Oh. Dan is de oplossing natuurlijk om helemaal niet te reageren.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Maar nu moet ik moeite doen om hem te gaan zoeken op FB terwijl hij mij iets wil zeggen.
Dan heb ik het weer gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Dan is de oplossing natuurlijk om helemaal niet te reageren.
Hier in huis is het altijd wel redelijk schoon. Maar mijn huisgenoten en ik hebben wel het patroon ontwikkeld om alleen alles gezamenlijk goed schoon te maken als 1 van de ouderparen op bezoek komt. Ander bezoek is minder belangrijkquote:Op maandag 3 februari 2014 15:41 schreef Etsu het volgende:
In ieder geval. Mijn eerste college gehad. Morgen vier stuks. Nu is het tijd om mijn huis op te ruimen en schoon te maken, want vanavond komt een vrouwelijk schoon op bezoek.
Oh. Dan is de oplossing hem vriendelijk verzoeken voortaan via Facebook persoonlijke berichten te versturenquote:
Ik maak altijd schoon als iemand op bezoek komt. Maar ik ben opzich ook wel netjes altijd, maar doelde meer op stoffen en stofzuigenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier in huis is het altijd wel redelijk schoon. Maar mijn huisgenoten en ik hebben wel het patroon ontwikkeld om alleen alles gezamenlijk goed schoon te maken als 1 van de ouderparen op bezoek komt. Ander bezoek is minder belangrijk
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef Furdinand het volgende:
Hoi, wie wilt deze voor mij kopen? maat 44 aub.
[ afbeelding ]
suede vans met schapenvulling
Oh hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik maak altijd schoon als iemand op bezoek komt. Maar ik ben opzich ook wel netjes altijd, maar doelde meer op stoffen en stofzuigen
Ik draag op dit moment schoentjes die ik voor 2 euro heb gekocht in Maleisië.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een "Ja, ik!" antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik draag op dit moment schoentjes die ik voor 2 euro heb gekocht in Maleisië.
Van stof, heel licht, dunne zooltjes. Perfect voor binnenactiviteiten.
suede wordt wel snel lelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 15:43 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het schakelenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
Erg dit.. ik heb vandaag voor het eerst 24 kitchen aanstaan op de achtergrond, net een uurtje aan ofzo. Ik kijk niet eens en ik ben de reclames nu al zat.
Nee, dit was een voorbeeld van een typisch vrouwen antwoord door het overkoepelende onderwerp, in dit geval schoenen, te nemen en daarover een random nutteloze anekdote te vertellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is dat een "Ja, ik!" antwoord op mijn vraag?
gewoon goedo nderhouden, kan prima. Niet mee uitgaan enzoquote:
Ik doe alleen zo kort met mijn dagelijkse werkschoenen. Die ik met de horeca aanmoet..quote:Op maandag 3 februari 2014 15:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ach, ik doe maximaal een jaar met schoenen.
Mooi dat je het zelf zegtquote:Op maandag 3 februari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dit was een voorbeeld van een typisch vrouwen antwoord door het overkoepelende onderwerp, in dit geval schoenen, te nemen en daarover een random nutteloze anekdote te vertellen.
zijn schoenenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon goedo nderhouden, kan prima. Niet mee uitgaan enzo
Ik denk ik bespaar je de moeite en geef misschien nog wat mannelijke zolderkamerautisten wat inzicht in de vrouwelijke psyche.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mooi dat je het zelf zegt
Ik neem ook geen hond mee naar de kroeg, wat is je punt?quote:
Gaan we uit de hoogte doen?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk ik bespaar je de moeite en geef misschien nog wat mannelijke zolderkamerautisten wat inzicht in de vrouwelijke psyche.
schoenen hoor je overal te kunnen dragenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik neem ook geen hond mee naar de kroeg, wat is je punt?
Het is zelfs warm op mijn kamer.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
De zon schijnt vandaag. Ik kan bijna mijn sandalen weer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |