Hij moet mij niet, hij vind me gewoon niet aardig of zo. Geen probleem verder, wat mij betreft. Ik ga niet in een verleden blijven hangen, en vooral niet als het over FOK! gaat.quote:
Ik moet je welquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet mij niet, hij vind me gewoon niet aardig of zo. Geen probleem verder, wat mij betreft. Ik ga niet in een verleden blijven hangen, en vooral niet als het over FOK! gaat.
Ik vind het wel grappig om te zien dat hij zo op je reageertquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet mij niet, hij vind me gewoon niet aardig of zo. Geen probleem verder, wat mij betreft. Ik ga niet in een verleden blijven hangen, en vooral niet als het over FOK! gaat.
wat doettie danquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien dat hij zo op je reageert
Dankje schat. Ik jou ook. Net zoals dat ik vele andere users ook aardig vind. Je kunt nu eenmaal niet met iedereen klikken. Geen probleem overigens.quote:
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankje schat. Ik jou ook. Net zoals dat ik vele andere users ook aardig vind. Je kunt nu eenmaal niet met iedereen klikken. Geen probleem overigens.
Je hebt goed je best gedaan. Waar komt deze motivatie vandaan?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies.
Wat vind je van mijn postcount vandaag.
Ik wil Jimbo verslaanquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt goed je best gedaan. Waar komt deze motivatie vandaan?
Maak het dan tenminste iets spannender met je spytool ontwijkende posts...quote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Rawrquote:
Oke, ik denk dat ik inmiddels overal verslagen ben.quote:
Behalve in bed, rawrquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat ik inmiddels overal verslagen ben.
Denk dat dat niet eens nodig isquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak het dan tenminste iets spannender met je spytool ontwijkende posts...
[..]
Rawr
Dat is wel even geleden jaquote:
Ik wacht op jou schatjequote:
quote:
Nee. Heb wel eens een foto van MK gezien iig en dat is niet deze.quote:
Prachtig wit met blauw.quote:
Nee, sorry.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Heb wel eens een foto van MK gezien iig en dat is niet deze.
[..]
Prachtig wit met blauw.
Is dat zo, kaneel? Dat ben ik dus vergetenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Heb wel eens een foto van MK gezien iig en dat is niet deze.
[..]
Prachtig wit met blauw.
vind ik leukquote:Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo wil jij van iedereen foto sofje
echtquote:Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik leuk
ik kijk uit naar jouw foto
jaquote:
Hehehe.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat zo, kaneel? Dat ben ik dus vergeten
dm linkquote:Op maandag 3 februari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Nee, je hebt geen foto gestuurd. Ik geloof dat ik je meermaals voorbij zag komen op fb.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee sorry, ik handel niet in fb links.
wat?quote:
Ja hoor, dat mag.quote:
Stuur je die via dm naar mij?quote:
Oh dat kan, wellicht hebben we gemeenschappelijke vrienden. Wel tof dat je weet wie ik ben dan. - en nee niet mn naam typen hierquote:Op maandag 3 februari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Nee, je hebt geen foto gestuurd. Ik geloof dat ik je meermaals voorbij zag komen op fb.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee sorry, ik handel niet in fb links.
ES!! liefje, hoe is het met u?quote:
Hoiquote:
Ja, momentje.quote:
Lentequote:Op maandag 3 februari 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Het is gewoon warm op mijn kamer met die zon
Natuurlijk niet, privacy en alles.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat kan, wellicht hebben we gemeenschappelijke vrienden. Wel tof dat je weet wie ik ben dan. - en nee niet mn naam typen hier-
Goedquote:
Oké Henk.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, privacy en alles.
Zou het andersom ook kut vinden.
Ik zie hier een Beer verschijnenquote:
it was meeeeequote:
quote:
Big Whopperquote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee die nieuwe.. Die Amerikaanse!
Goed goedquote:Op maandag 3 februari 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
GoedHet is lente enzo
![]()
![]()
Hoe is het met MK?
sorryquote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie hier een Beer verschijnen
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
it was meeeee
Beeeer, hoe is het met je? jij wollig man mensch.
Nee, mijn negert komt 21 maart weer hierquote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed goeden met u? Is je negert al terug?
Je mag hier wel vaker verschijnen hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
[..]
goed, en met u, poezebeest?
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, mijn negert komt 21 maart weer hier
maar ik heb wel een datum dus eindelijk![]()
![]()
Goed, dankjequote:Op maandag 3 februari 2014 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
[..]
goed, en met u, poezebeest?
misschienquote:Op maandag 3 februari 2014 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je mag hier wel vaker verschijnen hoor
wat brengt jou weer op fok?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is best snel hoor, toch? Niet snel genoeg misschien ...
[..]
Goed, dankje
Dan is ie bijna 7 maanden weggeweestquote:Op maandag 3 februari 2014 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is best snel hoor, toch? Niet snel genoeg misschien ...
[..]
Goed, dankje
Ze rook dat ik haar bijna in ging halen hier in de topposters lijstquote:
Goh, kweenie, moest er ineens aan denken. En ik spreek nog wel eens FOK!'ers en ik meet ook regelmatig.quote:
zo eentje met van die pluizige dieren enzo?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goh, kweenie, moest er ineens aan denken. En ik spreek nog wel eens FOK!'ers en ik meet ook regelmatig.
Die ook ja. Duivels gebroed dat het is. ( die beesten dus )quote:Op maandag 3 februari 2014 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje met van die pluizige dieren enzo?
Jij als kat tolereert andere dieren natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ook ja. Duivels gebroed dat het is. ( die beesten dus )
Sommige inderdaad niet, daar wil ik in bijtenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij als kat tolereert andere dieren natuurlijk niet.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
Zow hee, mijn postrecordpoging is abrupt ten einde, volgens mij krijg ik zo een ban.
Je bedoelt toch niet mij hè?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige inderdaad niet, daar wil ik in bijten
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Essnhills en ik hebben een brieseksuelerelatie. Dus dat kan kloppen. Overigens; aangenaam mijn waarde.
Hoezo?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
Zow hee, mijn postrecordpoging is abrupt ten einde, volgens mij krijg ik zo een ban.
Hoezo niet?quote:
Jij zou wat?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige inderdaad niet, daar wil ik in bijten
Flauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoiquote:
Hoiquote:
Hallo.quote:
wat zou die afstandbediening moeten doen dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een afstandsbediening willen zodat ik lekker mijn raam wagenwijd open kan zetten zoals nu zonder al het lawaai van auto;s en werkzaamheden
De ongewenste geluiden op mute zettenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zou die afstandbediening moeten doen dan?
DM.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ik al. Nu moet je iets anders verzinnen.
[..]
Hey.
Oh, ik dacht we doen een loop.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ik al. Nu moet je iets anders verzinnen.
[..]
Hey.
Ik zit niet op FB momenteelquote:Op maandag 3 februari 2014 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kap eens met die DM'sZeg gewoon wat je wilt zeggen via FB chat.
De oplossingi s natuurlijk op via facebook op zijn DM's te reagerenquote:
Ja. Maar nu moet ik moeite doen om hem te gaan zoeken op FB terwijl hij mij iets wil zeggen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
De oplossingi s natuurlijk op via facebook op zijn DM's te reageren
Er heeft nog niemand gereageerd op mijn "Wie komt oorspronkelijk uit West-Friesland!1!11!!!!11" status.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
De oplossingi s natuurlijk op via facebook op zijn DM's te reageren
Jammer wel inderdaad. Blijkbaar heb jij ook geen van mijn andere West-Friese inmiddels in Delft woonachtige medemensen in jouw vriendenlijst.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er heeft nog niemand gereageerd op mijn "Wie komt oorspronkelijk uit West-Friesland!1!11!!!!11" status.
Jammer wel.
Oh. Dan is de oplossing natuurlijk om helemaal niet te reageren.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Maar nu moet ik moeite doen om hem te gaan zoeken op FB terwijl hij mij iets wil zeggen.
Dan heb ik het weer gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Dan is de oplossing natuurlijk om helemaal niet te reageren.
Hier in huis is het altijd wel redelijk schoon. Maar mijn huisgenoten en ik hebben wel het patroon ontwikkeld om alleen alles gezamenlijk goed schoon te maken als 1 van de ouderparen op bezoek komt. Ander bezoek is minder belangrijkquote:Op maandag 3 februari 2014 15:41 schreef Etsu het volgende:
In ieder geval. Mijn eerste college gehad. Morgen vier stuks. Nu is het tijd om mijn huis op te ruimen en schoon te maken, want vanavond komt een vrouwelijk schoon op bezoek.
Oh. Dan is de oplossing hem vriendelijk verzoeken voortaan via Facebook persoonlijke berichten te versturenquote:
Ik maak altijd schoon als iemand op bezoek komt. Maar ik ben opzich ook wel netjes altijd, maar doelde meer op stoffen en stofzuigenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier in huis is het altijd wel redelijk schoon. Maar mijn huisgenoten en ik hebben wel het patroon ontwikkeld om alleen alles gezamenlijk goed schoon te maken als 1 van de ouderparen op bezoek komt. Ander bezoek is minder belangrijk
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef Furdinand het volgende:
Hoi, wie wilt deze voor mij kopen? maat 44 aub.
[ afbeelding ]
suede vans met schapenvulling
Oh hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik maak altijd schoon als iemand op bezoek komt. Maar ik ben opzich ook wel netjes altijd, maar doelde meer op stoffen en stofzuigen
Ik draag op dit moment schoentjes die ik voor 2 euro heb gekocht in Maleisië.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een "Ja, ik!" antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draag op dit moment schoentjes die ik voor 2 euro heb gekocht in Maleisië.
Van stof, heel licht, dunne zooltjes. Perfect voor binnenactiviteiten.
suede wordt wel snel lelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het schakelenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
Erg dit.. ik heb vandaag voor het eerst 24 kitchen aanstaan op de achtergrond, net een uurtje aan ofzo. Ik kijk niet eens en ik ben de reclames nu al zat.
Nee, dit was een voorbeeld van een typisch vrouwen antwoord door het overkoepelende onderwerp, in dit geval schoenen, te nemen en daarover een random nutteloze anekdote te vertellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is dat een "Ja, ik!" antwoord op mijn vraag?
gewoon goedo nderhouden, kan prima. Niet mee uitgaan enzoquote:
Ik doe alleen zo kort met mijn dagelijkse werkschoenen. Die ik met de horeca aanmoet..quote:Op maandag 3 februari 2014 15:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ach, ik doe maximaal een jaar met schoenen.
Mooi dat je het zelf zegtquote:Op maandag 3 februari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dit was een voorbeeld van een typisch vrouwen antwoord door het overkoepelende onderwerp, in dit geval schoenen, te nemen en daarover een random nutteloze anekdote te vertellen.
zijn schoenenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon goedo nderhouden, kan prima. Niet mee uitgaan enzo
Ik denk ik bespaar je de moeite en geef misschien nog wat mannelijke zolderkamerautisten wat inzicht in de vrouwelijke psyche.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooi dat je het zelf zegt
Ik neem ook geen hond mee naar de kroeg, wat is je punt?quote:
Gaan we uit de hoogte doen?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik bespaar je de moeite en geef misschien nog wat mannelijke zolderkamerautisten wat inzicht in de vrouwelijke psyche.
schoenen hoor je overal te kunnen dragenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem ook geen hond mee naar de kroeg, wat is je punt?
Het is zelfs warm op mijn kamer.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
De zon schijnt vandaag. Ik kan bijna mijn sandalen weer aan.
Ik heb al boodschappen gedaanquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaan we uit de hoogte doen?
Ga jij vandaag maar lekker alleen boodschappen doen
Doei insoquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
doei jongens tot over een maand one love
[ afbeelding ]
Oh en doeiquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
En je was alleenquote:
Succes Inso. Pak ze aan tijger!quote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je was alleen
[..]
Succes Inso. Pak ze aan tijger!
Hopelijk kunnen mijn verkregen voicechat gedichten je door moeilijke tijden trekken.
Als een blok achter #TEAMINSOMNIA_quote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
succes gozertquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gerekruteerd door een geheime organisatie om te infiltreren in een andere geheime organisatie om die van binnenuit te saboteren.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik kreeg vorige keren geen antwoord, maar waar gaat hij dan heen?
Ik hoor een helikopter Ess. Met een beetje pech hangt dat ding weer een dag boven ons.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is gerekruteerd door een geheime organisatie om te infiltreren in een andere geheime organisatie om die van binnenuit te saboteren.
Jong...quote:Op maandag 3 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is gerekruteerd door een geheime organisatie om te infiltreren in een andere geheime organisatie om die van binnenuit te saboteren.
Ik hoor hem nog niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoor een helikopter Ess. Met een beetje pech hangt dat ding weer een dag boven ons.
Ja daarom is het ook een goede zet. Ze verwachten niet zo'n jonge spion in hun midden.quote:
Nvmquote:Op maandag 3 februari 2014 15:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom is het ook een goede zet. Ze verwachten niet zo'n jonge spion in hun midden.
Vorige keer betrof het overigens een overval op een geldauto bij de Jumbo daar waar de boefjes het water in waren gesprongen tijden het vluchtenquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorige keer betrof het overigens een overval op een geldauto bij de Jumbo daar waar de boefjes het water in waren gesprongen tijden het vluchten
Dat is te merken ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kansloze chick naast me, ik frustreer me
oke manquote:Op maandag 3 februari 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Als hij naar die hardstyle feestjes gaat, gaat ie echt niet aan de drugs hoor, daar vertrouw ik hem in"
Jammer, snol, 99 procent kans van wel
omdat jij er ook eentje bent?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kansloze chick naast me, ik frustreer me
Ja, ik heb zand in mijn vaginaquote:
Dus vertrouwen in haar vriend hebben en dit uiten is vreemder dan er over roddelen op een openbaar forum?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"Als hij naar die hardstyle feestjes gaat, gaat ie echt niet aan de drugs hoor, daar vertrouw ik hem in"
Jammer, snol, 99 procent kans van wel
Vervelend wel. Misschien mag je Stuwie's douchekop even lenen om het uit te spoelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, ik heb zand in mijn vagina
Wolf of Wallstreet al gezien?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand nog een goede film? Heb alleen nog de Top Gear van gisteren om terug te kijken, dan niks meer
genre?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iemand nog een goede film? Heb alleen nog de Top Gear van gisteren om terug te kijken, dan niks meer
Was een erg bijzondere aflevering wel. Het ging echt helemaal nergens overquote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is naief en ik roddel niet over mijn vriend op een openbaar forum, want die heb ik nietquote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus vertrouwen in haar vriend hebben en dit uiten is vreemder dan er over roddelen op een openbaar forum?
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend wel. Misschien mag je Stuwie's douchekop even lenen om het uit te spoelen.
Maakt niet zoveel uit, wel recentelijk liever.quote:
Nee, maar 3 uur is me iets teveel van het goede nuquote:
Ik ken zat mensen die regelmatig naar een hardstyle feest gaan zonder wat te gebruiken.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is naief en ik roddel niet over mijn vriend op een openbaar forum, want die heb ik niet
12 years a slavequote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, wel recentelijk liever.
[..]
Nee, maar 3 uur is me iets teveel van het goede nu
escape planquote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, wel recentelijk liever.
[..]
Nee, maar 3 uur is me iets teveel van het goede nu
ik heb even wat te haten nodig hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 16:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die regelmatig naar een hardstyle feest gaan zonder wat te gebruiken.
Dan zeg je dit recht in hun gezicht. Dan heb je nog een leuke anekdote om hier te vertellen ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb even wat te haten nodig hoor
Beetje zinloosquote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zeg je dit recht in hun gezicht. Dan heb je nog een leuke anekdote om hier te vertellen ook.
Je weet dat ik niet met meisjes om kan gaanquote:
Ach, ik weet niet eens precies meer waarom het is. Het zal ook wel niets voorstellen ookquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
OMG ken jij valerioquote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:33 schreef Jimbo het volgende:
ik ga nu ook even stoer doen. De oude sixpack crew (dus met tim, valerio , sofie) heb ik wel regelmatig mee gehangen vroeger.
goede filmquote:Op maandag 3 februari 2014 16:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok, 12 years is bezig (internet is veel langzamer dan normaal, geen idee wat loos is) en escape plan blijk ik al te hebben haha. Dank, ik kan weer even vooruit.
kan ook hier kijken:quote:Op maandag 3 februari 2014 16:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok, 12 years is bezig (internet is veel langzamer dan normaal, geen idee wat loos is) en escape plan blijk ik al te hebben haha. Dank, ik kan weer even vooruit.
ik zie die naam steeds, geen idee wat het isquote:
Hij is binnen, maar ik kijk eerst top gar hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
goede film
als Di Caprio weer geen Oscar wint komt het door deze film
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef Stuart het volgende:
Ik kwam hier via een melding van een post die LR zou hebben gedaan maar die ben ik nu kwijt
Oh well, ik moet er alweer vandoor ook. Adios
Houd niet van streamen bij films....quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ook hier kijken:
http://www.reddit.com/r/fullmoviesonyoutube/
heb dit weekend de films van de teenage mutant ninja turtles gekeken uit jeugdsentiment
Ik las het gister eigenlijk voor het eerst. (of eergister ofzo, ik geloof dat sof toen vroeg wat het was)quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zie die naam steeds, geen idee wat het is
schijnt een fucked up spel voor je telefoon te zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las het gister eigenlijk voor het eerst. (of eergister ofzo, ik geloof dat sof toen vroeg wat het was)
Geen idee wat het is
Ook onzinnig. Kwaliteit is maar wat vaak gelijkwaardig.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Houd niet van streamen bij films....
Oh. Daar ben ik nooit zo van op de hoogtequote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
schijnt een fucked up spel voor je telefoon te zijn
Hoor je mij dat zeggen dan? Ik vind streamen gewoon minder fijn als het niet nodig is.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook onzinnig. Kwaliteit is maar wat vaak gelijkwaardig.
Nee, maar dat is de enige reden die ik ervoor kan geven om het niet fijn te vinden.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggen dan? Ik vind streamen gewoon minder fijn als het niet nodig is.
op hoeveel zit je al?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hij is binnen, maar ik kijk eerst top gar haha
Ik hou het wel gewoon bij downloadenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar dat is de enige reden die ik ervoor kan geven om het niet fijn te vinden.
ik doe niet aan valentijnquote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zwerty, wil jij mijn FOK!-valentijn zijn?
Adds, vertraagt internet snelheid voor andere dingen. +ik vind het fijn zelf te hebben, gewoon om eens terug te kunnen kijken of om door mn lijst te scrollen. +dan kan ik het ook op het mediacentre gooien voor als mn ouders een onder op de tv iets willen kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar dat is de enige reden die ik ervoor kan geven om het niet fijn te vinden.
Dat is weer eens wat anders dan ''haha, nee!" of ''Ik ben lesbisch"quote:
Ik heb een Netflix-account samen met mijn broertje. Dus als ik al sporadisch iets kijk is het via streamen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij downloadenIk denk dat mijn laptop gaat flippen als ie moet streamen
Moet nog beginnen, vader appte net of ik nog iets voor hem wilde doen dus kwam even wat tussenquote:
Oh.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moet nog beginnen, vader appte net of ik nog iets voor hem wilde doen dus kwam even wat tussen
Ik heb geen Netflixquote:Op maandag 3 februari 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een Netflix-account samen met mijn broertje. Dus als ik al sporadisch iets kijk is het via streamen.
Gewoon lekker dlden inderdaad. Nu eindelijk internet upgrade dus 60mbitquote:Op maandag 3 februari 2014 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen NetflixEn streamen denk ik dus dat mijn laptop dat niet leuk gaat vinden en downloaden weet ik hoe ik dat moet doen om goede kwaliteit enzo te krijgen
Moet ik het downloaden of niet?quote:
Njaequote:Op maandag 3 februari 2014 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik het downloaden of niet?
jaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik het downloaden of niet?
Die komt sinds 2010 +- weleens op mijn Facebook ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=523628134418824
dat welquote:Op maandag 3 februari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft wel een tyfuswijf natuurlijk.
Nog nietquote:Op maandag 3 februari 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet geband
[..]
Ame jongen.
#deleefquote:Op maandag 3 februari 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet geband
[..]
Ame jongen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 1647
Welk station?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even overstappen gr.
#nuttigeinfo
Je bent er zelf aan begonnenquote:
deventerquote:
ik jaag haar weg ben ik bangquote:
Ja hoor, wel weinigquote:Op maandag 3 februari 2014 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent er zelf aan begonnen
Heb je wel geslapen?
Wat is weinig?quote:
Oh, maar adt is toch een heel normaal aantal uren?quote:
Ik slaap normaal 9-10quote:Op maandag 3 februari 2014 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, maar adt is toch een heel normaal aantal uren?
Ach so,quote:
Lief doen zodat ze blijftquote:Op maandag 3 februari 2014 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach so,
dus dit is meteen weer je laatste keer FOK!?
Mogen we niet weten.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat met Insomnia is dat hij weg moet
Zekerquote:Op maandag 3 februari 2014 16:34 schreef Ezell het volgende:
ik kom altijd op vet goede momenten binnenvallen
Dat blijktquote:Op maandag 3 februari 2014 16:34 schreef Ezell het volgende:
Ik denk 't ook jaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
![]()
volgens mij lurk je gewoon 24/7
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
![]()
volgens mij lurk je gewoon 24/7
helemaal nietquote:
quote:
Ik heb toen ik naar huis ging vanuit Lissabon 2.5 uur geslapen. GIng primaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dat haalde ik niet eens toen ik na 2 hele korte nachten (eentje van ongeveer anderhalf uur en eentje van 5 uur) toen ik ook nog eens hele drukke dagen had (eentje van 4 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds onderweg en ondertussen afscheid genomen van mijn vriend, en de dag erna een werkdag van 15 uur achterelkaar, tot 3 uur 's nachts). Ik kan dat echt niet hoor, zo lang slapen
Ik zie je voor mijn raam staanquote:
quote:
huh dat ben ik niet hoor huh huh u h h uh u huquote:Op maandag 3 februari 2014 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zie je voor mijn raam staanZwaai eens terug, verdomme!
nee wanneer ik weer een maw toets heb zullen jullie mij weer zien verschijnenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ach so,
dus dit is meteen weer je laatste keer FOK!?
In dat andere topicquote:Op maandag 3 februari 2014 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
huh dat ben ik niet hoor huh huh u h h uh u hu
lekker voor jequote:Op maandag 3 februari 2014 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In dat andere topic![]()
ik moest lachen
Ja dat zeg ik, ik had toen nog minder en toen 2 van die zware dagen ook nogquote:Op maandag 3 februari 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb toen ik naar huis ging vanuit Lissabon 2.5 uur geslapen. GIng prima
Hmm, heb je niet een link naar zon aflevering> Heb er zoveel fotos van langs zien komen op fokquote:
Het is een goed moment omdat jij er bentquote:Op maandag 3 februari 2014 16:34 schreef Ezell het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ik had toen nog minder en toen 2 van die zware dagen ook nog
Al was ik die dag dáárna wel helemaal stuk. Opstaan van de bank om naar de wc te gaan was eigenlijk al te veel inspanning.
youtube> probleemwijken oosterparkwijkquote:Op maandag 3 februari 2014 16:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hmm, heb je niet een link naar zon aflevering> Heb er zoveel fotos van langs zien komen op fok
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is een goed moment omdat jij er bent
FOK! is ideaal om te SOGgenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:36 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee wanneer ik weer een maw toets heb zullen jullie mij weer zien verschijnen
Als je niet oppast haal ik mijn zweep weer uit de kast, verdommequote:
slijmmodusquote:Op maandag 3 februari 2014 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is een goed moment omdat jij er bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |