quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige inderdaad niet, daar wil ik in bijten
Flauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoiquote:
Hoiquote:
Hallo.quote:
wat zou die afstandbediening moeten doen dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:35 schreef essnhills het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een afstandsbediening willen zodat ik lekker mijn raam wagenwijd open kan zetten zoals nu zonder al het lawaai van auto;s en werkzaamheden
De ongewenste geluiden op mute zettenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zou die afstandbediening moeten doen dan?
DM.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ik al. Nu moet je iets anders verzinnen.
[..]
Hey.
Oh, ik dacht we doen een loop.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zei ik al. Nu moet je iets anders verzinnen.
[..]
Hey.
Ik zit niet op FB momenteelquote:Op maandag 3 februari 2014 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kap eens met die DM'sZeg gewoon wat je wilt zeggen via FB chat.
De oplossingi s natuurlijk op via facebook op zijn DM's te reagerenquote:
Ja. Maar nu moet ik moeite doen om hem te gaan zoeken op FB terwijl hij mij iets wil zeggen.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
De oplossingi s natuurlijk op via facebook op zijn DM's te reageren
Er heeft nog niemand gereageerd op mijn "Wie komt oorspronkelijk uit West-Friesland!1!11!!!!11" status.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
De oplossingi s natuurlijk op via facebook op zijn DM's te reageren
Jammer wel inderdaad. Blijkbaar heb jij ook geen van mijn andere West-Friese inmiddels in Delft woonachtige medemensen in jouw vriendenlijst.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er heeft nog niemand gereageerd op mijn "Wie komt oorspronkelijk uit West-Friesland!1!11!!!!11" status.
Jammer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |