SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ole op 08-02-2014 15:43:09 ]K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Hmm, met heel veel tabascoquote:Op maandag 3 februari 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister een moment toegegeven aan zwakte en wat snoepjes gegeten en alcohol gedronken.
Voor vandaag heb ik mandarijnen als tussendoortje en ik ga straks chili maken als avondeten. Moet vullend genoeg zijn.
Die moet ik nog even halen, heb slechts chilisaus thuis en dat is toch niet zo lekker daar doorheen.quote:
Dat, hetzelfde hier.. Het was heerlijk, maar oh, wat had ik een spijt.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb dit weekend ook slecht gegetenNiet veel te veel, maar gewoon slechte keuzes en helaas op zaterdag een hele zak chips in mijn eentje.
Wtf. Dus het resultaat: 0,4kg erbij. Normaal vind ik dat niet zo erg, maar ik word waarschijnlijk vanavond gewogen bij de start van Grit. Dus da's wel zonde dan, maar ik heb er heel veel zin in
Altijd afkloppen he!quote:Op maandag 3 februari 2014 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Bleh grieperig, dus vanavond niet dansen.
Had eergisteren ook niet moeten zeggen dat ik al lang niet meer ziek ben geweest.
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2014 15:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Altijd afkloppen he!
Ik ben deze winter nog steeds gezond, niet eens echt verkouden ofzo, dat mag ook een wonder heten. *Klopt af* Beterschap!
We hadden deze week 'stevig brood' gehaald van de AH. Nou, dat is wel stevig zeg!3 plakken gehad tussen de middag en ik zit nog vol.
Tsja, minder lekker brood halen/maken is natuurlijk ook zoiets wat je niet wilt doenquote:Op maandag 3 februari 2014 15:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja naja ik baal van de melk. 1 beker had genoeg geweest. Vind ik echt loze cals.
Het brood was vooral het probleem. Dat smaakte naar meer![]()
Naja ik ga nu naar de winkel. Dus ik denk dat ik alleen mijn avondeten nog eet, en vanavond een lekker bakje kwark met cranberries wat chiazaad en lijnzaad.
Dan valt het ook allemaal wel mee..
Als ik morgen niet opgeroepen wordt om te werken ga ik lekker brood bakken en een bananenbrood maken. De "gezonde" variant van uitpaulineskeuken.nl is echt een aanrader. Geen toegevoegde suiker behalve de banaan, en je kun je vulling zelf bepalen. En het vult super. Beter als de havermoutmuffins die ik eerder deze week heb gemaakt!
En ik bedoelde juist waarom het sporten niet wilde lukken.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:31 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Omdat ik qua eten altijd verviel in oude gewoonte, en dan kan je sporten wat je wilt maar behalve een betere conditie krijg je er niks vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |