quote:
http://boerzoektvrouw.kro(...)-uit-gelderland/bertquote:Favoriete tv-programma?
Boer zoekt Vrouw, Voetbal Inside.
Pino0, die gast van FIFA?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een andere pino voor me.![]()
Vergeef mij.
Die knul zegt altijd dat je hier niet mag posten als je IRL geen lekker koppie of een sixpack hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
http://boerzoektvrouw.kro(...)-uit-gelderland/bert
Voetbal Inside. Zo noem ik het ook nog steeds.
quote:Wat is je motto?
Gewoon doorgaan!
Insite was het.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
http://boerzoektvrouw.kro(...)-uit-gelderland/bert
Voetbal Inside. Zo noem ik het ook nog steeds.
Samen met het geld van de citytrip door Bonaire getrokken op de brommer.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Gemist, wat is er met Patrick en Jan?
zijn langer op eiland gebleven en gaan feesten met zn 2quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook nog samenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik miste even een stukje hoe ging het met die andere hele jongen gozer van de vorig seizoen?
Die zaten vast op bonaire omdat er geen tickets terug waren voor hun beiden. Moesten in het hotel, besloten bij elkaar op de kamer te gaan en van het geld voor de tweede kamer bonaire onveilig te maken op een scooter.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Samen met het geld van de citytrip door Bonaire getrokken op de brommer.
hihi ik zei getrokken.
Daar bleef het inderdaad bij.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hadden met arletta dus bijna niet het eiland bekeken, lijkt het. Alleen werken en 1 keer zwemmen op verzoek van de regisseur
Hoeveel geld hadden ze nog over dan? 40-45 euro ongeveer?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Samen met het geld van de citytrip door Bonaire getrokken op de brommer.
hihi ik zei getrokken.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die zaten vast op bonaire omdat er geen tickets terug waren voor hun beiden. Moesten in het hotel, besloten bij elkaar op de kamer te gaan en van het geld voor de tweede kamer bonaire onveilig te maken op een scooter.
ah dankuquote:
Vond het niks aan eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Dimauro het volgende:
Ik vond het wel een beetje een afgeraffeld seizoen deze keer..
Aletta had gewoon een aantal klusjes die gedaan moesten worden en daar had ze een paar mannen voor nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hadden met arletta dus bijna niet het eiland bekeken, lijkt het. Alleen werken en 1 keer zwemmen op verzoek van de regisseur
sowieso ivogod.quote:
Gaaf dat!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Die zaten vast op bonaire omdat er geen tickets terug waren voor hun beiden. Moesten in het hotel, besloten bij elkaar op de kamer te gaan en van het geld voor de tweede kamer bonaire onveilig te maken op een scooter.
ivogodquote:
jan aka de broer van bengtsson is baas.quote:
onwetendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |