar om gaat kun je juist beter door studeren
nee houdtquote:
oh ik vind ze daar donkergrijsquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Cachet
[..]
Deze zijn toch zwart?
is dat netjes?quote:
oke nicequote:
Ja ik twijfelde ook even.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dan weer een beetje jammer alleen
Als je inzoomt wel ietwat inderdaad, maar zien er leuk uitquote:
Ik ben ook een bosmongool qua d/t's hoor. Laat ik bij deze bekennen soms zinnen zo uit te typen dat ik er geeneens over na hoef te denkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde ook even.
Maar jou verbeteren op je spelling laat mij slimmer voelen
Tuurlijk. De één koopt een baret, de ander een paar schoenenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
Ik heb mezelf al wat gegeven voor mijn verjaardagmag best toch
Bosmongool hahahaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook een bosmongool qua d/t's hoor. Laat ik bij deze bekennen soms zinnen zo uit te typen dat ik er geeneens over na hoef te denken
[..]
Tuurlijk. De één koopt een baret, de ander een paar schoenen![]()
ik dacht de vliezenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
kut
sofs water is gebroken en de baby wil er maar niet uit
even google gebruiktquote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Anna Drijver wel een knappe vrouw.
Dat jullie het weten.
Hoe was je dag?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Anna Drijver wel een knappe vrouw.
Dat jullie het weten.
Dat wordt strijden. Jij hebt ook een rijbewijs in de aanbieding is het niet?quote:
Volkomen nutteloos. Al met al prima dus.quote:
Ik zit nu op het moment in de trein (intercity Enkhuizen).quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt strijden. Jij hebt ook een rijbewijs in de aanbieding is het niet?
[..]
Volkomen nutteloos. Al met al prima dus.
Jij je nog nuttig kunnen maken na je treinreis?
Keuzevak achtig iets dan, of een project buiten je omleiding om?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zit nu op het moment in de trein (intercity Enkhuizen).
Project gestart vandaag. Moet samenwerken met meisjes die fashion studeren. Gelukkig maar een week.
hahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Project gestart vandaag. Moet samenwerken met meisjes die fashion studeren. Gelukkig maar een week.
Nee, dat heeft de Hva bedacht en komt tussendoor. Doen ze 2000 studenten van allerlei opleidingen bij elkaar in groepen van 8 en moet je een opdracht maken. Volgende week weer normaal rooster.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Keuzevak achtig iets dan, of een project buiten je omleiding om?
Dat dacht ik al te zien aanquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahaha
Ach... kan nog wel wat leuks opleveren toch, en anders ben je na een week weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de Hva bedacht en komt tussendoor. Doen ze 2000 studenten van allerlei opleidingen bij elkaar in groepen van 8 en moet je een opdracht maken. Volgende week weer normaal rooster.
picsquote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
noem je me nu gewoon een boer?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:27 schreef xcachet het volgende:
JanCees de boer tussen de mode meisjes.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zou nooit boos kunnen worden op je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |