Hij moet mij niet, hij vind me gewoon niet aardig of zo. Geen probleem verder, wat mij betreft. Ik ga niet in een verleden blijven hangen, en vooral niet als het over FOK! gaat.quote:
Ik moet je welquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet mij niet, hij vind me gewoon niet aardig of zo. Geen probleem verder, wat mij betreft. Ik ga niet in een verleden blijven hangen, en vooral niet als het over FOK! gaat.
Ik vind het wel grappig om te zien dat hij zo op je reageertquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moet mij niet, hij vind me gewoon niet aardig of zo. Geen probleem verder, wat mij betreft. Ik ga niet in een verleden blijven hangen, en vooral niet als het over FOK! gaat.
wat doettie danquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig om te zien dat hij zo op je reageert
Dankje schat. Ik jou ook. Net zoals dat ik vele andere users ook aardig vind. Je kunt nu eenmaal niet met iedereen klikken. Geen probleem overigens.quote:
Ja, dat dan weer welquote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dankje schat. Ik jou ook. Net zoals dat ik vele andere users ook aardig vind. Je kunt nu eenmaal niet met iedereen klikken. Geen probleem overigens.
Je hebt goed je best gedaan. Waar komt deze motivatie vandaan?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies.
Wat vind je van mijn postcount vandaag.
Ik wil Jimbo verslaanquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hebt goed je best gedaan. Waar komt deze motivatie vandaan?
Maak het dan tenminste iets spannender met je spytool ontwijkende posts...quote:Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Rawrquote:
Oke, ik denk dat ik inmiddels overal verslagen ben.quote:
Behalve in bed, rawrquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat ik inmiddels overal verslagen ben.
Denk dat dat niet eens nodig isquote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak het dan tenminste iets spannender met je spytool ontwijkende posts...
[..]
Rawr
Dat is wel even geleden jaquote:
Ik wacht op jou schatjequote:
quote:
Nee. Heb wel eens een foto van MK gezien iig en dat is niet deze.quote:
Prachtig wit met blauw.quote:
Nee, sorry.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Heb wel eens een foto van MK gezien iig en dat is niet deze.
[..]
Prachtig wit met blauw.
Is dat zo, kaneel? Dat ben ik dus vergetenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Heb wel eens een foto van MK gezien iig en dat is niet deze.
[..]
Prachtig wit met blauw.
vind ik leukquote:Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo wil jij van iedereen foto sofje
echtquote:Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik leuk
ik kijk uit naar jouw foto
jaquote:
Hehehe.quote:Op maandag 3 februari 2014 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is dat zo, kaneel? Dat ben ik dus vergeten
dm linkquote:Op maandag 3 februari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Nee, je hebt geen foto gestuurd. Ik geloof dat ik je meermaals voorbij zag komen op fb.
quote:Op maandag 3 februari 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee sorry, ik handel niet in fb links.
wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |