SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze TTNiet inzien dat Ajax met hun prooi aan het spelen is
Ga leren!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Heerenveen heeft toch gewonnen?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef RensAjacied het volgende:
Toch verschrikkelijk dat je punten laat liggen. Uitlopen op de concurrentie is er niet bij
Is net een beetje te matquote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Dalijk gewoon weer 3 punten, 0-5 alles.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ze maken het PSV wel erg makkelijk om kampioen te worden zo..
Laten we het wel gezellig houden.quote:
OF WATquote:Op zondag 2 februari 2014 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Jezus Veltman, kan je nog kutter voetballen of wat? Tering.
Oei. Frustraties dit dat.quote:
Die wedstrijden sla ik overquote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je je echte emoties even bewaren voor tijdens de Curling wedstrijden?
Helemaal nietquote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De ridder mocht dat ook in de 1e helft dus goed gefloten gr gr
KOM OP KOM OPquote:Op zondag 2 februari 2014 14:20 schreef Tyron het volgende:
seizoen verloren!!! GA EENS VOETBALLEN MAN
Het laatstequote:Op zondag 2 februari 2014 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet niet wat gênanter is; de prestatie van Ajax of de posts van RensAjacied.
Was te verwachten, laatste 12:30 uur uitwedstrijd van het seizoen, hier hield ik al rekening mee.quote:
Ja dat zal het zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:20 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ze hebben de microfoon bij het uitvak in de rust al uitgezet zo te horen...
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was te verwachten, laatste 12:30 uur uitwedstrijd van het seizoen, hier hield ik al rekening mee.
Bemoei je met je eigen zaken.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Ajax simpel kampioen.
Jij dacht dat Ajax dit ging winnen?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij dacht dat Ajax dit ging winnen?
haha xDquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Utrecht heeft 2 punten laten liggen.
Hahaha
Maar jij houdt dan ook elke week rekening met een verliesquote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was te verwachten, laatste 12:30 uur uitwedstrijd van het seizoen, hier hield ik al rekening mee.
U madquote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Syntix het volgende:
utrecht dat helemaal blij is met 1-1wat een pauper publiek.
Overigens, kutregie + kutcommentatoren!
Niet om 3 uur Strootgod kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ah, Twente nu. Dé wedstrijd waar iedere voetballiefhebber 2 weken op heeft moeten wachten.![]()
Nee zeker niet, anders kijk je even hoe ik de toto invulquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar jij houdt dan ook elke week rekening met een verlies
Beter doe je rustig vriendquote:Op zondag 2 februari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vorige keer werd ik ook niet bedankt
Wellus. Ik zei bedankt beide in de SC. Lees je mijn posts wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vorige keer werd ik ook niet bedankt
Voor het kampioenschap niet maar een ploeg die er na een uur zo doorheen zit moet je afmakenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nou niet zo'n overdreven grote ramp.
In de SCquote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wellus. Ik zei bedankt beide in de SC. Lees je mijn posts wel?
Veltman in oranjequote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef Caland het volgende:
Tsja. Roep het al langer. Ook Ajax heeft gewoon een schrijnend gebrek aan kwaliteit. Als je niet eens van dit Utrecht kan winnen...
Wie?quote:
Uit je eigen FAQ:quote:
quote:Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt.
Is wel zo maar nog altijd wat beter dan de restquote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef Caland het volgende:
Tsja. Roep het al langer. Ook Ajax heeft gewoon een schrijnend gebrek aan kwaliteit. Als je niet eens van dit Utrecht kan winnen...
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In de SCJe vroeg het in deze reeks.
Graag quote als bewijs, mogelijk heb ik er overheen gelezen
quote:
quote:
Nou nee. Vitesse steekt er wel bovenuit. Daarna hebben er een stuk of 5 matige elftallen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel zo maar nog altijd wat beter dan de rest
Laat ze maar eens in Europa presteren. De eredivisie neemt niemand serieusquote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, want FC Twente wint niet zomaar in Groningen en trouwens PSV heeft thuis wel eens met grote cijfers verloren van Twente. Al zou ik het niet zo erg vinden als PSV dit keer met ruime cijfers wintquote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente kan op 1 punt van Ajax komen
Gelukkig voor Ajax komen ze volgende week naar Eindhoven.
Minder slecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
he wat zeg jij allemaal manquote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
kanquote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want FC Twente wint niet zomaar in Groningen
Super, zal het zelf te pas in gaan zetten om dit subforum Toppie, leukquote:
neequote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nou nee. Vitesse steekt er wel bovenuit. Daarna hebben er een stuk of 5 matige elftallen.
Ja theoretisch kan PSV ook nog kampioen worden, wat is je punt?quote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want FC Twente wint niet zomaar in Groningen
Gewoon niet zo goed als dat iedereen dacht na een paar goede potjes. Net als die Klaassen. 13 in een dozijn spelerquote:
Uhm, juist.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja theoretisch kan PSV ook nog kampioen worden, wat is je punt?
Je overschat Groningen behoorlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want FC Twente wint niet zomaar in Groningen en trouwens PSV heeft thuis wel eens met grote cijfers verloren van Twente. Al zou ik het niet zo erg vinden als PSV dit keer met ruime cijfers wint
Hij had geen punt gebruikt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja theoretisch kan PSV ook nog kampioen worden, wat is je punt?
quote:
Alleen heeft Twente een nog moeilijker schema.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lobi.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Excuses voor mijn verkeerde aanname.
Bij deze alsnog mijn waardering voor je bedankje
Nee man, Klaassen is wel klasse spelertje.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon niet zo goed als dat iedereen dacht na een paar goede potjes. Net als die Klaassen. 13 in een dozijn speler
Dit seizoen nog maar 1 wedstrijd thuis verlorenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overschat Groningen behoorlijk.
quote:
quote:
Blijft leuk.quote:
Want de serie A clubs doen het wel geweldig in Europa?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laat ze maar eens in Europa presteren. De eredivisie neemt niemand serieus
Van ADO ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit seizoen nog maar 1 wedstrijd thuis verloren
Godver nu krijg ik hongerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Bij Twente wok je nooit alleen
[ afbeelding ]
Hetzelfde ADO dat won van Vitesse, Feyenoord en FC Twente jaquote:
Huilen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tering wat een saaie pot weer. Dat kut utrecht met 11 man achterin hangen en counteren
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tering wat een saaie pot weer. Dat kut utrecht met 11 man achterin hangen en counteren
Hoezo? Na 8 wedstrijden gewonnen te hebben speelt Ajax een keer gelijk, nou boeien hoor. Ajax staat nog steeds op 1 en dat zal wel zo blijvenquote:
Wacht even, vergelijk je hier nu FC Groningen met clubs uit top 4 van de Eredivisie?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hetzelfde ADO dat won van Vitesse, Feyenoord en FC Twente ja
Ajax heeft tig kansen gehad johquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijna alle ploegen zullen zo tegen Ajax spelen, misschien alleen Vitesse niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dus Ajax is niet efficiënt --> Schuld van Utrecht?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dus? Ajax krijgt elke wedstrijd tig kansen
Shreyas ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:33 schreef Caland het volgende:
Had er al iemand half 1 de schuld gegeven?
Jep, maar het is de laatste 12:30 uitwedstrijd van het seizoen, dus ik kan er mee leven.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:33 schreef Caland het volgende:
Had er al iemand half 1 de schuld gegeven?
Ja, hij is de gast die hier komt huilen over de speelstijl van Utrecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet zo veel miepen
[ afbeelding ]
Moet je gewoon om mee kunnen gaan. Dat kansloze gejank altijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Snap ook niet dat Ajax zo vaak om half 1 moet spelen.
ADO nog toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jep, maar het is de laatste 12:30 uitwedstrijd van het seizoen, dus ik kan er mee leven.
Fox Sport verliest kijkers als Ajax al in Maart kampioen is hèquote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mja het levert gewoon tering saaie wedstrijden op, niet om aan te zien. Sommige durven gewoon aanvallend te spelen, niks mis meequote:Op zondag 2 februari 2014 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bijna alle ploegen zullen zo tegen Ajax spelen, misschien alleen Vitesse niet.
Ga er maar vanuit dat ook Feyenoord in de Kuip en Twente in de ArenA zo gaan spelen later dit seizoen. Daar moet je mee om kunnen gaan.
Verdedigend ziet het er best goed uit, individuele fouten zoals die van Veltman hebben te maken met onervarenheid. Middenveld is ook goed. In aanvallend opzicht is het echt slecht, Schöne is nog wel de gevaarlijkste man voorin. Bojan en Fischer zijn Ajax-onwaardig (De Sa en Sigthorsson ook trouwens).
Joh, het was een grapje einstijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je gewoon om mee kunnen gaan. Dat kansloze gejank altijd.
Ze moeten gewoon alles om drie uur laten beginnen en op zaterdag gewoon om acht uurquote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Ik denk altijd van binnen: ''don't feed, don't feed''.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik overweeg een FOK!-abonnement aan te schaffen zodat ik zijn posts nooit meer hoef te zien.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Dat zou mooi zijn, krijg ik eindelijk wat provisie. Stiekem werk ik voor FOK!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik overweeg een FOK!-abonnement aan te schaffen zodat ik zijn posts nooit meer hoef te zien.
Huilenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dus? Ajax krijgt elke wedstrijd tig kansen
Ajax speelt inderdaad verdomd saai.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja het levert gewoon tering saaie wedstrijden op, niet om aan te zien. Sommige durven gewoon aanvallend te spelen, niks mis mee
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 2 februari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op en top Eaglessupporter die gozer.
Ik zou hem wel geven.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind heeft geluk dat hij geen gele kaart heeft gekregen.
Zo zo, interessantquote:
Wat lul jij nou man?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Brama is een beetje de Clasie van Twente. Iedereen van z'n eigen club vindt hem fantastisch omdat het eigen jeugd is, maar stiekem kan hij er geen reet van.
WHahahahahahahahaha, wanneer treed je op?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Brama is een beetje de Clasie van Twente. Iedereen van z'n eigen club vindt hem fantastisch omdat het eigen jeugd is, maar stiekem kan hij er geen reet van.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
WHahahahahahahahaha, wanneer treed je op?
He mad bro.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat hij een beetje mad is.
Haha nog steeds 1e staan xdquote:Op zondag 2 februari 2014 14:42 schreef Doublepain het volgende:
HAHAHAHAHA AJAX HAHAHAHA HAHAHA HAHAHA
Hap hapquote:Op zondag 2 februari 2014 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha nog steeds 1e staan xd
Haha ja goede.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:44 schreef Tassendief het volgende:
Gelukkig is het seizoen van Utrecht geslaagd.
FOK is echt voorspelbaar zegquote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Geen dank, ik had ik verwacht dat dit werd gewaardeerd
Barbara Barend fan?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef mrstylo het volgende:
Nu snap ik weer waarom ik EredivisieLive heb opgezegd.
Ik vind dit een ingewikkelde zinquote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
O,ja wat is mijn volgende reactie dan na deze dan niet deze
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind dit een ingewikkelde zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |