Nou, is wel zo. Alleen mensen hebben het niet zo goed door hier, blijkbaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hehe, jij beschuldigt iedereen van aandacht zoeken. Misschien krijg je het zelf net iets te weinig?
Toch vraag ik me nog steeds af waarom dat iemand op internet zou willen gaan om alleen maar leugens te vertellen.quote:
Oh, nu heb ik het gedaan...en iedereen vraagt aandacht op het internet, jij net zo goed alleen jij wil bevestiging dat je ex/vriend nog wel echt van je houdt na zijn vreemdgaan, ik verveel me en zoek aandacht om me van mijn verveling af te helpen en af en toe wat advies over het een of ander.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Oja, jij wil ook altijd aandacht hier, maar je vraagt het op een slimmere manier
Supergirl heeft het antwoord?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef DasApart het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds af waarom dat iemand op internet zou willen gaan om alleen maar leugens te vertellen.
Wiens kloon ben jij nou weer.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Is echt zo. Mahl heeft absoluut geen vriendin, maar ze beweert van wel
Jij bent best goed op de hoogtequote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Is echt zo. Mahl heeft absoluut geen vriendin, maar ze beweert van wel
Aandacht neem ik aan, of om te trollen, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef DasApart het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds af waarom dat iemand op internet zou willen gaan om alleen maar leugens te vertellen.
Nee, hij heeft geen spijt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Nou, is wel zo. Alleen mensen hebben het niet zo goed door hier, blijkbaar.
Omdat het kan. Er is echt geen andere reden.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef DasApart het volgende:
[..]
Nee hoor, feit is dat supergirl hier voor aandacht is (uit wanhoop en onzekerheid). En jij net zo alleen breng je het wat subtieler zodat het niet zo overkomt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh, nu heb ik het gedaan...en iedereen vraagt aandacht op het internet, jij net zo goed alleen jij wil bevestiging dat je ex/vriend nog wel echt van je houdt na zijn vreemdgaan, ik verveel me en zoek aandacht om me van mijn verveling af te helpen en af en toe wat advies over het een of ander.
Niks mis mee, zo is iedereen hier voor een beetje aandacht.
Maar even tussendoor, zelf heb je een absolute afkeer jegens elke vorm van aandacht?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Nee hoor, feit is dat supergirl hier voor aandacht is (uit wanhoop en onzekerheid). En jij net zo alleen breng je het wat subtieler zodat het niet zo overkomt.
Okequote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Nee hoor, feit is dat supergirl hier voor aandacht is (uit wanhoop en onzekerheid). En jij net zo alleen breng je het wat subtieler zodat het niet zo overkomt.
Neu, maar wel tegen types die overduidelijk aandacht zoeken en daarna beweren dat ze niet snappen hoe het komt dat ze aandacht krijgen en beweren dat het niet zo is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar even tussendoor, zelf heb je een absolute afkeer jegens elke vorm van aandacht?
En toch ben ik niet de gene die uit alle macht andere users de grond in probeert te trappen....quote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ah ok. Op zich een redelijk goed punt.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Neu, maar wel tegen types die overduidelijk aandacht zoeken en daarna beweren dat ze niet snappen hoe het komt dat ze aandacht krijgen en beweren dat het niet zo is.
Ah, Ziba. Could have known. Waar heb ik deze eer aan te danken?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Neu, maar wel tegen types die overduidelijk aandacht zoeken en daarna beweren dat ze niet snappen hoe het komt dat ze aandacht krijgen en beweren dat het niet zo is.
12quote:Op zondag 2 februari 2014 15:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
De incestueuze drama op FOK! heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt, hoe oud zijn jullie nou eigenlijk?
net 43 gewordenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
De incestueuze drama op FOK! heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt, hoe oud zijn jullie nou eigenlijk?
En die pics danquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
en toch ben ik één van de weinige foksters die nooit iets met een fokker heeft gedaan
ditquote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke pics eigenlijk?
DM, iemand?
voor wat?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke pics eigenlijk?
DM, iemand?
quote:
inderdaad, welke pics eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welke pics eigenlijk?
DM, iemand?
Ik hoorde dat er geilen pics van je rondgaanquote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
inderdaad, welke pics eigenlijk?
Doe niet alsof je neus bloedtquote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
[..]
inderdaad, welke pics eigenlijk?
als mijn gezicht geil is, dan zal het welquote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er geilen pics van je rondgaan
Beetje welquote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
als mijn gezicht geil is, dan zal het wel
Word je hier zenuwachtig van omdat je eigenlijk heel goed weet waar dit over gaat?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zo ervaar jij het, maar ik zeg alleen maar dat je altijd aandacht zoekt.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
En toch ben ik niet de gene die uit alle macht andere users de grond in probeert te trappen....
Dat kan dat jij dat zegt, dat maakt het nog niet waar.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Zo ervaar jij het, maar ik zeg alleen maar dat je altijd aandacht zoekt.
Ik hoorde dat je nog 2 piercings hadquote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
meer valt er niet te bewonderen op fok van mij
Naakt zeker?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er geilen pics van je rondgaan
Jij doelt op haar kont foto?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Word je hier zenuwachtig van omdat je eigenlijk heel goed weet waar dit over gaat?
Ik kan nu nee zeggen, maar niets wat ik hier zeg wordt voor waarheid aangenomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Word je hier zenuwachtig van omdat je eigenlijk heel goed weet waar dit over gaat?
Ja pics dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hmm, dan vind je het dus ook niet erg als ik hier wat foto's van Ziba post? Om het topic wat op te fleuren.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Zo ervaar jij het, maar ik zeg alleen maar dat je altijd aandacht zoekt.
Ik ben geen Chai-Ziba.
Wie is Zibaquote:Op zondag 2 februari 2014 15:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, dan vind je het dus ook niet erg als ik hier wat foto's van Ziba post? Om het topic wat op te fleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |