Zoiets jaquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze hebben wel iets van elkaar weg, maar nikon draait iets meer door
Ja, want topics openen staat gelijk aan aandacht zoeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Ik zit nergens mee, maar het is wel grappig dat je zegt dat je er niks aan kan doen. Je hebt hier altijd aandacht en bevestiging gezocht uit onzekerheid over jezelf.
Omdat ze weet dat Mahl zelfs een hond nog doet áls hij de kans krijgt, en zij in is gegaan op z'n aandacht bij gebrek aan beter. Nu schaamt ze zich er een beetje voor, denk ik.quote:
quote:
Maar niks goorsquote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jij hebt ook veel met mij ge-dm't
In jouw geval wel degelijk, gezien ze zelden goed geschreven zijn met een achterliggende reden.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
Ja, want topics openen staat gelijk aan aandacht zoeken.
Het doet je echt pijn he.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:52 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat Mahl zelfs een hond nog doet áls hij de kans krijgt, en zij in is gegaan op z'n aandacht bij gebrek aan beter. Nu schaamt ze zich er een beetje voor, denk ik.
Oh noes, iemand op het internet liegt, the horror...quote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Supergirl liegt. Naast dat ze een aandachtszoeker is, liegt ze ook nog
Ik ga hier geen hele literatuur schrijven. Gewoon wat dagelijkse dagboekshit dumpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:52 schreef DasApart het volgende:
[..]
In jouw geval wel degelijk, gezien ze zelden goed geschreven zijn met een achterliggende reden.
De wanhoop bij jou druipt er wel vanaf jaquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja, want topics openen staat gelijk aan aandacht zoeken.
ohohohohquote:Op zondag 2 februari 2014 14:52 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Omdat ze weet dat Mahl zelfs een hond nog doet áls hij de kans krijgt, en zij in is gegaan op z'n aandacht bij gebrek aan beter. Nu schaamt ze zich er een beetje voor, denk ik.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh noes, iemand op het internet liegt, the horror...
Schijnbaar vond je het interessant genoeg om te openen en lezen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef Lievewij het volgende:
[..]
De wanhoop bij jou druipt er wel vanaf jaSorry, hoop niet dat je je aangevallen voelt oid!
Bedankt voor het bevestigen van mijn bewering.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:53 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ga hier geen hele literatuur schrijven. Gewoon wat dagelijkse dagboekshit dumpen.
Oja, jij wil ook altijd aandacht hier, maar je vraagt het op een slimmere manierquote:Op zondag 2 februari 2014 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh noes, iemand op het internet liegt, the horror...
quote:
Hehe, jij beschuldigt iedereen van aandacht zoeken. Misschien krijg je het zelf net iets te weinig?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Oja, jij wil ook altijd aandacht hier, maar je vraagt het op een slimmere manier
Zal ik je aandacht geven, knuffelbeertje? (: Dan wel lief doen tegen SG hequote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Lievewij het volgende:
[..]
Oja, jij wil ook altijd aandacht hier, maar je vraagt het op een slimmere manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |