De zaterdagavond radioshow van Mart. Heerlijk. Zo bescheidenquote:
Nee die komt niet op UG. Dat zou een dermate unaniem belachelijk succes worden dat de site plat zou gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef Postbus100 het volgende:
Komt de TVshow ook op uitzending gemist?
Wisten jullie trouwens dat er een BZVmagazine is? Zag ik gisteren bij de Appie liggen voor ongeveer zes euries. Op zich wel leuk, maar dat daar een markt voor is....
Z'n 'twitters' kun je nog wel gratis lezenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die komt niet op UG. Dat zou een dermate unaniem belachelijk succes worden dat de site plat zou gaan.
twitter:IroNiehe twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 10:35:12Eigenlijk is het belachelijk dat jullie al mijn tweets gratis mogen lezen. Prijs je gelukkig zolang het nog duurt! reageer retweet
ivogod proberen zwart te makenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Z'n 'twitters' kun je nog wel gratis lezentwitter:IroNiehe twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 10:35:12Eigenlijk is het belachelijk dat jullie al mijn tweets gratis mogen lezen. Prijs je gelukkig zolang het nog duurt! reageer retweet
https://twitter.com/IroNiehe/status/428098928270385153quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ivogod proberen zwart te maken
Henk en Fiona.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik miste even een stukje hoe ging het met die andere hele jongen gozer van de vorig seizoen?
Nee, ik zeg het op basis van hoe ze er uit ziet. Gaydar en dat soort dingen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij vond de heren onweerstaanbaar?
Nee, ik denk dat je de mannen erg leuk vond. Gaydar. En het spreekt natuurlijk helemaal uit je post. Ik vind ook niet dat je hoeft terug te krabbelen. Niets om je voor te schamen toch? Kaal is al lang niet meer alleen iets voor oude mannen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het op basis van hoe ze er uit ziet. Gaydar en dat soort dingen.
Sorry dat mijn conclusie je niet zint.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je de mannen erg leuk vond. Gaydar. En het spreekt natuurlijk helemaal uit je post. Ik vind ook niet dat je hoeft terug te krabbelen. Niets om je voor te schamen toch? Kaal is al lang niet meer alleen iets voor oude mannen.
Werkelijk???? Twintig uitzendingen ?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat Yvon het ook wel wat afgeraffeld vond. Ze gaf aan dat ze eerst dachten dat het maar vier afleveringen zou opleveren, dit buitenlandexperiment. Toen werden het er zes en uiteindelijk tien. Maar de volgende keer moet zoiets ingewikkelds in twintig uitzendingen, zei ze bij Ivo Niehe.
Volgende keer weer gewoon Hollandse boeren.
Kan je met Utopia verder gaanquote:Op maandag 3 februari 2014 01:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Werkelijk???? Twintig uitzendingen ?
Uitgemolken afleveringen ...
Kon het dit seizoen voor het eerst opbrengen om te volgen.
En ben er klaar mee![]()
Eigenlijk hoopte ik op een Surinaamse editie met Surinaamse boeren... geen problemen met de taal en vast een keur aan lollige opmerkingen want daar zijn Surinamers vaak wel goed inquote:Op maandag 3 februari 2014 01:35 schreef Scarface88 het volgende:
Ben blij dat volgend seizoen gewoon weer alleen in Nederland is. Voor mij is de internationale versie niet echt een geslaagd project.
Ik hoop liever op een sociaal beperkte boer ergens uit de achterhoek die zo zwaar autistisch is dat ie maar twee zinnen achter elkaar kan zeggen. Dat is mooie televisie. Vooral als ze nog maagd zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eigenlijk hoopte ik op een Surinaamse editie met Surinaamse boeren... geen problemen met de taal en vast een keur aan lollige opmerkingen want daar zijn Surinamers vaak wel goed in
Ik heb eigenlijk liever een andere subcultuur of beroep...quote:Op maandag 3 februari 2014 01:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik hoop liever op een sociaal beperkte boer ergens uit de achterhoek die zo zwaar autistisch is dat ie maar twee zinnen achter elkaar kan zeggen. Dat is mooie televisie. Vooral als ze nog maagd zijn.
geeft niet lieverd. Snap de drempel wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sorry dat mijn conclusie je niet zint.
dat zou dus betekenen dat Yvon en Aletta elkaar ook al langer kennen? Kreeg nl wel de indruk dat er een soort van vriendschap was tussen beide dames.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:22 schreef DonnaRush het volgende:
Aletta is geen pot. Het schijnt dat ze vlak voor bzv een relatie had met een getrouwde eilandgenoot, maar hij koos uiteindelijk voor zn huwelijk. Aletta bleef gebroken achter en toen heeft Yvon haar even richting bzv gedrukt.
Aldus weekblad Privé.
Wat er waar van is geen idee, maar het zou wel wat verklaren.
Zoom ook even in bij Leonie als je wilt, of wil je die oneffenheden niet zien?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, leuk voor Jos. Leuk. Godverdomme niet goed snik die kerel.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk even goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs nog te lui om hun spijkers op te ruimen toen ze eenmaal vertrokken waren. Nee, Aletta was echt een complete mislukking. Daar zat vanaf moment één geen pit en potentie in. Gedoemd te mislukken...quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Aletta had gewoon een aantal klusjes die gedaan moesten worden en daar had ze een paar mannen voor nodig.
Die Patrick was anders wel vier keer zo zweverig en diep als euhh...die ander, van wie ik de naam even niet weet. Die zag ik wel op haar boerderij lopen. Patrick dacht over alles veel te veel na. Was denk ik een fiasco geworden, omdat inderdaad Aletta daar niet op zat te wachten.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Aletta is echt geen pot, heel duidelijk niet. Haar probleem was denk ik dat doordat ze er een beetje alternatief uitziet, een geitenboerderij heeft etc. ze allemaal van die zweverige types aantrok, terwijl ze dat eigenlijk niks vindt en gewoon een leuke stoere vent zocht. Die zat er gewoon niet bij. Dan kun je beter er geen kiezen dan dat je tweede keus neemt, iets wat je niet echt zoekt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je de mannen erg leuk vond. Gaydar. En het spreekt natuurlijk helemaal uit je post. Ik vind ook niet dat je hoeft terug te krabbelen. Niets om je voor te schamen toch? Kaal is al lang niet meer alleen iets voor oude mannen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, leuk voor Jos. Leuk. Godverdomme niet goed snik die kerel.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk even goed!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee joh, Johen was de grootste held van het seizoenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:48 schreef Forbry het volgende:
In de laatste aflevering:
Aletta![]()
Johan![]()
Jos![]()
Wim![]()
Jan
Ik vond Johan wel leuk (eerlijk/lief/grappig), tót deze laatste aflevering. Prima, dat je niet van de stad houdt en ja, dat past ook helemaal bij hem, maar hij had A) net de liefde van zijn leven gevonden, dan moet het je eigenlijk niet uitmaken waar je bent zo lang je maar met/bij haar bent en B) je kunt op zijn minst je bést doen om er wat van te maken. Vond zijn gedrag deze aflevering een vreselijke afknapper. Dat hij en Ingrid zo'n goed setje zijn vind ik nog steeds wel mooi om te zien natuurlijk!quote:Op maandag 3 februari 2014 12:04 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Nee joh, Johen was de grootste held van het seizoen. Dat hij de stad te druk vond, paste daar ook helemaal bij. Erg leuk dat hij de ware gevonden heeft.
Maar die Aletta zeg. Als man zijnde, had ik me echt belazerd gevoeld.
Dit dus.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Aletta is echt geen pot, heel duidelijk niet. Haar probleem was denk ik dat doordat ze er een beetje alternatief uitziet, een geitenboerderij heeft etc. ze allemaal van die zweverige types aantrok, terwijl ze dat eigenlijk niks vindt en gewoon een leuke stoere vent zocht. Die zat er gewoon niet bij. Dan kun je beter er geen kiezen dan dat je tweede keus neemt, iets wat je niet echt zoekt.
Dat zegt Yvon ook wel in het begin als ze voor het eerst op bezoek gaat bij Arletta dit seizoen. Dat ze haar al kendequote:Op maandag 3 februari 2014 08:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ja zij kennen elkaar al langer. Yvon is een keer op haar geitenboerderij geweest toen ze op Bonaire op vakantie was geloof ik.
Lelijk of niet, zowel Saskia als Leonie hebben niks te melden. Die meiden zijn zo oppervlakkig en argeloos, die Jan was tenminste een aparte droogkloot.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:59 schreef Forbry het volgende:
[..]Zo zielig dat gezeik op Saskia d'r uiterlijk steeds. Bovendien, ik denk dat je van die twee nog het beste kunt inzoomen op Saskia. Leonie had veel make-up op en desondanks kon je nog steeds goed zien dat ze een onzuivere/onrustige huid had... niet dat dat erg is, maar Leonie is echt niet perfect om te zien, net zo goed als dat Saskia echt niet lelijk is om te zien.
Denk het niet. Een beetje giechelen en zeggen dat ze elkaar leuk vinden. Ze kunnen beter Frans gaan leren en elkaar overhoren aan de telefoon, want die uitspraak van beiden is niet geweldig te noemen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:58 schreef DonnaRush het volgende:
Als Jos en Saskia iedere avond een uur bellen heeft ze vast wel wat te melden.
Wat weet jij daar nou van, je hebt alleen gedurende een paar weken enkele minuten van hun op TV kunnen zien. Hoe ze in het echt zijn zonder de camera, kun je daar totaal niet uit op maken.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:55 schreef datbenikweer het volgende:
[..]
Lelijk of niet, zowel Saskia als Leonie hebben niks te melden. Die meiden zijn zo oppervlakkig en argeloos, die Jan was tenminste een aparte droogkloot.
Jij weet het wel, he?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, je hebt alleen gedurende een paar weken enkele minuten van hun op TV kunnen zien. Hoe ze in het echt zijn zonder de camera, kun je daar totaal niet uit op maken.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat Jos wel gelukkig kan worden met Saskia, en het lijkt me wel zo'n typje wat echt bloedgeil wordt in bed als de kleren uit gaan en die tuttige bril af is.
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nee, hij denkt praktisch, met Saskia heeft hij misschien iemand voor de rest van z'n leven. Leonie was veel te leuk voor hem
Heb je tijd te veel? complete research gedaan met oude quotes.quote:
Jij meet met twee maten en definieert wat toelaatbaar is in dit forum en niet. Logisch dat ik dat terugvind van enkele topics geleden, want jij weet blijkbaar wel hoe het zou zijn zonder camera's:quote:Op maandag 3 februari 2014 14:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heb je tijd te veel? complete research gedaan met oude quotes.
Tuurlijk mag je wel een (voor)oordeel geven, daar is dit forum voor, maar uiteindelijk weet je niet hoe die meiden in het echt zijn zonder de camera er bij
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien wel verstandig, maar ik had die Leonie niet laten lopen
Ik vraag me af hoeveel van die briefschrijfsters daar nog op zitten te wachten. Gisteren lieten ze dan kort zien dat ie er eentje opbelde, maar om nou te zeggen dat ze echt enthousiast reageerdequote:Op maandag 3 februari 2014 13:51 schreef Amarantha het volgende:
- Ik vind het best stoer van Jan om alsnog meiden te bellen van de brieven die hij heeft ontvangen in het begin. Als hij op die manier alsnog een meisje vind die wel echt bij hem past dan vind ik dat super tof voor hem. Ik gun hem echt een leuke meid.
ze hebben inmiddels ook allemaal kunnen zien wat een saaie lul hij is.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel van die briefschrijfsters daar nog op zitten te wachten.
Dat ook jaquote:Op maandag 3 februari 2014 14:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
ze hebben inmiddels ook allemaal kunnen zien wat een saaie lul hij is.
Ach, ik heb ook zo'n stel in mijn omgeving. Als je ze los van elkaar spreekt, hebben ze totaal niks te melden en wachten ze alleen tot je zelf wat zegt. Maar samen zijn ze erg leuk en passen ze precies bij elkaar. Vraag niet hoe het kan, maar het is wel zo. Dat zal met Jos en Saskia ook wel zo zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:58 schreef DonnaRush het volgende:
Als Jos en Saskia iedere avond een uur bellen heeft ze vast wel wat te melden.
En de regisseur wilde graag 2 mannen die elkaar sensueel insmeerden.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hadden met arletta dus bijna niet het eiland bekeken, lijkt het. Alleen werken en 1 keer zwemmen op verzoek van de regisseur
http://boerzoektvrouw.kro(...)_patrick_de_merenguequote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hadden met arletta dus bijna niet het eiland bekeken, lijkt het. Alleen werken en 1 keer zwemmen op verzoek van de regisseur
Hadden die 2 geen mooie donkere chick kunnen regelen.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro(...)_patrick_de_merengue
Ik had gister de speeddate aflevering gezien en daar stuurde Jan een verlegen Nederlandse Canadees weg. Dus ze was net als hem.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel van die briefschrijfsters daar nog op zitten te wachten. Gisteren lieten ze dan kort zien dat ie er eentje opbelde, maar om nou te zeggen dat ze echt enthousiast reageerdeHet is natuurlijk ook zo dat er al best wel wat tijd tussen zit, sommige zijn het misschien alweer vergeten dat ze een brief gestuurd hebben, of ze zijn in de tussentijd weer lekker verder gegaan met hun leventje, in de wetenschap dat Jan dus niet voor hen gekozen heeft.
Het zou mij m'n eer te na zijn, maar goed, iedereen is anders natuurlijk. Toch een beetje 2e keus dan natuurlijk.
Die met die pijnlijke stiltes aan tafelquote:Op maandag 3 februari 2014 17:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik had gister de speeddate aflevering gezien en daar stuurde Jan een verlegen Nederlandse Canadees weg. Dus ze was net als hem.
Die zou hij nogmaals moeten bellen. Past echt bij hem. Weinig te melden dus dan komt hij wel los..
Precies. De aflevering dat ze naar het strand gingen toen had ik echt zo iets van dit is helemaal niets voor haar.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:55 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zelfs nog te lui om hun spijkers op te ruimen toen ze eenmaal vertrokken waren. Nee, Aletta was echt een complete mislukking. Daar zat vanaf moment één geen pit en potentie in. Gedoemd te mislukken...
die pinokkio neus tochquote:Op maandag 3 februari 2014 18:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die met die pijnlijke stiltes aan tafelIk weet gelijk wie je bedoeld
inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch nog teruggekeken, god allemachtig, daar kan je je jas wel aan ophangen![]()
Dat ja. Ik vind Saskia juist leuk, en volgens mij passen Jos en zij ook echt goed bij elkaar. Ik begrijp echt niet waarom Leonie zoveel mooier wordt gevonden.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:59 schreef Forbry het volgende:
[..]Zo zielig dat gezeik op Saskia d'r uiterlijk steeds. Bovendien, ik denk dat je van die twee nog het beste kunt inzoomen op Saskia. Leonie had veel make-up op en desondanks kon je nog steeds goed zien dat ze een onzuivere/onrustige huid had... niet dat dat erg is, maar Leonie is echt niet perfect om te zien, net zo goed als dat Saskia echt niet lelijk is om te zien.
Heel wat cm's schoon aan de haak..quote:Op maandag 3 februari 2014 19:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch nog teruggekeken, god allemachtig, daar kan je je jas wel aan ophangen![]()
Jawel, Aletta was de lesbo in de kast.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, je hebt alleen gedurende een paar weken enkele minuten van hun op TV kunnen zien. Hoe ze in het echt zijn zonder de camera, kun je daar totaal niet uit op maken.
Ja ik vraag me ook af hoeveel vrouwen daar op af gaan komen. Maar vorig jaar was er toch een boer die op die manier toch een vrouw had gevonden?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel van die briefschrijfsters daar nog op zitten te wachten. Gisteren lieten ze dan kort zien dat ie er eentje opbelde, maar om nou te zeggen dat ze echt enthousiast reageerdeHet is natuurlijk ook zo dat er al best wel wat tijd tussen zit, sommige zijn het misschien alweer vergeten dat ze een brief gestuurd hebben, of ze zijn in de tussentijd weer lekker verder gegaan met hun leventje, in de wetenschap dat Jan dus niet voor hen gekozen heeft.
Het zou mij m'n eer te na zijn, maar goed, iedereen is anders natuurlijk. Toch een beetje 2e keus dan natuurlijk.
Weet ik niet, dit was het eerste seizoen dat ik het echt gevolgd heb, ook eigenlijk meer omdat er zoveel mensen naar kijken, dan zal het wel leuk zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook af hoeveel vrouwen daar op af gaan komen. Maar vorig jaar was er toch een boer die op die manier toch een vrouw had gevonden?
Als ik jan was zou ik dat Canadese ook meisje bellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:51 schreef Amarantha het volgende:
- Ik vind het best stoer van Jan om alsnog meiden te bellen van de brieven die hij heeft ontvangen in het begin. Als hij op die manier alsnog een meisje vind die wel echt bij hem past dan vind ik dat super tof voor hem. Ik gun hem echt een leuke meid.
Aan de reactie van de andere kant van de lijn was al te horen dat ze de afleveringen had gezien en al was afgeknapt. Daarbij, nodig je zo'n meisje toch niet uit op boer zoek vrouw bijeenkomst maar zet je die even apart.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Die Jan deed me heel erg denk aan Boer Hans uit een van de eerste seizoenen. Dat was die kalende boer van een jaar of 35 uit de buurt van Leiden. Die had hele leuke vrouwen maar het kwam gewoon nooit uit de verf met hem. Uiteindelijk niemand op citytrip. Bij de terugblikaflevering bleek hij een week na de uitzendingen al iemand gevonden had. Een vrouw was gewoon naar het erf gelopen en nooit meer weggegaan. Ik denk dat het zo met boer Jan ook afloopt. Die vind wel iemand.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ik vraag me ook af hoeveel vrouwen daar op af gaan komen. Maar vorig jaar was er toch een boer die op die manier toch een vrouw had gevonden?
Leonie en Saskia zagen er allebei leuk uit en hadden allebei een goede klik met Jos. Ik snap wel dat hij dan op praktische zaken gaat selecteren.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:20 schreef Japie1967 het volgende:
Dat Jos Leonie niet koos is onbegrijpelijk. Die had ik dus wel gekozen als ik hem was geweest, misschien ging het na een paar maanden mis, maar dan had je toch lekker haar een aantal keren kunne pakken, zo'n beauty, die kans krijgt ie nooit weer.
Was het dan mis gegaan had ie altijd nog Saskia kunnen bellen, andersom onmogelijk, Leonie gaat echt geen 2e keus spelen, bovendien: die zal nu wel een gespierde bink aan de haak hebben geslagen.
Denk dat menig FOK!ker slechter thuis heeft zitten. Of helemaal niks.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:59 schreef Forbry het volgende:
Ben je bijna 50 en dan denk je nog zo...quote:Op maandag 3 februari 2014 23:20 schreef Japie1967 het volgende:
Dat Jos Leonie niet koos is onbegrijpelijk. Die had ik dus wel gekozen als ik hem was geweest, misschien ging het na een paar maanden mis, maar dan had je toch lekker haar een aantal keren kunne pakken, zo'n beauty, die kans krijgt ie nooit weer.
Was het dan mis gegaan had ie altijd nog Saskia kunnen bellen, andersom onmogelijk, Leonie gaat echt geen 2e keus spelen, bovendien: die zal nu wel een gespierde bink aan de haak hebben geslagen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 23:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ben je bijna 50 en dan denk je nog zo...![]()
Niet goed man!
Inderdaad.quote:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de mensen die zo hijgerig reageren op iemand in een TV-programma, vooral last hebben van hun eigen issues. De meeste mensen neuken in de loop van hun leven van allerlei mensen: knappe mensen, lieve mensen, sexy mensen en toevallige mensen. Op het moment dat je een partner zoekt voor de wat langere termijn, ben je niet meer zo bezig met blauwe ogen, dikke borsten of een grote lul. Dat vertier ken je allemaal wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:20 schreef Japie1967 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de mensen die zo hijgerig reageren op iemand in een TV-programma, vooral last hebben van hun eigen issues. De meeste mensen neuken in de loop van hun leven van allerlei mensen: knappe mensen, lieve mensen, sexy mensen en toevallige mensen. Op het moment dat je een partner zoekt voor de wat langere termijn, ben je niet meer zo bezig met blauwe ogen, dikke borsten of een grote lul. Dat vertier ken je allemaal wel.
Ik vind het dus niet zo voor de 'Hijhaddielekkereblondechickmotteneuke'-heren pleiten dat ze zich zo fanatiek met Jos' keuze bemoeien. Kennelijk heb je dan nauwelijks geneukt in je leven en is porno je maatstaf. Grow up, of doe in vredesnaam alsof je daartoe in staat bent.
Maakt je aantrekkelijker voor de vrouwtjes ook.
Och kom, aantrekkingskracht is belangrijker dan de praktischere zaken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat de mensen die zo hijgerig reageren op iemand in een TV-programma, vooral last hebben van hun eigen issues. De meeste mensen neuken in de loop van hun leven van allerlei mensen: knappe mensen, lieve mensen, sexy mensen en toevallige mensen. Op het moment dat je een partner zoekt voor de wat langere termijn, ben je niet meer zo bezig met blauwe ogen, dikke borsten of een grote lul. Dat vertier ken je allemaal wel.
Ik vind het dus niet zo voor de 'Hijhaddielekkereblondechickmotteneuke'-heren pleiten dat ze zich zo fanatiek met Jos' keuze bemoeien. Kennelijk heb je dan nauwelijks geneukt in je leven en is porno je maatstaf. Grow up, of doe in vredesnaam alsof je daartoe in staat bent.
Een keuze voor Leonie heeft niks met porno te maken. Leonie was gewoon leuker. Neemt niet weg dat Japie een sneue pannekoek is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een paar keer zeggen. Ik geloof het nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:18 schreef Japie1967 het volgende:
ik ben nog lang geen 50, maar 47. En mijn vrouw is een twintiger. Ik kom niks tekort, maar Leonie is een onwijs lekkere meid en nog slim ook. Saskia is best leuk, maar was wel heel klef. Maar ze kan nog niet in de schauw staan van Leo. Die is echt top
Het gaat niet om praktische zaken. Ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Och kom, aantrekkingskracht is belangrijker dan de praktischere zaken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:37 schreef Mani89 het volgende:
Leonie zag er 100x beter uit, kon goed de koeien melken en daarna nog je teelballen melken. Bij Saskia is het vast net alsof ze gootsteen staat te ontstoppen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:22 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een paar keer zeggen. Ik geloof het nog niet helemaal.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit is niet 100procent waarquote:Op het moment dat je een partner zoekt voor de wat langere termijn, ben je niet meer zo bezig met blauwe ogen, dikke borsten
En wat dan nog...?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Saskia is sowieso binnen een jaar zwanger en laat zich daarna gelijk uitdijen. Daarna mag Jos er nog 1 keer in de maand bovenop terwijl zij de libelle ligt te lezen.
Bij mannen gaat het echt wel om het visuele aspect. Dat is minstens zo belangrijk als dat het een leuk persoon is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Het gaat niet om praktische zaken. Ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt ook.
Het gaat erom dat je, wanneer je een partner zoekt, een leuk mens bij je hebt dat niet meer aan puberfantasieën hoeft te voldoen, want daaraan voldoen we hier geen van allen.
Verklaar Johan en Ingridquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Bij mannen gaat het echt wel om het visuele aspect. Dat is minstens zo belangrijk als dat het een leuk persoon is.
Ik zou als ik Jos was iets hoger mikken dan dit, ik noem een Leonie.quote:
Maar ik denk niet dat jullie dusdanis kieskeurig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Bij mannen gaat het echt wel om het visuele aspect. Dat is minstens zo belangrijk als dat het een leuk persoon is.
Persoonlijk heb ik niets met zo'n leonie, maar ik snap wel waarom een boel daar voor zouden kiezen. Vind het beiden niet veel soepes.
En dus loop je te klagen dat Saskia nu van de markt is gehaald en Leonie nog vrijgezelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou als ik Jos was iets hoger mikken dan dit, ik noem een Leonie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |