Van ADO ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit seizoen nog maar 1 wedstrijd thuis verloren
Godver nu krijg ik hongerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Bij Twente wok je nooit alleen
[ afbeelding ]
Hetzelfde ADO dat won van Vitesse, Feyenoord en FC Twente jaquote:
Huilen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tering wat een saaie pot weer. Dat kut utrecht met 11 man achterin hangen en counteren
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tering wat een saaie pot weer. Dat kut utrecht met 11 man achterin hangen en counteren
Hoezo? Na 8 wedstrijden gewonnen te hebben speelt Ajax een keer gelijk, nou boeien hoor. Ajax staat nog steeds op 1 en dat zal wel zo blijvenquote:
Wacht even, vergelijk je hier nu FC Groningen met clubs uit top 4 van de Eredivisie?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hetzelfde ADO dat won van Vitesse, Feyenoord en FC Twente ja
Ajax heeft tig kansen gehad johquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijna alle ploegen zullen zo tegen Ajax spelen, misschien alleen Vitesse niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dus Ajax is niet efficiënt --> Schuld van Utrecht?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dus? Ajax krijgt elke wedstrijd tig kansen
Shreyas ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:33 schreef Caland het volgende:
Had er al iemand half 1 de schuld gegeven?
Jep, maar het is de laatste 12:30 uitwedstrijd van het seizoen, dus ik kan er mee leven.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:33 schreef Caland het volgende:
Had er al iemand half 1 de schuld gegeven?
Ja, hij is de gast die hier komt huilen over de speelstijl van Utrecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niet zo veel miepen
[ afbeelding ]
Moet je gewoon om mee kunnen gaan. Dat kansloze gejank altijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Snap ook niet dat Ajax zo vaak om half 1 moet spelen.
ADO nog toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jep, maar het is de laatste 12:30 uitwedstrijd van het seizoen, dus ik kan er mee leven.
Fox Sport verliest kijkers als Ajax al in Maart kampioen is hčquote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mja het levert gewoon tering saaie wedstrijden op, niet om aan te zien. Sommige durven gewoon aanvallend te spelen, niks mis meequote:Op zondag 2 februari 2014 14:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bijna alle ploegen zullen zo tegen Ajax spelen, misschien alleen Vitesse niet.
Ga er maar vanuit dat ook Feyenoord in de Kuip en Twente in de ArenA zo gaan spelen later dit seizoen. Daar moet je mee om kunnen gaan.
Verdedigend ziet het er best goed uit, individuele fouten zoals die van Veltman hebben te maken met onervarenheid. Middenveld is ook goed. In aanvallend opzicht is het echt slecht, Schöne is nog wel de gevaarlijkste man voorin. Bojan en Fischer zijn Ajax-onwaardig (De Sa en Sigthorsson ook trouwens).
Joh, het was een grapje einstijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je gewoon om mee kunnen gaan. Dat kansloze gejank altijd.
Ze moeten gewoon alles om drie uur laten beginnen en op zaterdag gewoon om acht uurquote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Ik denk altijd van binnen: ''don't feed, don't feed''.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik overweeg een FOK!-abonnement aan te schaffen zodat ik zijn posts nooit meer hoef te zien.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Dat zou mooi zijn, krijg ik eindelijk wat provisie. Stiekem werk ik voor FOK!quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik overweeg een FOK!-abonnement aan te schaffen zodat ik zijn posts nooit meer hoef te zien.
Huilenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dus? Ajax krijgt elke wedstrijd tig kansen
Ajax speelt inderdaad verdomd saai.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja het levert gewoon tering saaie wedstrijden op, niet om aan te zien. Sommige durven gewoon aanvallend te spelen, niks mis mee
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 2 februari 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op en top Eaglessupporter die gozer.
Ik zou hem wel geven.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind heeft geluk dat hij geen gele kaart heeft gekregen.
Zo zo, interessantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |