Weumelinghequote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ooooooh ik zit ook in sealand momenteel. waar zit je?
Moest echt hard lachen, zo goedquote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef Piye het volgende:
Lievewij die in dit topic hard op zieltjes trapt.
Je ziet wel dat volwassenheid iets is, dat niet genetisch bepaald is. En daarin zie je ook aan bepaalde mensen in dit topic, dat zij dit nog moeten ontwikkelen maar tegelijkertijd denken dat ze alles weten. Deze mensen komen vast nog wel eens op de koude koffie. Dat is het mooie aan het leven iedereen krijgt tegenslag en miserie vindt haar weg altijd naar het hart van een individu. Sommige eerder, andere later. Maar een ding weet ik wel veel die hier stoer lopen te doen komen daar van terug. En dan ben ik benieuwd of iemand zo'n arrogant joch nog gaat helpen.quote:
Valt best mee eigenlijk, was gewoon mijn gezicht aan het wassen met een washandje en dat rotding viel er uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat moet een intense douchesessie geweest zijn
Jij bent gewoon een rel-user die bepaalde reacties wilt uitlokken, maar je komt uit 92? Dan ben je waarschijnlijk 21 misschien 22, dan kan je toch nog niet zeggen dat je een prachtig exemplaar bent? Voor hetzelfde geldt zit je over een paar jaar in de goot met een drugs verslaving. We spreken ons!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben voor mij geneukt, daarom zit er nu een prachtig exemplaar. Best een prestatie.
ik lijd echt aan vervroegde dementie ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
Wist ik al, vertelde je een half jaar gelede al![]()
Ze klitten ook opeens samen.quote:
Jullie zijn de overkant!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
overkant telt niet mee als zeeland,
Ik ben geboren in ziekenhuis de hontequote:
Zit je het groepsgedrag in dit topique te bestuderen?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze klitten ook opeens samen.Wat een gemeenschappelijke vijand al niet kan veroorzaken.
Echtwel !!! Niks tegen zeeuwsvlaanderenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
overkant telt niet mee als zeeland,
Onzekerheid kan, maar zodra je foto's in je blote reet op fok plaatst is er iets heel erg mis. En dat is de wanhoop en de kreet om aandacht en bevestiging.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toen wel ja, toen was ik onzeker, niet wanhopig overigens, maar wel onzeker, maar dat ben ik nu dus niet meer.
Is onzeker zijn tegenwoordig iets om je voor te schamen?
die van mij zijn nooit op fok gepost door mijquote:Op zondag 2 februari 2014 15:40 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Onzekerheid kan, maar zodra je foto's in je blote reet op fok plaatst is er iets heel erg mis. En dat is de wanhoop en de kreet om aandacht en bevestiging.
Had ik toch gelijk: supergirl en jij zijn hetzelfde, alleen breng jij het wat subtieler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |