quote:Dus ons aller gepiercete immer vrolijke kuikentje -supergirl- liet om een of andere reden een pica van haar DM-box zien. Waarom precies weet ik niet. Doet er ook niet toe. Had al verwacht dat er redelijk wat wanhopige jonge (én oude) Fok!kers zich er zouden inlikken, maar besefte niet hoe erg het zou zijn
Heel veel users met de meest wanhopige vragen uit 'interesse'. Dingen als 'hoe was je werkdag' etc. Stapelgek word je er toch van! Dat is toch niet vol te houden. Vind het wel jammer dat het maar eens te meer het stereotype van de gemiddelde Fok!ker beschrijftEn dat het er voor zorgt dat de meeste vrouwelijke users zich maar beter voor kunnen doen als man...
Waarom kunnen we hier niet gewoon normaal doen met zijn allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Omdat jij aardig bent (:quote:
terechte klachtquote:
Supergirl liegt. Naast dat ze een aandachtszoeker is, liegt ze ook nogquote:
hossel gespotquote:
Je laat mij blozenquote:
Ik mag jou welquote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Supergirl liegt. Naast dat ze een aandachtszoeker is, liegt ze ook nog
waar lieg ik over? waarom zit je er zo mee dat ik aandacht krijg? zal ik een naamtopic voor je openen gaat het dan weer beter met je?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef Lievewij het volgende:
[..]
het is niet dezelfde persoonquote:Op zondag 2 februari 2014 14:48 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom doet Nikonlover mij altijd denken aan rodawa.
Is echt zo. Mahl heeft absoluut geen vriendin, maar ze beweert van welquote:
Ah nu snap ik het probleem. Jij bent verliefd op MAHL en nu opent hij een topic over mij én hoor je dat hij een vriendin heeft. Alle hoop verloren nu natuurlijk!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Is echt zo. Mahl heeft absoluut geen vriendin, maar ze beweert van wel
Waarom doet ze dat?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik zit nergens mee, maar het is wel grappig dat je zegt dat je er niks aan kan doen. Je hebt hier altijd aandacht en bevestiging gezocht uit onzekerheid over jezelf.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waar lieg ik over? waarom zit je er zo mee dat ik aandacht krijg? zal ik een naamtopic voor je openen gaat het dan weer beter met je?
Zoiets jaquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze hebben wel iets van elkaar weg, maar nikon draait iets meer door
Ja, want topics openen staat gelijk aan aandacht zoeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik zit nergens mee, maar het is wel grappig dat je zegt dat je er niks aan kan doen. Je hebt hier altijd aandacht en bevestiging gezocht uit onzekerheid over jezelf.
Omdat ze weet dat Mahl zelfs een hond nog doet áls hij de kans krijgt, en zij in is gegaan op z'n aandacht bij gebrek aan beter. Nu schaamt ze zich er een beetje voor, denk ik.quote:
quote:
Maar niks goorsquote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij hebt ook veel met mij ge-dm't
In jouw geval wel degelijk, gezien ze zelden goed geschreven zijn met een achterliggende reden.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
Ja, want topics openen staat gelijk aan aandacht zoeken.
Het doet je echt pijn he.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:52 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat Mahl zelfs een hond nog doet áls hij de kans krijgt, en zij in is gegaan op z'n aandacht bij gebrek aan beter. Nu schaamt ze zich er een beetje voor, denk ik.
Oh noes, iemand op het internet liegt, the horror...quote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik ga hier geen hele literatuur schrijven. Gewoon wat dagelijkse dagboekshit dumpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:52 schreef DasApart het volgende:
[..]
In jouw geval wel degelijk, gezien ze zelden goed geschreven zijn met een achterliggende reden.
De wanhoop bij jou druipt er wel vanaf jaquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, want topics openen staat gelijk aan aandacht zoeken.
ohohohohquote:Op zondag 2 februari 2014 14:52 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat Mahl zelfs een hond nog doet áls hij de kans krijgt, en zij in is gegaan op z'n aandacht bij gebrek aan beter. Nu schaamt ze zich er een beetje voor, denk ik.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh noes, iemand op het internet liegt, the horror...
Schijnbaar vond je het interessant genoeg om te openen en lezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef Lievewij het volgende:
[..]
De wanhoop bij jou druipt er wel vanaf jaSorry, hoop niet dat je je aangevallen voelt oid!
Bedankt voor het bevestigen van mijn bewering.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:53 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ga hier geen hele literatuur schrijven. Gewoon wat dagelijkse dagboekshit dumpen.
Oja, jij wil ook altijd aandacht hier, maar je vraagt het op een slimmere manierquote:Op zondag 2 februari 2014 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh noes, iemand op het internet liegt, the horror...
quote:
Hehe, jij beschuldigt iedereen van aandacht zoeken. Misschien krijg je het zelf net iets te weinig?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Oja, jij wil ook altijd aandacht hier, maar je vraagt het op een slimmere manier
Zal ik je aandacht geven, knuffelbeertje? (: Dan wel lief doen tegen SG hequote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Oja, jij wil ook altijd aandacht hier, maar je vraagt het op een slimmere manier
Nou, is wel zo. Alleen mensen hebben het niet zo goed door hier, blijkbaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hehe, jij beschuldigt iedereen van aandacht zoeken. Misschien krijg je het zelf net iets te weinig?
Toch vraag ik me nog steeds af waarom dat iemand op internet zou willen gaan om alleen maar leugens te vertellen.quote:
Oh, nu heb ik het gedaan...en iedereen vraagt aandacht op het internet, jij net zo goed alleen jij wil bevestiging dat je ex/vriend nog wel echt van je houdt na zijn vreemdgaan, ik verveel me en zoek aandacht om me van mijn verveling af te helpen en af en toe wat advies over het een of ander.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Supergirl heeft het antwoord?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef DasApart het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds af waarom dat iemand op internet zou willen gaan om alleen maar leugens te vertellen.
Wiens kloon ben jij nou weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Jij bent best goed op de hoogtequote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Aandacht neem ik aan, of om te trollen, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef DasApart het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds af waarom dat iemand op internet zou willen gaan om alleen maar leugens te vertellen.
Nee, hij heeft geen spijt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Nou, is wel zo. Alleen mensen hebben het niet zo goed door hier, blijkbaar.
Omdat het kan. Er is echt geen andere reden.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef DasApart het volgende:
[..]
Nee hoor, feit is dat supergirl hier voor aandacht is (uit wanhoop en onzekerheid). En jij net zo alleen breng je het wat subtieler zodat het niet zo overkomt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, nu heb ik het gedaan...en iedereen vraagt aandacht op het internet, jij net zo goed alleen jij wil bevestiging dat je ex/vriend nog wel echt van je houdt na zijn vreemdgaan, ik verveel me en zoek aandacht om me van mijn verveling af te helpen en af en toe wat advies over het een of ander.
Niks mis mee, zo is iedereen hier voor een beetje aandacht.
Maar even tussendoor, zelf heb je een absolute afkeer jegens elke vorm van aandacht?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Nee hoor, feit is dat supergirl hier voor aandacht is (uit wanhoop en onzekerheid). En jij net zo alleen breng je het wat subtieler zodat het niet zo overkomt.
Okequote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Nee hoor, feit is dat supergirl hier voor aandacht is (uit wanhoop en onzekerheid). En jij net zo alleen breng je het wat subtieler zodat het niet zo overkomt.
Neu, maar wel tegen types die overduidelijk aandacht zoeken en daarna beweren dat ze niet snappen hoe het komt dat ze aandacht krijgen en beweren dat het niet zo is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar even tussendoor, zelf heb je een absolute afkeer jegens elke vorm van aandacht?
En toch ben ik niet de gene die uit alle macht andere users de grond in probeert te trappen....quote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ah ok. Op zich een redelijk goed punt.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Neu, maar wel tegen types die overduidelijk aandacht zoeken en daarna beweren dat ze niet snappen hoe het komt dat ze aandacht krijgen en beweren dat het niet zo is.
Ah, Ziba. Could have known. Waar heb ik deze eer aan te danken?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Neu, maar wel tegen types die overduidelijk aandacht zoeken en daarna beweren dat ze niet snappen hoe het komt dat ze aandacht krijgen en beweren dat het niet zo is.
12quote:Op zondag 2 februari 2014 15:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
De incestueuze drama op FOK! heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt, hoe oud zijn jullie nou eigenlijk?
net 43 gewordenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
De incestueuze drama op FOK! heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt, hoe oud zijn jullie nou eigenlijk?
En die pics danquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
en toch ben ik één van de weinige foksters die nooit iets met een fokker heeft gedaan
ditquote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke pics eigenlijk?
DM, iemand?
voor wat?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke pics eigenlijk?
DM, iemand?
quote:
inderdaad, welke pics eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke pics eigenlijk?
DM, iemand?
Ik hoorde dat er geilen pics van je rondgaanquote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
inderdaad, welke pics eigenlijk?
Doe niet alsof je neus bloedtquote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
inderdaad, welke pics eigenlijk?
als mijn gezicht geil is, dan zal het welquote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er geilen pics van je rondgaan
Beetje welquote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als mijn gezicht geil is, dan zal het wel
Word je hier zenuwachtig van omdat je eigenlijk heel goed weet waar dit over gaat?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zo ervaar jij het, maar ik zeg alleen maar dat je altijd aandacht zoekt.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
En toch ben ik niet de gene die uit alle macht andere users de grond in probeert te trappen....
Dat kan dat jij dat zegt, dat maakt het nog niet waar.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Zo ervaar jij het, maar ik zeg alleen maar dat je altijd aandacht zoekt.
Ik hoorde dat je nog 2 piercings hadquote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
meer valt er niet te bewonderen op fok van mij
Naakt zeker?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er geilen pics van je rondgaan
Jij doelt op haar kont foto?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Word je hier zenuwachtig van omdat je eigenlijk heel goed weet waar dit over gaat?
Ik kan nu nee zeggen, maar niets wat ik hier zeg wordt voor waarheid aangenomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Word je hier zenuwachtig van omdat je eigenlijk heel goed weet waar dit over gaat?
Ja pics dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm, dan vind je het dus ook niet erg als ik hier wat foto's van Ziba post? Om het topic wat op te fleuren.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik ben geen Chai-Ziba.
Wie is Zibaquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, dan vind je het dus ook niet erg als ik hier wat foto's van Ziba post? Om het topic wat op te fleuren.
Durf je toch nietquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, dan vind je het dus ook niet erg als ik hier wat foto's van Ziba post? Om het topic wat op te fleuren.
DOE HETquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ook al was dat zo, wat kan jou dat boeien? Is jouw eigen leven echt zo verschrikkelijk saai dat je je zo moet bemoeien met wat een ander doet?quote:
Ik geloof jou wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik kan nu nee zeggen, maar niets wat ik hier zeg wordt voor waarheid aangenomen.
Nee, het is juist.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan dat jij dat zegt, dat maakt het nog niet waar.
En boeit me weinig wie jij wel bent eigenlijk.
Ik ben toch enigszins geïnteresseerd in naaktfoto's van ons aller sgquote:Op zondag 2 februari 2014 15:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook al was dat zo, wat kan jou dat boeien?
LOL.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik ben geen Chai-Ziba.
Oh, wat fijn dat jij mijn motivatie om op Fok! te posten zo goed weet, jij alwetende.quote:
Geen probleem idd! Ik ben het nietquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Digitale betrokkenheidquote:Op zondag 2 februari 2014 15:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook al was dat zo, wat kan jou dat boeien? Is jouw eigen leven echt zo verschrikkelijk saai dat je je zo moet bemoeien met wat een ander doet?
Je beschuldigd anderen van aandacht zoeken maar het komt op mij over alsof jij juist degene bent die aandacht wil, negatief weliswaar maar aandacht is aandacht.
Je zou je meer bezig moeten houden met je eigen leven inplaats van het leven van een ander.
Je bent blijkbaar op de hoogte van alles en iedereen op Fok!, damn mens, why?
Ik wacht ook hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef housesoftheholy het volgende:
hey wanneer komen er pics in dit topic
Voor penispics dm F1978quote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef housesoftheholy het volgende:
hey wanneer komen er pics in dit topic
Ik heb geen naaktfoto's.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben toch enigszins geïnteresseerd in naaktfoto's van ons aller sg
Dit gaat iets verder dan betrokkenheid.quote:
200 euroquote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef hugecooll het volgende:
Van wie kan ik het telnr van sg kopen?
En weer wil je alle aandacht en bevestiging dat het niet zo is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit gaat iets verder dan betrokkenheid.
Madam zit ook een blauwe maandag op Fok! en denkt alles van iedereen te weten, dus ze is of een kloon of ze heeft iets te veel tijd en 'goede tijden slechte tijden' is niet meer voldoende voor haar dagelijkse dosis drama.
mhm en ik vroeg van wie ik dat dan kan kopen :0quote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij wilde het tel nr van sg kopen zeg je
Mag ik jouw telnr in ruil voor informatie over Ziba?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:19 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb oprecht geen idee wie Ziba is
Blufquote:Op zondag 2 februari 2014 15:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok doe ik bedankt voor de tip
Jij bent degene in dit topic die alle aandacht opeist. Vandaag je moment of fame.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef Lievewij het volgende:
[..]
En weer wil je alle aandacht en bevestiging dat het niet zo is.
Persoonlijk vind ik wat er met users omgaat ook veel interessanter dan televisie. De verbeelding erbij is erg leuk en het houdt me van de straat.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit gaat iets verder dan betrokkenheid.
Madam zit ook een blauwe maandag op Fok! en denkt alles van iedereen te weten, dus ze is of een kloon of ze heeft iets te veel tijd en 'goede tijden slechte tijden' is niet meer voldoende voor haar dagelijkse dosis drama.
van mij voor 200 euro. ik verhoog naar 250quote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mhm en ik vroeg van wie ik dat dan kan kopen :0
waarom post je danquote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Alleen maar punten scoren hier.Ik ga nu nog liever het WK Veldrijden kijken dan me met insignificante mensen als supergirl en haar walgelijke kliek bezig te houden.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef Lievewij het volgende:
[..]
En weer wil je alle aandacht en bevestiging dat het niet zo is.
Wie is zij dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij bent degene in dit topic die alle aandacht opeist. Vandaag je moment of fame.Het is je van harte gegund.
Ik heb 'm net gratis gekregenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
van mij voor 200 euro. ik verhoog naar 250
zij begint ook wel een beetje in herhaling te vallen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lievewij zou zeggen -> aandacht en bevestiging
Ik weet bar weinig van de meeste users hier, of ze wel of geen relatie hebben, wie de andere naaktfoto's stuurt enz. kan me echt heel weinig boeien.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik wat er met users omgaat ook veel interessanter dan televisie. De verbeelding erbij is erg leuk en het houdt me van de straat.
Ik wil graag te horen krijgen dat ik een chille gast ben en probeer middels vieze sneren de lachers op mijn hand te krijgen.quote:
Maar is ze nieuw of wat?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als jij het weet, vertel het mij dan ook ff
Je bent een chille gast feyenoordfan92quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik wil graag te horen krijgen dat ik een chille gast ben en probeer middels vieze sneren de lachers op mijn hand te krijgen.
Ga naar je dinnetje.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef Nikonlover het volgende:
Best leuk al die FOK!sters in dit topic (:
Dat is blijkbaar ook haar enige argument waarvan ze zelf denkt dat ze daar boven staat.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zij begint ook wel een beetje in herhaling te vallen.
Die zit in dit topic (:quote:
het feit dat je reageerde op mijn post geeft aan dat je een aandachtszoeker bentquote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar ook haar enige argument waarvan ze zelf denkt dat ze daar boven staat.
En wel verwachten dat anderen zich wel voor jou interesseren, aangezien heel US vol staat met foto's van jouw hoofd en tieten.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet bar weinig van de meeste users hier, of ze wel of geen relatie hebben, wie de andere naaktfoto's stuurt enz. kan me echt heel weinig boeien.
En toch de moeite nemen een hele post hier neer te zetten dus het boeit je blijkbaar toch een beetje.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Alleen maar punten scoren hier.Ik ga nu nog liever het WK Veldrijden kijken dan me met insignificante mensen als supergirl en haar walgelijke kliek bezig te houden.
Wait what? Mijn tieten? Waar dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En wel verwachten dat anderen zich wel voor jou interesseren, aangezien heel US vol staat met foto's van jouw hoofd en tieten.
snakelady plsquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wait what? Mijn tieten? Waar dan?![]()
Ja dat krijg ik ook wel eens te horen ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wait what? Mijn tieten? Waar dan?
Huilen over een beetje inkijkquote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En wel verwachten dat anderen zich wel voor jou interesseren, aangezien heel US vol staat met foto's van jouw hoofd en tieten.
Een heel klein beetje ja op deze inspiratieloze zondag. Nee, ik moet mijn huis eens gaan opruimen en heb daar bar weinig zin aangezien er dingen van 2 weken oud op de woontafel staan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En toch de moeite nemen een hele post hier neer te zetten dus het boeit je blijkbaar toch een beetje.
Het feit dat jij post in dit topic geeft aan dat je een aandachtzoeker bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het feit dat je reageerde op mijn post geeft aan dat je een aandachtszoeker bent
Vast op foto's. Om aandacht te krijgen. Bevestiging.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wait what? Mijn tieten? Waar dan?![]()
Jij zoekt aandacht en bevestiging door middel van deze post.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Vast op foto's. Om aandacht te krijgen. Bevestiging.
het feit dat heel je fobo volstaat met pics van jezelf geeft aan dat je lekker in je vel zit en een zelfverzekerde zelfstandige vrouw bentquote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het feit dat jij post in dit topic geeft aan dat je een aandachtzoeker bent.
Godver man, jaren geleden eens wat sexy foto's geplaatst waar niet eens een tepel op te zien was. Blijkbaar hebben ze indruk gemaakt op mensen, moet ik eigenlijk best trots op zijn.quote:
Aan de slag dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een heel klein beetje ja op deze inspiratieloze zondag. Nee, ik moet mijn huis eens gaan opruimen en heb daar bar weinig zin aangezien er dingen van 2 weken oud op de woontafel staan.
Je valt in herhaling, maar ik las net dat er fokkers zijn die jouw blote kont hebben op de fotoquote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik ook wel eens te horen ja.en dan denk je huww die heb ik nooit gepost
Hahaha, blijkbaar zitten sommige zo verlegen op het beetje zicht van tieten van sommige users dat ze ze zelf maar gaan bedenken.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik ook wel eens te horen ja.en dan denk je huww die heb ik nooit gepost
Geen idee, niet gezienquote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Godver man, jaren geleden eens wat sexy foto's geplaatst waar niet eens een tepel op te zien was. Blijkbaar hebben ze indruk gemaakt op mensen, moet ik eigenlijk best trots op zijn.
Daar is een fobo gedeeltelijk ook voor bedoelt lijkt me...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het feit dat heel je fobo volstaat met pics van jezelf geeft aan dat je lekker in je vel zit en een zelfverzekerde zelfstandige vrouw bent
Ik blijf het verbazingwekkend vinden.quote:
Ik heb vernomen dat een horde FOK!kers foto's van haar neukertjes tot de beschikking heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, maar ik las net dat er fokkers zijn die jouw blote kont hebben op de foto
Zei ik dat dat niet zo was danquote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar is een fobo gedeeltelijk ook voor bedoelt lijkt me...
Hmmmm gedeeltelijk waarheid. Ik heb gewoon lingerie aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, maar ik las net dat er fokkers zijn die jouw blote kont hebben op de foto
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het feit dat heel je fobo volstaat met pics van jezelf geeft aan dat je lekker in je vel zit en een zelfverzekerde zelfstandige vrouw bent
En ik vind je neuspiercing leukquote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Dat was mijn ultieme doel, bedankt voor je erkenning!
Tongpiercingquote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar is een fobo gedeeltelijk ook voor bedoelt lijkt me...
En niemand liegt op het internet dus dat moet wel waar zijn!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ook dat nog dusquote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Godver man, jaren geleden eens wat sexy foto's geplaatst waar niet eens een tepel op te zien was. Blijkbaar hebben ze indruk gemaakt op mensen, moet ik eigenlijk best trots op zijn.
Ik kan mij de rel nog herinneren toen in USquote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik blijf het verbazingwekkend vinden.
Zeg ik dat jij zegt dat dat niet zo isquote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zei ik dat dat niet zo was dan
thnx, alleen die is er nu uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En ik vind je neuspiercing leuk
nee hier gaan we niet aan beginnenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zeg ik dat jij zegt dat dat niet zo is
kakquote:Op zondag 2 februari 2014 15:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee hier gaan we niet aan beginnen
Toen wel ja, toen was ik onzeker, niet wanhopig overigens, maar wel onzeker, maar dat ben ik nu dus niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ook dat nog dusdef onzeker en wanhoop.
Met douchen viel hij er uit, in het putje en nog niet de moeite genomen om er een nieuwe in te doen.quote:
Dat jij als vrouw ver in de 20/30 nog onzeker bent, is wel kankersneu ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toen wel ja, toen was ik onzeker, niet wanhopig overigens, maar wel onzeker, maar dat ben ik nu dus niet meer.
Is onzeker zijn tegenwoordig iets om je voor te schamen?
dat moet een intense douchesessie geweest zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Met douchen viel hij er uit, in het putje en nog niet de moeite genomen om er een nieuwe in te doen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat jij als vrouw ver in de 20/30 nog onzeker bent, is wel kankersneu ja.
nog ontopic proberen te gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef AMangold het volgende:
haha, valt wel mee hoor, ik heb er nooit last van.. Denk dat het ook aan je manier van communiceren ligt
Help mijquote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef AMangold het volgende:
haha, valt wel mee hoor, ik heb er nooit last van.. Denk dat het ook aan je manier van communiceren ligt
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat moet een intense douchesessie geweest zijn
Nee onzekerheid scheelt per persoon, daar hoef je je niet voor te schamen. Althans iemand die dom is hoeft zich ook niet te schamen want iemand die slim is, die is geboren met een hoger iq kan de gene die dommer is niets aan doen. Een lelijk iemand heeft zichzelf ook niet gemaakt...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toen wel ja, toen was ik onzeker, niet wanhopig overigens, maar wel onzeker, maar dat ben ik nu dus niet meer.
Doe er zelf ook eens wat voor.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
link me naar zijn profiel dan
ik heb de reacties niet gelezen, gewoon alleen de TTquote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nog ontopic proberen te gaan
Spijt 11 komt ook om de hoek.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nou ja, kanker heb ik inderdaad wel maar om dat nu sneu te noemen is wel heel erg ehm...sneu...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja kanker heb ik inderdaad wel
Ik rij zo langs je huis. Vrees mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef AMangold het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja kanker heb ik inderdaad wel maar om dat nu sneu te noemen is wel heel erg ehm...sneu...
Daar ben ik het mee eens!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee onzekerheid scheelt per persoon, daar hoef je je niet voor te schamen. Althans iemand die dom is hoeft zich ook niet te schamen want iemand die slim is, die is geboren met een hoger iq kan de gene die dommer is niets aan doen. Een lelijk iemand heeft zichzelf ook niet gemaakt...
Het is belachelijk trots te zijn op iets dat genetisch bepaald is en waar je als persoon geen lamme zak voor hebt gedaan. Ben je er wel tros op dat je genetisch beter dan andere in elkaar zit, moet je wel erkennen dat je er geen zak voor gedaan hebt. Dat is mijn visie daarop.
Ik ben niet in Breda schatquote:Op zondag 2 februari 2014 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik rij zo langs je huis. Vrees mij.
wrmnie?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou laat dan maaroverigens hou ik niet eens van peen.
Haha, boerinquote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ben niet in Breda schatUitzieken in zeeland
Niet extreem onzeker over je onzekerheid zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee onzekerheid scheelt per persoon, daar hoef je je niet voor te schamen. Althans iemand die dom is hoeft zich ook niet te schamen want iemand die slim is, die is geboren met een hoger iq kan de gene die dommer is niets aan doen. Een lelijk iemand heeft zichzelf ook niet gemaakt...
Het is belachelijk trots te zijn op iets dat genetisch bepaald is en waar je als persoon geen lamme zak voor hebt gedaan. Ben je er wel tros op dat je genetisch beter dan andere in elkaar zit, moet je wel erkennen dat je er geen zak voor gedaan hebt. Dat is mijn visie daarop.
ooooooh ik zit ook in sealand momenteel. waar zit je?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Niks ernstigs gelukkig, ze waren er vroeg bij, nu nog regelmatig controle en als het goed is komt het niet meer terug.quote:
Mijn ouders hebben voor mij geneukt, daarom zit er nu een prachtig exemplaar. Best een prestatie.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Weumelinghequote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ooooooh ik zit ook in sealand momenteel. waar zit je?
Moest echt hard lachen, zo goedquote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef Piye het volgende:
Lievewij die in dit topic hard op zieltjes trapt.
Je ziet wel dat volwassenheid iets is, dat niet genetisch bepaald is. En daarin zie je ook aan bepaalde mensen in dit topic, dat zij dit nog moeten ontwikkelen maar tegelijkertijd denken dat ze alles weten. Deze mensen komen vast nog wel eens op de koude koffie. Dat is het mooie aan het leven iedereen krijgt tegenslag en miserie vindt haar weg altijd naar het hart van een individu. Sommige eerder, andere later. Maar een ding weet ik wel veel die hier stoer lopen te doen komen daar van terug. En dan ben ik benieuwd of iemand zo'n arrogant joch nog gaat helpen.quote:
Valt best mee eigenlijk, was gewoon mijn gezicht aan het wassen met een washandje en dat rotding viel er uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat moet een intense douchesessie geweest zijn
Jij bent gewoon een rel-user die bepaalde reacties wilt uitlokken, maar je komt uit 92? Dan ben je waarschijnlijk 21 misschien 22, dan kan je toch nog niet zeggen dat je een prachtig exemplaar bent? Voor hetzelfde geldt zit je over een paar jaar in de goot met een drugs verslaving. We spreken ons!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben voor mij geneukt, daarom zit er nu een prachtig exemplaar. Best een prestatie.
ik lijd echt aan vervroegde dementie ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
Wist ik al, vertelde je een half jaar gelede al![]()
Ze klitten ook opeens samen.quote:
Jullie zijn de overkant!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
overkant telt niet mee als zeeland,
Ik ben geboren in ziekenhuis de hontequote:
Zit je het groepsgedrag in dit topique te bestuderen?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze klitten ook opeens samen.Wat een gemeenschappelijke vijand al niet kan veroorzaken.
Echtwel !!! Niks tegen zeeuwsvlaanderenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
overkant telt niet mee als zeeland,
Onzekerheid kan, maar zodra je foto's in je blote reet op fok plaatst is er iets heel erg mis. En dat is de wanhoop en de kreet om aandacht en bevestiging.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
die van mij zijn nooit op fok gepost door mijquote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Onzekerheid kan, maar zodra je foto's in je blote reet op fok plaatst is er iets heel erg mis. En dat is de wanhoop en de kreet om aandacht en bevestiging.
Had ik toch gelijk: supergirl en jij zijn hetzelfde, alleen breng jij het wat subtieler.
Dus op sensuele foto's van jou hoef ik niet te rekenen?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Onzekerheid kan, maar zodra je foto's in je blote reet op fok plaatst is er iets heel erg mis. En dat is de wanhoop en de kreet om aandacht en bevestiging.
Had ik toch gelijk: supergirl en jij zijn hetzelfde, alleen breng jij het wat subtieler.
Ja ik zat natuurlijk maar deels te trollen, maar dat je geen respect mag hebben voor mensen die genetisch iets hebben meegekregen is onzin. De wereld staat en gaat op mooie, slimme en sociale mensen. (En nee dat zeg je natuurlijk nooit over jezelf)quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een rel-user die bepaalde reacties wilt uitlokken, maar je komt uit 92? Dan ben je waarschijnlijk 21 misschien 22, dan kan je toch nog niet zeggen dat je een prachtig exemplaar bent? Voor hetzelfde geldt zit je over een paar jaar in de goot met een drugs verslaving. We spreken ons!
Feynoord92 die vol doet houden dat hij een prachtig exemplaar is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven van wat er zoal in dit deel van het topic besproken is?
Precies. Niet tof doen sgquote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
Echtwel !!! Niks tegen zeeuwsvlaanderen
Zeeland, voornamelijk ZeeuwsVlaanderen is the Bestquote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven van wat er zoal in dit deel van het topic besproken is?
Kleine hobby van me.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zit je het groepsgedrag in dit topique te bestuderen?
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:41 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom negeert iedereen mij in mijn eigen topic?![]()
![]()
![]()
Drenthe niet adorerenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
Zeeland, voornamelijk ZeeuwsVlaanderen is the Best
Inderdaad, ik begrijp ook nooit waarom mensen iemands zwaktes moet afzeiken, vooral niet als het iets is waar diegene niks aan kan doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je ziet wel dat volwassenheid iets is, dat niet genetisch bepaald is. En daarin zie je ook aan bepaalde mensen in dit topic, dat zij dit nog moeten ontwikkelen maar tegelijkertijd denken dat ze alles weten. Deze mensen komen vast nog wel eens op de koude koffie. Dat is het mooie aan het leven iedereen krijgt tegenslag en miserie vindt haar weg altijd naar het hart van een individu. Sommige eerder, andere later. Maar een ding weet ik wel veel die hier stoer lopen te doen komen daar van terug. En dan ben ik benieuwd of iemand zo'n arrogant joch nog gaat helpen.
Heb toestraks nog over je gepost #jekreegaandachtquote:Op zondag 2 februari 2014 15:41 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom negeert iedereen mij in mijn eigen topic?![]()
![]()
![]()
Nikola Tesla was slimmer en beter dan Edison maar waar in de geschiedenisboeken staat hij? Echte genieën worden vergeten en in de grond gestapt. Quasi intelligente blaaskaken als jij, de slangen, die komen in de boeken etc. Maar misschien doe ik je hier wel teveel eer aan je jas spelden, want jij hebt jezelf nog niet bewezen als quasi intelligent, wel als blaaskaak. Maar goed het zijn de geniepige slangen, of dat iets is om trots op te zijn, dat weet ik niet man.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja ik zat natuurlijk maar deels te trollen, maar dat je geen respect mag hebben voor mensen die genetisch iets hebben meegekregen is onzin. De wereld staat en gaat op mooie, slimme en sociale mensen.
Gastquote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nikola Tesla was slimmer en beter dan Edison maar waar in de geschiedenisboeken staat hij? Echte genieën worden vergeten en in de grond gestapt. Quasi intelligente blaaskaken als jij, de slangen, die komen in de boeken etc. Maar misschien doe ik je hier wel teveel eer aan je jas spelden, want jij hebt jezelf nog niet bewezen als quasi intelligent, wel als blaaskaak. Maar goed het zijn de geniepige slangen, of dat iets is om trots op te zijn, dat weet ik niet man.
Ach, mochten de dijken weer doorbreken dan is er Emmen aan zee, dus dan kom je vanzelf wel een keer langs drijvenquote:
Sommige denken dat alles wat zij doen perfect is, ik denk dat het aan het ego ligt. Je hebt ook lui die doen stelen zonder dat hun geweten opspeelt, zo zijn er vast ook lui met zo'n groot ego dat ze hun eigen fouten niet zien of opmerken en alleen met een vingertje wijzen. Ligt misschien aan de opvoeding.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, ik begrijp ook nooit waarom mensen iemands zwaktes moet afzeiken, vooral niet als het iets is waar diegene niks aan kan doen.
Iedereen maakt fouten in zijn leven, of op zijn minst beslissingen die niet zo heel slim waren, en daar leer je van, daar wordt je volwassen van.
Ik heb fouten in mijn leven gemaakt en ik zal er vast en zeker nog meer gaan maken, dat hoort bij het leven dus wie ben ik om een ander daar op af te vallen?
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nikola Tesla was slimmer en beter dan Edison maar waar in de geschiedenisboeken staat hij? Echte genieën worden vergeten en in de grond gestapt. Quasi intelligente blaaskaken als jij, de slangen, die komen in de boeken etc. Maar misschien doe ik je hier wel teveel eer aan je jas spelden, want jij hebt jezelf nog niet bewezen als quasi intelligent, wel als blaaskaak. Maar goed het zijn de geniepige slangen, of dat iets is om trots op te zijn, dat weet ik niet man.
Waar zou je jezelf plaatsen binnen het spectrum quasi intelligente blaaskaak-echt genie?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik was hetzelfde, maar ik heb geleerd van mij ''fouten'', hoewel het geen fout was, aangezien het wel goed was voor mijn ego en ik mijn lichaam ben gaan waarderen hoe het is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Tesla is kapot gemaakt door Edison... En elke president die kritisch was tegen bankiers is zo wat afgeknalt.quote:
Simpele arbeider.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar zou je jezelf plaatsen binnen het spectrum quasi intelligente blaaskaak-echt genie?
Ben jij autistisch?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zelfde als de uitvinder van de waterstofmotor,die heeft de olie industrie koud gemaaktquote:Op zondag 2 februari 2014 15:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Tesla is kapot gemaakt door Edison... En elke president die kritisch was tegen bankiers is zo wat afgeknalt.
Dat veroorzaak ik vaker bij dames.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik voel me daar heel ongemakkelijk bij
Nee slechts kritisch, ik observeer mensen dat is alles.quote:
Ok man, oprecht het beste excuus wat ik ooit heb gehoord om maar geen flikker uit te hoeven voeren.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De dieken die breken nie orquote:Op zondag 2 februari 2014 15:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ach, mochten de dijken weer doorbreken dan is er Emmen aan zee, dus dan kom je vanzelf wel een keer langs drijven
In onze observaties vertoon je wel degelijk trekjes uit het autistische spectrum.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
ik observeer mensen dat is alles.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik was hetzelfde, maar ik heb geleerd van mij ''fouten'', hoewel het geen fout was, aangezien het wel goed was voor mijn ego en ik mijn lichaam ben gaan waarderen hoe het is.
En er zijn genoeg vrouwen en mannen die dat soort foto's plaatsen omdat ze juist trots zijn op hun lichaam, is daar dan wat mis mee? kwetsen ze daar iemand mee? Wat kan jou dat sowieso boeien waarom iemand dat doet?
Ik ben ook naar Braboland gevluchtquote:Op zondag 2 februari 2014 15:45 schreef AMangold het volgende:
[..]
De dieken die breken nie or, overigens zit ik nu al meer in Brabant
Vermoed dat ik over paar jaar, brabant of limburg als vaste verblijfplaats aanhoud
Kies dan aub Brabant. Limburgquote:Op zondag 2 februari 2014 15:45 schreef AMangold het volgende:
[..]
Vermoed dat ik over paar jaar, brabant of limburg als vaste verblijfplaats aanhoud
Ik wil echt weg uit Drenthequote:Op zondag 2 februari 2014 15:45 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik geloof dat in de huidige tijd tevreden zijn met je lichaam niet iets westers is.quote:
Nee er zijn daadwerkelijk mensen die intelligent zijn en dit gebruiken om de wereld te verbeteren in plaats van verbeteren voor eigen gewin.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ok man, oprecht het beste excuus wat ik ooit heb gehoord om maar geen flikker uit te hoeven voeren.
Is goed trol. Maar de reddingwerkers etc, de lui op de ambulance zijn ook belangrijk. Net zo belangrijk als de lui die die dingen hebben uitgevonden.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hou daarom gewoon je mond over zaken die je pet te boven gaan
Dat klopt maar daar hoef je niet autistisch voor te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
In onze observaties vertoon je wel degelijk trekjes uit het autistische spectrum.
Wel standaard excuus om je als een mongool te gedragen inderdaad.quote:
Nou ik ben dat platte/vlakke land beetje beu, liever wat heuveltjes.. Aangezien we hier in NL toch geen bergen vinden maar de heuveltjes opzoeken.. Volgens mij moet je dan meer naar limburg.. (Ik blijf wel in het zuiden, want CARNAVALquote:
Dit argument slaat echt als een tang op een varken.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:47 schreef Spongeboss het volgende:
Is goed trol. Maar de reddingwerkers etc, de lui op de ambulance zijn ook belangrijk. Net zo belangrijk als de lui die die dingen hebben uitgevonden.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel standaard excuus om je als een mongool te gedragen inderdaad.
Prima ga dan maar lekker in verkapt Duitsland wonen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:47 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nou ik ben dat platte/vlakke land beetje beu, liever wat heuveltjes.. Aangezien we hier in NL toch een bergen vinden maar de heuveltjes opzoeken.. Volgens mij moet je dan meer naar limburg.. (Ik blijf wel in het zuiden, want CARNAVAL
ZOEPN TOT WE KROEPN JAAAAquote:Op zondag 2 februari 2014 15:47 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nou ik ben dat platte/vlakke land beetje beu, liever wat heuveltjes.. Aangezien we hier in NL toch geen bergen vinden maar de heuveltjes opzoeken.. Volgens mij moet je dan meer naar limburg.. (Ik blijf wel in het zuiden, want CARNAVAL
ff beetje dimmen autiboiquote:Op zondag 2 februari 2014 15:48 schreef Spongeboss het volgende:
Best zielig trouwens hoe jullie mijn posts als onzin afdoen en dan maar roepen dat ik autistisch ben. Terwijl jullie niet beseffen dat.... In de geschiedenis er maar zelden een echte genie was, en de meeste quasi intelligente blaaskaken met snode plannetjes, maar geschiedenis lezen is vast te veel werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |