SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
De BZV-wiki vind je hier.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Te weinig werkervaring. Dat zal het zijn.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Zou je haast denken ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Aletta zoekt ook gewoon een vrouw, duidelijk.sig verwijderd door FA![]()
Na een week al in de friendzone zitten. Dan heb je als vent gewoon gefaald."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit seizoen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ze kan niet kiezen? Ze wil ze gewoon allebei. Lijkt me prima te doen met die 2. Ze worden volgens mij met z'n drieen hartstikke gelukkig.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dat ligt echt niet aan de mannen hoor..quote:Op zondag 2 februari 2014 20:31 schreef marcodej het volgende:
Na een week al in de friendzone zitten. Dan heb je als vent gewoon gefaald.![]()
Dit is toch dom
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Zeg gewoon "Ik mot jullie niet".
Wat een slap geouwehoer zeg, bij die drie steeds."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Iemand al een nieuwe vacature gevonden?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Kies die Patrick gewoon joh!Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Ze wil ze als werkslaven, niet als vriend/man.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:31 schreef Injetta het volgende:
Ze kan niet kiezen? Ze wil ze gewoon allebei. Lijkt me prima te doen met die 2. Ze worden volgens mij met z'n drieen hartstikke gelukkig.sig verwijderd door FA![]()
Twee in 1 keer friendzonen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ik vind dit echt best raar, alsof ze hun allebei nog vaker kan zien. Ze wonen niet naast de deur he...know'm sayin?
word? word.![]()
Bezuinigingen bij de publieke omroepquote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef Timwonnacott het volgende:
Scheelt wel in de kosten, toch al 2 city trips bespaard zo.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
quote:
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Patrick gaat het nog proberen?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Of jullie op willen rotten, en wel gauw.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Inderdaad. Het hek is geplaatst en daag!quote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef bridski01 het volgende:
De klusjesmannen mogen weer naar huisOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ze zoekt gewoon gezelschap. Eenzame vrouw.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Stom dat ze hem laat lopenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef alors het volgende:
Patrick leek me echt geschikt voor haar, rustig en geduldig.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:32 schreef marcodej het volgende:
Zeg gewoon "Ik mot jullie niet".
Wat een slap geouwehoer zeg, bij die drie steeds.![]()
Die mannen worden nog homo van Aletta.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef Hexagon het volgende:
Met die vrouw wordt het nooit meer wat met de liefde.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
"Geniet van de naweeën en van het feit dat je het geprobeerd hebt."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze is erachter gekomen dat ze lesbisch is!Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Alles is gescript, illuminatiequote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef Marieke_w het volgende:
succesvolle editie van boer zoekt vrouw/manIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Volgende keer heeft Aletta 3 polen op haar erf lopenOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Die twee mannen moeten gewoon lekker samen verder gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Twee prima kerels toch? Raar die Aletta.![]()
Ze vindt Yvon de leukstequote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef Yaros het volgende:
Ze is erachter gekomen dat ze lesbisch is!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ja echt heerlijke formuleringquote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef marcodej het volgende:
"Geniet van de naweeën en van het feit dat je het geprobeerd hebt."![]()
Tik 'm aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef bridski01 het volgende:
De klusjesmannen mogen weer naar huisThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die mannen gaan met elkaar verder, en Aletta met Yvon. Lijkt me het best voor iedereen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wat op zich niet erg is als je daar vrede mee hebt.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:33 schreef Hexagon het volgende:
Met die vrouw wordt het nooit meer wat met de liefde.
Maar waarom doe Je dan mee met BZV?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ze viel niet op kale mannen.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Nou ja. Ze had gewoon niet mee moeten doen. Die wil geen man. Ze moet er een echt per ongeluk tegenkomen en dan hotel de botel worden. Anders gewoon gelukkig zijn met haar leventje daar.
Niet iedereen moet perse een relatie toch?
Ik ken genoeg mensen die gewoon lekker alleen zijn en toch heel gelukkig en tevree.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Onder druk van familiequote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat op zich niet erg is als je daar vrede mee hebt.
Maar waarom doe Je dan mee met BZV?![]()
Nog nooit een koffiebeker gezien.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Lunchen bij het tankstation
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Kopenhagen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Het tragische is dat die Aletta op de eerste indruk best leuk overkomt. Maar wat een bizarre houding tov mannen en liefde. Niet normaal.![]()
Als er enige band was slepen zie die er dan wel bij zoals bij de anderen.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Geloof dat ze haar al voor de uitzending had ontmoet. Kende elkaar dus al, heb ook zo het idee dat Yvon haar heeft overgehaald om mee te doen.quote:![]()
Johan is nog nooit in Kopenhagen geweest/!??!?!Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Leuk stel samen. Alsof ze inderdaad al jaren samen zijn. Ach hij gooit haar op bed.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dan zet je 'm uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit hoef ik helemaal niet te zien eigenlijk.sig verwijderd door FA![]()
Derde kussen is voor zijn moedervlekThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Misterie kwestAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Dit heeft allemaal iets viezigs."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik vind dit zó leuk om te zien.
Johan
Janne
And I am a weapon of massive consumption
Lekker bekkie heeft Janne ook
Dat dacht ik ook.quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Waarom? Omdat het geen fotomodellen zijn, maar wat oudere en dikkere mensen?quote:
Ook die hebben recht op liefde hoor.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Niet echt. Beetje verlopen kop.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nou, dat vind ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het geen fotomodellen zijn, maar wat oudere en dikkere mensen?
Ook die hebben recht op liefde hoor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ook die hebben recht op liefde hoor."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:
Life lies a slow suicide
Dat weet ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ook die hebben recht op liefde hoor.
Daarom is die gedachte best een enorme '' waard om eerlijk te zijn.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Aletta, typische vrouw. Durft weer geen keuze te maken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ze hebben gekust?
Met een hoogwerker erbij zeker
Wat een grappenmakerquote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Mijn man, die bzv niet volgt, ziet janne en vraagt of er een travestiet of transexueel meedoet?
Life lies a slow suicide
ze is gewoon een man: bindingsangstquote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aletta, typische vrouw. Durft weer geen keuze te maken.![]()
![]()
Wim kiest ze allebei
Ik wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop zo dat Janne niet gekozen wordt he
Die 2 figuren gun ik elkaar wel."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Nou hilarisch, ik zou gelijk scheiden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Mijn man, die bzv niet volgt, ziet janne en vraagt of er een travestiet of transexueel meedoet?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die gaat straks ook niet kiezen? Oh ja, hij gaat er een pijn doen.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Janne het knapst?!?!?!?!?!And I am a weapon of massive consumption
Janna het meest knap?
Janna gaat het alleen maar om Tanzania.Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Ik heb Wim nog nooit met zo'n rood-witte stok zien lopen...Maar zei hij nu echt dat Janne het knapst was?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Godver die vent is echt zo scheel als een malle dat ie Janne mooier vindtA mind with a heart of it's own![]()
Ha ha, hij vindt janne aantrekkelijker?
Tja.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Wim krijgt een kloppende knots van Janne, eigenlijk verbaast het me niets.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
wat is er sexy aan janne???quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
hij is blind...Gaat voor de BHFH-award 2005!
Is Yvon hem aan het aftrekken buiten beeld?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geen Specsavers in AfrikaThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Misschien haalt hij de namen door elkaar?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Mooi. Wim verdient Evelyne niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Wim krijgt een kloppende knots van Janne, eigenlijk verbaast het me niets.★★★![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Is Yvon hem aan het aftrekken buiten beeld?
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef Mani89 het volgende:
Is Yvon hem aan het aftrekken buiten beeld?![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef Yaros het volgende:
Misschien haalt hij de namen door elkaar?![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Wim krijgt een kloppende knots van Janne, eigenlijk verbaast het me niets.
Maar Janne mag eigenlijk niet "winnen"quote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi. Wim verdient Evelyne niet.![]()
En normaal vooral negerinnen om zich heen, hij kan blanke vrouwen niet meer objectief beoordelenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Doordat ie in een hogere luchtlaag leeft ziet ie het niet zo helder denk ik.٩๏̯͡๏)۶![]()
![]()
HuH?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Toch Evelien. Arme vrouw.....
Janne verbijsterd.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
WTF.
Die stoel![]()
![]()
![]()
Toch voor de leukste gekozen en niet voor de knapste (in zijn ogen dan), verstandig.sig verwijderd door FA![]()
Maar op vier van de vijf vlakken was Janne leuker."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
KOEKOEK!!!And I am a weapon of massive consumption
Op de stoel![]()
![]()
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Janne zoekt de eerste de beste rotswand op.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgens mij heeft Wim last van hoogteziekte. Door zijn lengte krijgt hij te weinig lucht en gaat hij hallucineren waardoor hij denkt dat Janne een super model is of zo.![]()
wim is toch slim gewordenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dit programma is gescriptquote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef Starlie het volgende:
Yvon heeft hem in gefluisterd voor Evelyne te gaan denk ik!![]()
![]()
![]()
![]()
Janne wordt gekAnd I am a weapon of massive consumption
Als Evelyne dit terugkrijgt (knapste/meest sexy) gaat het direct weer uit!Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Normaal komen je handen bij de heupen uit wanneer je achter je vriendin staat. Wim op borsthoogte
Nou gelukkig is evelyne geen jaloers persoon als ze straks terugziet dat ie Janne eigenlijk knapper vond
My salvation lies in your love..![]()
Wim is nu eigenlijk toch wel een baasquote:
Life lies a slow suicide
Janne is nog niet gearriveerd, ze is nog onderweg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
is ook de beste hoogtequote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Pandaplint het volgende:
Normaal komen je handen bij de heupen uit wanneer je achter je vriendin staat. Wim op borsthoogte![]()
Nu zou je een Aad terechtwijs situatie willen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Janne, you mad?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat gun je echt nietIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
in dit geval ook wel terechtquote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Yaros het volgende:
Als Evelyne dit terugkrijgt (knapste/meest sexy) gaat het direct weer uit!![]()
dus janne blijft in nederland
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
1.95 ofzo.. maar ik ben maar 1.64quote:quote:Dan moet je niet bij mij komen, ik ben langer dan Wim.![]()
![]()
Volgend shot, een brandende boerderijOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Auto die het ravijn in vliegt.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef Pandaplint het volgende:
Volgend shot, een brandende boerderij![]()
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is niet zo lang toch?
Dan moet je niet bij mij komen, ik ben langer dan Wim.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ach, toch sneu voor Janne. Ze heeft zich zo enorm in de strijd geworpen.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Weet iemand toevallig waar die Ingrid vandaan komt? Ze schijnt hier in het dorp te wonen
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
2mquote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
1.95 ofzo.. maar ik ben maar 1.64
[..]![]()
![]()
Gelukkig heeft ze de foto's nog idd, aldus Harm EdensThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Gelukkig heeft ze de foto's nog idd, aldus Harm Edens
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Gelukkig heeft ze de foto's nog idd, aldus Harm Edens![]()
![]()
![]()
quote:
And I am a weapon of massive consumption
Weet je de naam van je eigen dorp niet meer?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:45 schreef derLudolf het volgende:
Weet iemand toevallig waar die Ingrid vandaan komt? Ze schijnt hier in het dorp te wonenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Scandinavische meisjes
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik wacht tot ik hem Deens hoor praten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ingrid is meteen al de baas![]()
handig: in het buitenland wonen en niet eens engels sprekenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat doet ie toch al twee maanden?quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ha ha, die humor. Kan ze ook sneller aan de afwas.
En zij vindt alles leuk wat hij zegt en doet.
Zelden 2 mensen gezien bij BZV die zo ongelofelijk bij elkaar pasten.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Die afwasgrap![]()
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Wim bommetje, weg waterIk doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Zwembad leeg
Die witte buik van Wim.
M'n ogen.
Wim kan nog staan onder de duikplank
Heerlijk zo'n zwembad terwijl er 1km verder kinderen doodgaan van de dorst.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De zwembad scene wordt gesponsord door Brazzers en oma's keelpastillesThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Das een beste duinAnd I am a weapon of massive consumption
Je kan die kinderen toch geen chloorwater laten drinken?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Heerlijk zo'n zwembad terwijl er 1km verder kinderen doodgaan van de dorst."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wel goedkope stedentripjes zeg!Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: