Ga naar je dinnetje.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef Nikonlover het volgende:
Best leuk al die FOK!sters in dit topic (:
Dat is blijkbaar ook haar enige argument waarvan ze zelf denkt dat ze daar boven staat.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zij begint ook wel een beetje in herhaling te vallen.
Die zit in dit topic (:quote:
het feit dat je reageerde op mijn post geeft aan dat je een aandachtszoeker bentquote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar ook haar enige argument waarvan ze zelf denkt dat ze daar boven staat.
En wel verwachten dat anderen zich wel voor jou interesseren, aangezien heel US vol staat met foto's van jouw hoofd en tieten.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet bar weinig van de meeste users hier, of ze wel of geen relatie hebben, wie de andere naaktfoto's stuurt enz. kan me echt heel weinig boeien.
En toch de moeite nemen een hele post hier neer te zetten dus het boeit je blijkbaar toch een beetje.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Alleen maar punten scoren hier.Ik ga nu nog liever het WK Veldrijden kijken dan me met insignificante mensen als supergirl en haar walgelijke kliek bezig te houden.
Wait what? Mijn tieten? Waar dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En wel verwachten dat anderen zich wel voor jou interesseren, aangezien heel US vol staat met foto's van jouw hoofd en tieten.
snakelady plsquote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wait what? Mijn tieten? Waar dan?![]()
Ja dat krijg ik ook wel eens te horen ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wait what? Mijn tieten? Waar dan?
Huilen over een beetje inkijkquote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En wel verwachten dat anderen zich wel voor jou interesseren, aangezien heel US vol staat met foto's van jouw hoofd en tieten.
Een heel klein beetje ja op deze inspiratieloze zondag. Nee, ik moet mijn huis eens gaan opruimen en heb daar bar weinig zin aangezien er dingen van 2 weken oud op de woontafel staan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En toch de moeite nemen een hele post hier neer te zetten dus het boeit je blijkbaar toch een beetje.
Het feit dat jij post in dit topic geeft aan dat je een aandachtzoeker bent.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het feit dat je reageerde op mijn post geeft aan dat je een aandachtszoeker bent
Vast op foto's. Om aandacht te krijgen. Bevestiging.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wait what? Mijn tieten? Waar dan?![]()
Jij zoekt aandacht en bevestiging door middel van deze post.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:27 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Vast op foto's. Om aandacht te krijgen. Bevestiging.
het feit dat heel je fobo volstaat met pics van jezelf geeft aan dat je lekker in je vel zit en een zelfverzekerde zelfstandige vrouw bentquote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het feit dat jij post in dit topic geeft aan dat je een aandachtzoeker bent.
Godver man, jaren geleden eens wat sexy foto's geplaatst waar niet eens een tepel op te zien was. Blijkbaar hebben ze indruk gemaakt op mensen, moet ik eigenlijk best trots op zijn.quote:
Aan de slag dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een heel klein beetje ja op deze inspiratieloze zondag. Nee, ik moet mijn huis eens gaan opruimen en heb daar bar weinig zin aangezien er dingen van 2 weken oud op de woontafel staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |