Stuur je die via dm naar mij?quote:
Oh dat kan, wellicht hebben we gemeenschappelijke vrienden. Wel tof dat je weet wie ik ben dan. - en nee niet mn naam typen hierquote:Op maandag 3 februari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Nee, je hebt geen foto gestuurd. Ik geloof dat ik je meermaals voorbij zag komen op fb.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee sorry, ik handel niet in fb links.
ES!! liefje, hoe is het met u?quote:
Hoiquote:
Ja, momentje.quote:
Lentequote:Op maandag 3 februari 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi
Het is gewoon warm op mijn kamer met die zon
Natuurlijk niet, privacy en alles.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh dat kan, wellicht hebben we gemeenschappelijke vrienden. Wel tof dat je weet wie ik ben dan. - en nee niet mn naam typen hier-
Goedquote:
Oké Henk.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, privacy en alles.
Zou het andersom ook kut vinden.
Ik zie hier een Beer verschijnenquote:
it was meeeeequote:
quote:
Big Whopperquote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee die nieuwe.. Die Amerikaanse!
Goed goedquote:Op maandag 3 februari 2014 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
GoedHet is lente enzo
![]()
![]()
Hoe is het met MK?
sorryquote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie hier een Beer verschijnen
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
it was meeeee
Beeeer, hoe is het met je? jij wollig man mensch.
Nee, mijn negert komt 21 maart weer hierquote:Op maandag 3 februari 2014 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed goeden met u? Is je negert al terug?
Je mag hier wel vaker verschijnen hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
[..]
goed, en met u, poezebeest?
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, mijn negert komt 21 maart weer hier
maar ik heb wel een datum dus eindelijk![]()
![]()
Goed, dankjequote:Op maandag 3 februari 2014 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
[..]
goed, en met u, poezebeest?
misschienquote:Op maandag 3 februari 2014 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je mag hier wel vaker verschijnen hoor
wat brengt jou weer op fok?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is best snel hoor, toch? Niet snel genoeg misschien ...
[..]
Goed, dankje
Dan is ie bijna 7 maanden weggeweestquote:Op maandag 3 februari 2014 15:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is best snel hoor, toch? Niet snel genoeg misschien ...
[..]
Goed, dankje
Ze rook dat ik haar bijna in ging halen hier in de topposters lijstquote:
Goh, kweenie, moest er ineens aan denken. En ik spreek nog wel eens FOK!'ers en ik meet ook regelmatig.quote:
zo eentje met van die pluizige dieren enzo?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goh, kweenie, moest er ineens aan denken. En ik spreek nog wel eens FOK!'ers en ik meet ook regelmatig.
Die ook ja. Duivels gebroed dat het is. ( die beesten dus )quote:Op maandag 3 februari 2014 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo eentje met van die pluizige dieren enzo?
Jij als kat tolereert andere dieren natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die ook ja. Duivels gebroed dat het is. ( die beesten dus )
Sommige inderdaad niet, daar wil ik in bijtenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij als kat tolereert andere dieren natuurlijk niet.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
Zow hee, mijn postrecordpoging is abrupt ten einde, volgens mij krijg ik zo een ban.
Je bedoelt toch niet mij hè?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige inderdaad niet, daar wil ik in bijten
quote:Op maandag 3 februari 2014 14:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Essnhills en ik hebben een brieseksuelerelatie. Dus dat kan kloppen. Overigens; aangenaam mijn waarde.
Hoezo?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
Zow hee, mijn postrecordpoging is abrupt ten einde, volgens mij krijg ik zo een ban.
Hoezo niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |