zijn langer op eiland gebleven en gaan feesten met zn 2quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Gemist, wat is er met Patrick en Jan?
Ook nog samenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik miste even een stukje hoe ging het met die andere hele jongen gozer van de vorig seizoen?
Die zaten vast op bonaire omdat er geen tickets terug waren voor hun beiden. Moesten in het hotel, besloten bij elkaar op de kamer te gaan en van het geld voor de tweede kamer bonaire onveilig te maken op een scooter.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Gemist, wat is er met Patrick en Jan?
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Samen met het geld van de citytrip door Bonaire getrokken op de brommer.
hihi ik zei getrokken.
Daar bleef het inderdaad bij.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hadden met arletta dus bijna niet het eiland bekeken, lijkt het. Alleen werken en 1 keer zwemmen op verzoek van de regisseur
Hoeveel geld hadden ze nog over dan? 40-45 euro ongeveer?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Samen met het geld van de citytrip door Bonaire getrokken op de brommer.
hihi ik zei getrokken.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die zaten vast op bonaire omdat er geen tickets terug waren voor hun beiden. Moesten in het hotel, besloten bij elkaar op de kamer te gaan en van het geld voor de tweede kamer bonaire onveilig te maken op een scooter.
ah dankuquote:
Vond het niks aan eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Dimauro het volgende:
Ik vond het wel een beetje een afgeraffeld seizoen deze keer..
Aletta had gewoon een aantal klusjes die gedaan moesten worden en daar had ze een paar mannen voor nodig.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze hadden met arletta dus bijna niet het eiland bekeken, lijkt het. Alleen werken en 1 keer zwemmen op verzoek van de regisseur
sowieso ivogod.quote:
Gaaf dat!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Die zaten vast op bonaire omdat er geen tickets terug waren voor hun beiden. Moesten in het hotel, besloten bij elkaar op de kamer te gaan en van het geld voor de tweede kamer bonaire onveilig te maken op een scooter.
ivogodquote:
jan aka de broer van bengtsson is baas.quote:
onwetendequote:
haten op ivogodquote:
De zaterdagavond radioshow van Mart. Heerlijk. Zo bescheidenquote:
Nee die komt niet op UG. Dat zou een dermate unaniem belachelijk succes worden dat de site plat zou gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:56 schreef Postbus100 het volgende:
Komt de TVshow ook op uitzending gemist?
Wisten jullie trouwens dat er een BZVmagazine is? Zag ik gisteren bij de Appie liggen voor ongeveer zes euries. Op zich wel leuk, maar dat daar een markt voor is....
Z'n 'twitters' kun je nog wel gratis lezenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die komt niet op UG. Dat zou een dermate unaniem belachelijk succes worden dat de site plat zou gaan.
twitter:IroNiehe twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 10:35:12Eigenlijk is het belachelijk dat jullie al mijn tweets gratis mogen lezen. Prijs je gelukkig zolang het nog duurt! reageer retweet
ivogod proberen zwart te makenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Z'n 'twitters' kun je nog wel gratis lezentwitter:IroNiehe twitterde op dinsdag 28-01-2014 om 10:35:12Eigenlijk is het belachelijk dat jullie al mijn tweets gratis mogen lezen. Prijs je gelukkig zolang het nog duurt! reageer retweet
https://twitter.com/IroNiehe/status/428098928270385153quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ivogod proberen zwart te maken
Henk en Fiona.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik miste even een stukje hoe ging het met die andere hele jongen gozer van de vorig seizoen?
Nee, ik zeg het op basis van hoe ze er uit ziet. Gaydar en dat soort dingen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij vond de heren onweerstaanbaar?
Nee, ik denk dat je de mannen erg leuk vond. Gaydar. En het spreekt natuurlijk helemaal uit je post. Ik vind ook niet dat je hoeft terug te krabbelen. Niets om je voor te schamen toch? Kaal is al lang niet meer alleen iets voor oude mannen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:50 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee, ik zeg het op basis van hoe ze er uit ziet. Gaydar en dat soort dingen.
Sorry dat mijn conclusie je niet zint.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je de mannen erg leuk vond. Gaydar. En het spreekt natuurlijk helemaal uit je post. Ik vind ook niet dat je hoeft terug te krabbelen. Niets om je voor te schamen toch? Kaal is al lang niet meer alleen iets voor oude mannen.
Werkelijk???? Twintig uitzendingen ?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat Yvon het ook wel wat afgeraffeld vond. Ze gaf aan dat ze eerst dachten dat het maar vier afleveringen zou opleveren, dit buitenlandexperiment. Toen werden het er zes en uiteindelijk tien. Maar de volgende keer moet zoiets ingewikkelds in twintig uitzendingen, zei ze bij Ivo Niehe.
Volgende keer weer gewoon Hollandse boeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |