dat moet een intense douchesessie geweest zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Met douchen viel hij er uit, in het putje en nog niet de moeite genomen om er een nieuwe in te doen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat jij als vrouw ver in de 20/30 nog onzeker bent, is wel kankersneu ja.
nog ontopic proberen te gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef AMangold het volgende:
haha, valt wel mee hoor, ik heb er nooit last van.. Denk dat het ook aan je manier van communiceren ligt
Help mijquote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef AMangold het volgende:
haha, valt wel mee hoor, ik heb er nooit last van.. Denk dat het ook aan je manier van communiceren ligt
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat moet een intense douchesessie geweest zijn
Nee onzekerheid scheelt per persoon, daar hoef je je niet voor te schamen. Althans iemand die dom is hoeft zich ook niet te schamen want iemand die slim is, die is geboren met een hoger iq kan de gene die dommer is niets aan doen. Een lelijk iemand heeft zichzelf ook niet gemaakt...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toen wel ja, toen was ik onzeker, niet wanhopig overigens, maar wel onzeker, maar dat ben ik nu dus niet meer.
Is onzeker zijn tegenwoordig iets om je voor te schamen?
Doe er zelf ook eens wat voor.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
link me naar zijn profiel dan
ik heb de reacties niet gelezen, gewoon alleen de TTquote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nog ontopic proberen te gaan
Spijt 11 komt ook om de hoek.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nou ja, kanker heb ik inderdaad wel maar om dat nu sneu te noemen is wel heel erg ehm...sneu...quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja kanker heb ik inderdaad wel
Ik rij zo langs je huis. Vrees mij.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:33 schreef AMangold het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja kanker heb ik inderdaad wel maar om dat nu sneu te noemen is wel heel erg ehm...sneu...
Daar ben ik het mee eens!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee onzekerheid scheelt per persoon, daar hoef je je niet voor te schamen. Althans iemand die dom is hoeft zich ook niet te schamen want iemand die slim is, die is geboren met een hoger iq kan de gene die dommer is niets aan doen. Een lelijk iemand heeft zichzelf ook niet gemaakt...
Het is belachelijk trots te zijn op iets dat genetisch bepaald is en waar je als persoon geen lamme zak voor hebt gedaan. Ben je er wel tros op dat je genetisch beter dan andere in elkaar zit, moet je wel erkennen dat je er geen zak voor gedaan hebt. Dat is mijn visie daarop.
Ik ben niet in Breda schatquote:Op zondag 2 februari 2014 15:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik rij zo langs je huis. Vrees mij.
wrmnie?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou laat dan maaroverigens hou ik niet eens van peen.
Haha, boerinquote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ben niet in Breda schatUitzieken in zeeland
Niet extreem onzeker over je onzekerheid zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee onzekerheid scheelt per persoon, daar hoef je je niet voor te schamen. Althans iemand die dom is hoeft zich ook niet te schamen want iemand die slim is, die is geboren met een hoger iq kan de gene die dommer is niets aan doen. Een lelijk iemand heeft zichzelf ook niet gemaakt...
Het is belachelijk trots te zijn op iets dat genetisch bepaald is en waar je als persoon geen lamme zak voor hebt gedaan. Ben je er wel tros op dat je genetisch beter dan andere in elkaar zit, moet je wel erkennen dat je er geen zak voor gedaan hebt. Dat is mijn visie daarop.
ooooooh ik zit ook in sealand momenteel. waar zit je?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Niks ernstigs gelukkig, ze waren er vroeg bij, nu nog regelmatig controle en als het goed is komt het niet meer terug.quote:
Mijn ouders hebben voor mij geneukt, daarom zit er nu een prachtig exemplaar. Best een prestatie.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |