Was te verwachten, laatste 12:30 uur uitwedstrijd van het seizoen, hier hield ik al rekening mee.quote:
Ja dat zal het zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:20 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ze hebben de microfoon bij het uitvak in de rust al uitgezet zo te horen...
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was te verwachten, laatste 12:30 uur uitwedstrijd van het seizoen, hier hield ik al rekening mee.
Bemoei je met je eigen zaken.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig wordt Ajax simpel kampioen.
Jij dacht dat Ajax dit ging winnen?quote:
Ja. Utrecht heeft 2 punten laten liggen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij dacht dat Ajax dit ging winnen?
haha xDquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja. Utrecht heeft 2 punten laten liggen.
Hahaha
Maar jij houdt dan ook elke week rekening met een verliesquote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was te verwachten, laatste 12:30 uur uitwedstrijd van het seizoen, hier hield ik al rekening mee.
U madquote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef Syntix het volgende:
utrecht dat helemaal blij is met 1-1wat een pauper publiek.
Overigens, kutregie + kutcommentatoren!
Nee joh, gekkerd.quote:
Niet om 3 uur Strootgod kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ah, Twente nu. Dé wedstrijd waar iedere voetballiefhebber 2 weken op heeft moeten wachten.![]()
Nee zeker niet, anders kijk je even hoe ik de toto invulquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar jij houdt dan ook elke week rekening met een verlies
Nickiquote:
Beter doe je rustig vriendquote:Op zondag 2 februari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vorige keer werd ik ook niet bedankt
Wellus. Ik zei bedankt beide in de SC. Lees je mijn posts wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vorige keer werd ik ook niet bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |