Keuzevak achtig iets dan, of een project buiten je omleiding om?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zit nu op het moment in de trein (intercity Enkhuizen).
Project gestart vandaag. Moet samenwerken met meisjes die fashion studeren. Gelukkig maar een week.
hahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahaquote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Project gestart vandaag. Moet samenwerken met meisjes die fashion studeren. Gelukkig maar een week.
Nee, dat heeft de Hva bedacht en komt tussendoor. Doen ze 2000 studenten van allerlei opleidingen bij elkaar in groepen van 8 en moet je een opdracht maken. Volgende week weer normaal rooster.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Keuzevak achtig iets dan, of een project buiten je omleiding om?
Dat dacht ik al te zien aanquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahaha
Ach... kan nog wel wat leuks opleveren toch, en anders ben je na een week weg.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de Hva bedacht en komt tussendoor. Doen ze 2000 studenten van allerlei opleidingen bij elkaar in groepen van 8 en moet je een opdracht maken. Volgende week weer normaal rooster.
picsquote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
noem je me nu gewoon een boer?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:27 schreef xcachet het volgende:
JanCees de boer tussen de mode meisjes.
quote:Op maandag 3 februari 2014 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zou nooit boos kunnen worden op je
hij is er al uit hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
kut
sofs water is gebroken en de baby wil er maar niet uit
allemaalquote:
tyron komt hier alleen als hij in een dipje zitquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef xcachet het volgende:
Als het lr was of Tyron of Typisch had ik ook gelachen.
okquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef xcachet het volgende:
Als het lr was of Tyron of Typisch had ik ook gelachen.
goed, met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |