Onder druk van familiequote:Op zondag 2 februari 2014 20:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat op zich niet erg is als je daar vrede mee hebt.
Maar waarom doe Je dan mee met BZV?
Als er enige band was slepen zie die er dan wel bij zoals bij de anderen.quote:
Geloof dat ze haar al voor de uitzending had ontmoet. Kende elkaar dus al, heb ook zo het idee dat Yvon haar heeft overgehaald om mee te doen.quote:
Dan zet je 'm uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit hoef ik helemaal niet te zien eigenlijk.
Dat dacht ik ook.quote:
Waarom? Omdat het geen fotomodellen zijn, maar wat oudere en dikkere mensen?quote:
Niet echt. Beetje verlopen kop.quote:
Nou, dat vind ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het geen fotomodellen zijn, maar wat oudere en dikkere mensen?
Ook die hebben recht op liefde hoor.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
quote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat een grappenmakerquote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Mijn man, die bzv niet volgt, ziet janne en vraagt of er een travestiet of transexueel meedoet?
ze is gewoon een man: bindingsangstquote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aletta, typische vrouw. Durft weer geen keuze te maken.
Ik wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef roos85 het volgende:
Ik hoop zo dat Janne niet gekozen wordt he
Nou hilarisch, ik zou gelijk scheiden.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Mijn man, die bzv niet volgt, ziet janne en vraagt of er een travestiet of transexueel meedoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |