Je valt in herhaling, maar ik las net dat er fokkers zijn die jouw blote kont hebben op de fotoquote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik ook wel eens te horen ja.en dan denk je huww die heb ik nooit gepost
Hahaha, blijkbaar zitten sommige zo verlegen op het beetje zicht van tieten van sommige users dat ze ze zelf maar gaan bedenken.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik ook wel eens te horen ja.en dan denk je huww die heb ik nooit gepost
Geen idee, niet gezienquote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Godver man, jaren geleden eens wat sexy foto's geplaatst waar niet eens een tepel op te zien was. Blijkbaar hebben ze indruk gemaakt op mensen, moet ik eigenlijk best trots op zijn.
Daar is een fobo gedeeltelijk ook voor bedoelt lijkt me...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het feit dat heel je fobo volstaat met pics van jezelf geeft aan dat je lekker in je vel zit en een zelfverzekerde zelfstandige vrouw bent
Ik blijf het verbazingwekkend vinden.quote:
Ik heb vernomen dat een horde FOK!kers foto's van haar neukertjes tot de beschikking heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, maar ik las net dat er fokkers zijn die jouw blote kont hebben op de foto
Zei ik dat dat niet zo was danquote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar is een fobo gedeeltelijk ook voor bedoelt lijkt me...
Hmmmm gedeeltelijk waarheid. Ik heb gewoon lingerie aan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, maar ik las net dat er fokkers zijn die jouw blote kont hebben op de foto
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het feit dat heel je fobo volstaat met pics van jezelf geeft aan dat je lekker in je vel zit en een zelfverzekerde zelfstandige vrouw bent
En ik vind je neuspiercing leukquote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Dat was mijn ultieme doel, bedankt voor je erkenning!
Tongpiercingquote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Daar is een fobo gedeeltelijk ook voor bedoelt lijkt me...
En niemand liegt op het internet dus dat moet wel waar zijn!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ook dat nog dusquote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Godver man, jaren geleden eens wat sexy foto's geplaatst waar niet eens een tepel op te zien was. Blijkbaar hebben ze indruk gemaakt op mensen, moet ik eigenlijk best trots op zijn.
Ik kan mij de rel nog herinneren toen in USquote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik blijf het verbazingwekkend vinden.
Zeg ik dat jij zegt dat dat niet zo isquote:Op zondag 2 februari 2014 15:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zei ik dat dat niet zo was dan
thnx, alleen die is er nu uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En ik vind je neuspiercing leuk
nee hier gaan we niet aan beginnenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zeg ik dat jij zegt dat dat niet zo is
kakquote:Op zondag 2 februari 2014 15:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee hier gaan we niet aan beginnen
Toen wel ja, toen was ik onzeker, niet wanhopig overigens, maar wel onzeker, maar dat ben ik nu dus niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:30 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ook dat nog dusdef onzeker en wanhoop.
Met douchen viel hij er uit, in het putje en nog niet de moeite genomen om er een nieuwe in te doen.quote:
Dat jij als vrouw ver in de 20/30 nog onzeker bent, is wel kankersneu ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toen wel ja, toen was ik onzeker, niet wanhopig overigens, maar wel onzeker, maar dat ben ik nu dus niet meer.
Is onzeker zijn tegenwoordig iets om je voor te schamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |