Maar wil denk ik niet weg uit nederlandquote:Op maandag 3 februari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Schotland ambitie is voorbij?
Klonk toch als een hele mooie uitdaging en financieel haalbaar ook.
[..]
Bedankt, ga het nodig hebben
werken, dat is pas kutquote:
pics van de schoenenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
ik heb schoenen gekocht terwijl ik niks wilde uitgeven deze weekhelp
Jij koopt niks online toch? Dan kun je het moeilijk nog een echt impulsieve aankoop noemenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
ik heb schoenen gekocht terwijl ik niks wilde uitgeven deze weekhelp
Ah, dan houd het op ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar wil denk ik niet weg uit nederland
Verdien je nog eens wat.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
werken, dat is pas kut
[..]
pics van de schoenen
houdt* ?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij koopt niks online toch? Dan kun je het moeilijk nog een echt impulsieve aankoop noemen
Oh en pics dan maar.
[..]
Ah, dan houd het op ja.
Bedankt Cachetquote:
Deze zijn toch zwart?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
deze in het zwart
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumps
nette schoenen allesssssquote:Op maandag 3 februari 2014 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
deze in het zwart
https://www.vanharen.nl/N(...)dames-schoenen-pumps
Nee want dan ben je te duur.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
als het je daar om gaat kun je juist beter door studeren
nee houdtquote:
oh ik vind ze daar donkergrijsquote:Op maandag 3 februari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Cachet
[..]
Deze zijn toch zwart?
is dat netjes?quote:
oke nicequote:
Ja ik twijfelde ook even.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is dan weer een beetje jammer alleen
Als je inzoomt wel ietwat inderdaad, maar zien er leuk uitquote:
Ik ben ook een bosmongool qua d/t's hoor. Laat ik bij deze bekennen soms zinnen zo uit te typen dat ik er geeneens over na hoef te denkenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde ook even.
Maar jou verbeteren op je spelling laat mij slimmer voelen
Tuurlijk. De één koopt een baret, de ander een paar schoenenquote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
Ik heb mezelf al wat gegeven voor mijn verjaardagmag best toch
Bosmongool hahahaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben ook een bosmongool qua d/t's hoor. Laat ik bij deze bekennen soms zinnen zo uit te typen dat ik er geeneens over na hoef te denken
[..]
Tuurlijk. De één koopt een baret, de ander een paar schoenen![]()
ik dacht de vliezenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
kut
sofs water is gebroken en de baby wil er maar niet uit
even google gebruiktquote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Anna Drijver wel een knappe vrouw.
Dat jullie het weten.
Hoe was je dag?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Anna Drijver wel een knappe vrouw.
Dat jullie het weten.
Dat wordt strijden. Jij hebt ook een rijbewijs in de aanbieding is het niet?quote:
Volkomen nutteloos. Al met al prima dus.quote:
Ik zit nu op het moment in de trein (intercity Enkhuizen).quote:Op maandag 3 februari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt strijden. Jij hebt ook een rijbewijs in de aanbieding is het niet?
[..]
Volkomen nutteloos. Al met al prima dus.
Jij je nog nuttig kunnen maken na je treinreis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |