ik zie die naam steeds, geen idee wat het isquote:
Hij is binnen, maar ik kijk eerst top gar hahaquote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
goede film
als Di Caprio weer geen Oscar wint komt het door deze film
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef Stuart het volgende:
Ik kwam hier via een melding van een post die LR zou hebben gedaan maar die ben ik nu kwijt
Oh well, ik moet er alweer vandoor ook. Adios
Houd niet van streamen bij films....quote:Op maandag 3 februari 2014 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ook hier kijken:
http://www.reddit.com/r/fullmoviesonyoutube/
heb dit weekend de films van de teenage mutant ninja turtles gekeken uit jeugdsentiment
Ik las het gister eigenlijk voor het eerst. (of eergister ofzo, ik geloof dat sof toen vroeg wat het was)quote:Op maandag 3 februari 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zie die naam steeds, geen idee wat het is
schijnt een fucked up spel voor je telefoon te zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las het gister eigenlijk voor het eerst. (of eergister ofzo, ik geloof dat sof toen vroeg wat het was)
Geen idee wat het is
Ook onzinnig. Kwaliteit is maar wat vaak gelijkwaardig.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Houd niet van streamen bij films....
Oh. Daar ben ik nooit zo van op de hoogtequote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
schijnt een fucked up spel voor je telefoon te zijn
Hoor je mij dat zeggen dan? Ik vind streamen gewoon minder fijn als het niet nodig is.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook onzinnig. Kwaliteit is maar wat vaak gelijkwaardig.
Nee, maar dat is de enige reden die ik ervoor kan geven om het niet fijn te vinden.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoor je mij dat zeggen dan? Ik vind streamen gewoon minder fijn als het niet nodig is.
op hoeveel zit je al?quote:Op maandag 3 februari 2014 16:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hij is binnen, maar ik kijk eerst top gar haha
Ik hou het wel gewoon bij downloadenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar dat is de enige reden die ik ervoor kan geven om het niet fijn te vinden.
ik doe niet aan valentijnquote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zwerty, wil jij mijn FOK!-valentijn zijn?
Adds, vertraagt internet snelheid voor andere dingen. +ik vind het fijn zelf te hebben, gewoon om eens terug te kunnen kijken of om door mn lijst te scrollen. +dan kan ik het ook op het mediacentre gooien voor als mn ouders een onder op de tv iets willen kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar dat is de enige reden die ik ervoor kan geven om het niet fijn te vinden.
Dat is weer eens wat anders dan ''haha, nee!" of ''Ik ben lesbisch"quote:
Ik heb een Netflix-account samen met mijn broertje. Dus als ik al sporadisch iets kijk is het via streamen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou het wel gewoon bij downloadenIk denk dat mijn laptop gaat flippen als ie moet streamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |