SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ole op 08-02-2014 15:43:09 ]K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hmm, met heel veel tabascoquote:Op maandag 3 februari 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister een moment toegegeven aan zwakte en wat snoepjes gegeten en alcohol gedronken.
Voor vandaag heb ik mandarijnen als tussendoortje en ik ga straks chili maken als avondeten. Moet vullend genoeg zijn.
Die moet ik nog even halen, heb slechts chilisaus thuis en dat is toch niet zo lekker daar doorheen.quote:
Dat, hetzelfde hier.. Het was heerlijk, maar oh, wat had ik een spijt.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb dit weekend ook slecht gegetenNiet veel te veel, maar gewoon slechte keuzes en helaas op zaterdag een hele zak chips in mijn eentje.
Wtf. Dus het resultaat: 0,4kg erbij. Normaal vind ik dat niet zo erg, maar ik word waarschijnlijk vanavond gewogen bij de start van Grit. Dus da's wel zonde dan, maar ik heb er heel veel zin in
Altijd afkloppen he!quote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Bleh grieperig, dus vanavond niet dansen.
Had eergisteren ook niet moeten zeggen dat ik al lang niet meer ziek ben geweest.
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2014 15:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Altijd afkloppen he!
Ik ben deze winter nog steeds gezond, niet eens echt verkouden ofzo, dat mag ook een wonder heten. *Klopt af* Beterschap!
We hadden deze week 'stevig brood' gehaald van de AH. Nou, dat is wel stevig zeg!3 plakken gehad tussen de middag en ik zit nog vol.
Tsja, minder lekker brood halen/maken is natuurlijk ook zoiets wat je niet wilt doenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja naja ik baal van de melk. 1 beker had genoeg geweest. Vind ik echt loze cals.
Het brood was vooral het probleem. Dat smaakte naar meer![]()
Naja ik ga nu naar de winkel. Dus ik denk dat ik alleen mijn avondeten nog eet, en vanavond een lekker bakje kwark met cranberries wat chiazaad en lijnzaad.
Dan valt het ook allemaal wel mee..
Als ik morgen niet opgeroepen wordt om te werken ga ik lekker brood bakken en een bananenbrood maken. De "gezonde" variant van uitpaulineskeuken.nl is echt een aanrader. Geen toegevoegde suiker behalve de banaan, en je kun je vulling zelf bepalen. En het vult super. Beter als de havermoutmuffins die ik eerder deze week heb gemaakt!
En ik bedoelde juist waarom het sporten niet wilde lukken.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:31 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Omdat ik qua eten altijd verviel in oude gewoonte, en dan kan je sporten wat je wilt maar behalve een betere conditie krijg je er niks vanaf
Ik heb nooit wat lekkers tegenwoordig. Maar nu dus die pudding. En die was me toch lekker! Als je dan toch een x moet zondigen... Aanraderquote:Op maandag 3 februari 2014 20:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
We hebben helemaal niks lekkers in huisIk wil zo graag een blokje chocola of een klein koekje. Niks! Ik ben wel heel streng voor mezelf..
Grit was verschrikkelijk! Helemaal niet leuk, haha. Ik ging echt kapot, maar ben nu wel tevreden. Hopen dat het vanzelf verslavend gaat werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klassieke smoesjes als geen zin, lui, andere zaken, etc etc. Uiteindelijk zijn het gewoon smoesjesquote:Op maandag 3 februari 2014 18:20 schreef Ruby88 het volgende:
En ik bedoelde juist waarom het sporten niet wilde lukken.
Goed bezig! Wat ik niet zo goed begrijp is de ranja. Je vertelt je lichaam dat er iets zoets binnenkomt, maar vervolgens komt de bijbehorende suiker niet. Ik krijg daar altijd heel veel trek van, maar als dat voor jou niet zo is, is het prima.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:05 schreef J0ycie88 het volgende:
Vandaag wel op tijd uit mijn bedje gekomen! De was staat al aan. De slaapkamer is weer enigszins toonbaar en ik zit al aan een ontbijtje!
Straks de afwas en even stofzuigen. Dan lekker douche en daarna lekker in de keuken aan de gang!
Lijstje voor vandaag:
O: Een bakje fruitsalade van de groenteboer, ongeveer 250 gram. Een mok 0%suiker ranja.
T: Een bakje kwark met wat moerbeien, gojibessen en incabessen. Lepeltje chia en een lepeltje lijnzaad. Een grote mok thee.
L: 3 boterhammen, 1 kaas, 1 roomkaas, 1 kipfilet. Een grote mok thee.
T: Mineolla. Een glas spa rood met een 0%suiker ranja.
D: Portie lasagne met groente. Een glas spa rood met 0%suiker ranja.
T: Een plakje bananenbrood. Een grote mok thee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het geen invloed laten hebben op mijn eetpatroon en heb gisteravond nog fijn viool gespeeld, maar toch... Het kost zo veel energie om dit soort dingen van me af te zetten.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 09:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat ik niet zo goed begrijp is de ranja. Je vertelt je lichaam dat er iets zoets binnenkomt, maar vervolgens komt de bijbehorende suiker niet. Ik krijg daar altijd heel veel trek van, maar als dat voor jou niet zo is, is het prima.
Ik had gisteren een klotedag...Ik ben de ranja ook aan het afbouwen. Want eerst dronk ik dat heel de dag door met spa rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik er echt meer trek van krijg. Misschien wel. Zal er eens op letten!
Wat balen zeg van je collega. Is zij een meerdere van jou? (misschien stomme benaming, maar wist het niet anders te verwoorden.)Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Een goed hazelnootgebakje is het waard.. Verder je dag er maar op aanpassen. Rondje wandelen met de lunch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:13 schreef RoelerMF het volgende:
Net gevallen voor de charmes van een hazelnootgebakje, heb er nu al spijt van
Voor straf maar een half uurtje extra op de hometrainer thuisquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Een goed hazelnootgebakje is het waard.. Verder je dag er maar op aanpassen. Rondje wandelen met de lunch?
Ik weet niet hoe streng je bent voor jezelf. Maar jezelf alles ontnemen zorgt er ook voor dat je juist meer cravings naar iets hebt. Ik denk dat je een middenweg moet vinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:19 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Voor straf maar een half uurtje extra op de hometrainer thuis
Ik ben helemaal niet streng voor mijzelf hoor, ik gun mijzelf in het weekend ook wat meer vrijheid, maar het is dinsdag en voor mij nog geen weekend. Daarnaast is gebak van collega's heel lekker, maar juist 1 van die valkuilen waar ik steeds in trap. Net zoals ik altijd in de snoeppot stond te graaien. Ik moet leren nee zeggen tegen die dingen, want voor de rest zit het qua voeding wel snorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe streng je bent voor jezelf. Maar jezelf alles ontnemen zorgt er ook voor dat je juist meer cravings naar iets hebt. Ik denk dat je een middenweg moet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |