abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 februari 2014 @ 02:48:26 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_136273903
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 01:12 schreef Deckard het volgende:

[..]

Sorry dat mijn conclusie je niet zint.
geeft niet lieverd. Snap de drempel wel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_136273938
Ik ben nog even de nieuwe filmpjes opde KRO site aan het bekijken. Jos komt altijd zeer bedachtzaam over in zijn antwoorden, wanneer hij voor de camera getrokken wordt. Het punten scoren stukje is wel geinig...

Johan in Kopenhagen _O_

En evelyne in Tanzania, bij het extra filmpje, durft Wim toch niet te proosten als in "Op ons" :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136274004
Janne lekker hardlopend op de filmpjes. Maar blijft emo als het over Wim heeft...
Arm mens... Maar ze woont in een boerenomgeving, dus dan maar andere boer? Wie weet zien we haar volgend seizoen wel terug :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 07:22:17 #129
382129 crew  Donna
pi_136274494
Aletta is geen pot. Het schijnt dat ze vlak voor bzv een relatie had met een getrouwde eilandgenoot, maar hij koos uiteindelijk voor zn huwelijk. Aletta bleef gebroken achter en toen heeft Yvon haar even richting bzv gedrukt.

Aldus weekblad Privé.
Wat er waar van is geen idee, maar het zou wel wat verklaren.
  maandag 3 februari 2014 @ 07:57:14 #130
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_136274659
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 07:22 schreef DonnaRush het volgende:
Aletta is geen pot. Het schijnt dat ze vlak voor bzv een relatie had met een getrouwde eilandgenoot, maar hij koos uiteindelijk voor zn huwelijk. Aletta bleef gebroken achter en toen heeft Yvon haar even richting bzv gedrukt.

Aldus weekblad Privé.
Wat er waar van is geen idee, maar het zou wel wat verklaren.
dat zou dus betekenen dat Yvon en Aletta elkaar ook al langer kennen? Kreeg nl wel de indruk dat er een soort van vriendschap was tussen beide dames.
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 08:05:16 #131
382129 crew  Donna
pi_136274714
Ja zij kennen elkaar al langer. Yvon is een keer op haar geitenboerderij geweest toen ze op Bonaire op vakantie was geloof ik.
pi_136275963
quote:
8s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, leuk voor Jos. Leuk. Godverdomme niet goed snik die kerel. :'(

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Kijk even goed :') !

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zoom ook even in bij Leonie als je wilt, of wil je die oneffenheden niet zien?
pi_136276026
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Aletta had gewoon een aantal klusjes die gedaan moesten worden en daar had ze een paar mannen voor nodig.
Zelfs nog te lui om hun spijkers op te ruimen toen ze eenmaal vertrokken waren. Nee, Aletta was echt een complete mislukking. Daar zat vanaf moment één geen pit en potentie in. Gedoemd te mislukken...
pi_136276090
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Aletta is echt geen pot, heel duidelijk niet. Haar probleem was denk ik dat doordat ze er een beetje alternatief uitziet, een geitenboerderij heeft etc. ze allemaal van die zweverige types aantrok, terwijl ze dat eigenlijk niks vindt en gewoon een leuke stoere vent zocht. Die zat er gewoon niet bij. Dan kun je beter er geen kiezen dan dat je tweede keus neemt, iets wat je niet echt zoekt.
Die Patrick was anders wel vier keer zo zweverig en diep als euhh...die ander, van wie ik de naam even niet weet. Die zag ik wel op haar boerderij lopen. Patrick dacht over alles veel te veel na. Was denk ik een fiasco geworden, omdat inderdaad Aletta daar niet op zat te wachten.
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 10:07:32 #135
382129 crew  Donna
pi_136276253
Ik vond Patrick eigenlijk helemaal niet zweverig.
  roze maandag 3 februari 2014 @ 10:54:21 #136
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136277306
Volgende keer gewoon weer een seizoen in NL hopelijk.. Dit seizoen was echt niks aan

Straks even BZV kijken van gisteren. Heb topic al wel gelezen :') :9
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 10:55:39 #137
382129 crew  Donna
pi_136277335
Ja, volgende keer is er weer een NL seizoen zei Yvon. Ze is het afgelopen halfjaar meer dan 3 maanden van huis geweest. Dat wil ze wel eens weer, maar niet nu direct al.
pi_136278655
In de laatste aflevering:

Aletta :)
Johan :|W
Jos ^O^
Wim :?
Jan :')
Tails tell tales
pi_136278728
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat je de mannen erg leuk vond. Gaydar. En het spreekt natuurlijk helemaal uit je post. Ik vind ook niet dat je hoeft terug te krabbelen. Niets om je voor te schamen toch? Kaal is al lang niet meer alleen iets voor oude mannen.
_O- _O_
Tails tell tales
pi_136278942
quote:
8s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, leuk voor Jos. Leuk. Godverdomme niet goed snik die kerel. :'(

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Kijk even goed :') !

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:') Zo zielig dat gezeik op Saskia d'r uiterlijk steeds. Bovendien, ik denk dat je van die twee nog het beste kunt inzoomen op Saskia. Leonie had veel make-up op en desondanks kon je nog steeds goed zien dat ze een onzuivere/onrustige huid had... niet dat dat erg is, maar Leonie is echt niet perfect om te zien, net zo goed als dat Saskia echt niet lelijk is om te zien.
Tails tell tales
  maandag 3 februari 2014 @ 12:04:24 #141
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_136279117
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:48 schreef Forbry het volgende:
In de laatste aflevering:

Aletta :)
Johan :|W
Jos ^O^
Wim :?
Jan :')
Nee joh, Johen was de grootste held van het seizoen ^O^ . Dat hij de stad te druk vond, paste daar ook helemaal bij. Erg leuk dat hij de ware gevonden heeft.

Maar die Aletta zeg. Als man zijnde, had ik me echt belazerd gevoeld.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_136279463
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:04 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Nee joh, Johen was de grootste held van het seizoen ^O^ . Dat hij de stad te druk vond, paste daar ook helemaal bij. Erg leuk dat hij de ware gevonden heeft.

Maar die Aletta zeg. Als man zijnde, had ik me echt belazerd gevoeld.
Ik vond Johan wel leuk (eerlijk/lief/grappig), tót deze laatste aflevering. Prima, dat je niet van de stad houdt en ja, dat past ook helemaal bij hem, maar hij had A) net de liefde van zijn leven gevonden, dan moet het je eigenlijk niet uitmaken waar je bent zo lang je maar met/bij haar bent en B) je kunt op zijn minst je bést doen om er wat van te maken. Vond zijn gedrag deze aflevering een vreselijke afknapper. Dat hij en Ingrid zo'n goed setje zijn vind ik nog steeds wel mooi om te zien natuurlijk!

Tja, Aletta. Als kijker had ik eerst wel even iets van "tjezus", omdat ik zo benieuwd naar haar keuze was, maar uiteindelijk vond ik dit juist een hele eerlijke, moedige en verstandige beslissing, ook helemaal passend bij wie/hoe zij is. Ik schreef al eerder dat ik de vrees had dat beide mannen niet bij haar pasten en dat werd hiermee alleen maar bevestigd. Ik stel me een hele stoere, juist helemaal niet zo zweverige man bij haar voor, maar eentje die wel een hart van goud en geduld met haar heeft. Ik hoop dat ze zo'n man zal vinden, ik gun het haar van harte. Het "belazeren" snap ik al helemaal niet, ze wilde juist niemand aan het lijntje houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 03-02-2014 12:21:41 ]
Tails tell tales
pi_136279733
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Aletta is echt geen pot, heel duidelijk niet. Haar probleem was denk ik dat doordat ze er een beetje alternatief uitziet, een geitenboerderij heeft etc. ze allemaal van die zweverige types aantrok, terwijl ze dat eigenlijk niks vindt en gewoon een leuke stoere vent zocht. Die zat er gewoon niet bij. Dan kun je beter er geen kiezen dan dat je tweede keus neemt, iets wat je niet echt zoekt.
Dit dus. :)
Tails tell tales
  roze maandag 3 februari 2014 @ 13:51:19 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_136283239
- Ik vind het best stoer van Jan om alsnog meiden te bellen van de brieven die hij heeft ontvangen in het begin. Als hij op die manier alsnog een meisje vind die wel echt bij hem past dan vind ik dat super tof voor hem. Ik gun hem echt een leuke meid.

- Ik vind het ook leuk om te zien dat het met Wim en Evelyne helemaal goed is gekomen. Denk dat toen ze eenmaal echt alleen waren dat ze wel een stuk meer naar elkaar toe zijn gegroeid. Dat komt helemaal goed daar in Afrika!

quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:05 schreef DonnaRush het volgende:
Ja zij kennen elkaar al langer. Yvon is een keer op haar geitenboerderij geweest toen ze op Bonaire op vakantie was geloof ik.
Dat zegt Yvon ook wel in het begin als ze voor het eerst op bezoek gaat bij Arletta dit seizoen. Dat ze haar al kende :Y
Your beauty never ever scared me.
pi_136283415
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:59 schreef Forbry het volgende:

[..]

:') Zo zielig dat gezeik op Saskia d'r uiterlijk steeds. Bovendien, ik denk dat je van die twee nog het beste kunt inzoomen op Saskia. Leonie had veel make-up op en desondanks kon je nog steeds goed zien dat ze een onzuivere/onrustige huid had... niet dat dat erg is, maar Leonie is echt niet perfect om te zien, net zo goed als dat Saskia echt niet lelijk is om te zien.
Lelijk of niet, zowel Saskia als Leonie hebben niks te melden. Die meiden zijn zo oppervlakkig en argeloos, die Jan was tenminste een aparte droogkloot.
  Moderator maandag 3 februari 2014 @ 13:58:29 #146
382129 crew  Donna
pi_136283524
Als Jos en Saskia iedere avond een uur bellen heeft ze vast wel wat te melden.
pi_136284302
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:58 schreef DonnaRush het volgende:
Als Jos en Saskia iedere avond een uur bellen heeft ze vast wel wat te melden.
Denk het niet. Een beetje giechelen en zeggen dat ze elkaar leuk vinden. Ze kunnen beter Frans gaan leren en elkaar overhoren aan de telefoon, want die uitspraak van beiden is niet geweldig te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door datbenikweer op 03-02-2014 14:27:17 ]
pi_136284303
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:55 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Lelijk of niet, zowel Saskia als Leonie hebben niks te melden. Die meiden zijn zo oppervlakkig en argeloos, die Jan was tenminste een aparte droogkloot.
Wat weet jij daar nou van, je hebt alleen gedurende een paar weken enkele minuten van hun op TV kunnen zien. Hoe ze in het echt zijn zonder de camera, kun je daar totaal niet uit op maken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_136284543
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:20 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van, je hebt alleen gedurende een paar weken enkele minuten van hun op TV kunnen zien. Hoe ze in het echt zijn zonder de camera, kun je daar totaal niet uit op maken.
Jij weet het wel, he?

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik denk dat Jos wel gelukkig kan worden met Saskia, en het lijkt me wel zo'n typje wat echt bloedgeil wordt in bed als de kleren uit gaan en die tuttige bril af is.
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nee, hij denkt praktisch, met Saskia heeft hij misschien iemand voor de rest van z'n leven. Leonie was veel te leuk voor hem
pi_136284729
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:27 schreef datbenikweer het volgende:

[..]

Jij weet het wel, he?

Heb je tijd te veel? complete research gedaan met oude quotes.

Tuurlijk mag je wel een (voor)oordeel geven, daar is dit forum voor, maar uiteindelijk weet je niet hoe die meiden in het echt zijn zonder de camera er bij
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')