Wat lul jij nou man?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Brama is een beetje de Clasie van Twente. Iedereen van z'n eigen club vindt hem fantastisch omdat het eigen jeugd is, maar stiekem kan hij er geen reet van.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tering wat een saaie pot weer. Dat kut utrecht met 11 man achterin hangen en counteren
WHahahahahahahahaha, wanneer treed je op?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef GGMM het volgende:
Brama is een beetje de Clasie van Twente. Iedereen van z'n eigen club vindt hem fantastisch omdat het eigen jeugd is, maar stiekem kan hij er geen reet van.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
WHahahahahahahahaha, wanneer treed je op?
He mad bro.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat hij een beetje mad is.
Haha nog steeds 1e staan xdquote:Op zondag 2 februari 2014 14:42 schreef Doublepain het volgende:
HAHAHAHAHA AJAX HAHAHAHA HAHAHA HAHAHA
Hap hapquote:Op zondag 2 februari 2014 14:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha nog steeds 1e staan xd
Haha ja goede.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:44 schreef Tassendief het volgende:
Gelukkig is het seizoen van Utrecht geslaagd.
FOK is echt voorspelbaar zegquote:Op zondag 2 februari 2014 14:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Geen dank, ik had ik verwacht dat dit werd gewaardeerd
Barbara Barend fan?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef mrstylo het volgende:
Nu snap ik weer waarom ik EredivisieLive heb opgezegd.
Ik vind dit een ingewikkelde zinquote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
O,ja wat is mijn volgende reactie dan na deze dan niet deze
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind dit een ingewikkelde zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |