Voor het kampioenschap niet maar een ploeg die er na een uur zo doorheen zit moet je afmakenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het nou niet zo'n overdreven grote ramp.
In de SCquote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wellus. Ik zei bedankt beide in de SC. Lees je mijn posts wel?
Veltman in oranjequote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef Caland het volgende:
Tsja. Roep het al langer. Ook Ajax heeft gewoon een schrijnend gebrek aan kwaliteit. Als je niet eens van dit Utrecht kan winnen...
Wie?quote:
Uit je eigen FAQ:quote:
quote:Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt.
Is wel zo maar nog altijd wat beter dan de restquote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef Caland het volgende:
Tsja. Roep het al langer. Ook Ajax heeft gewoon een schrijnend gebrek aan kwaliteit. Als je niet eens van dit Utrecht kan winnen...
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
In de SCJe vroeg het in deze reeks.
Graag quote als bewijs, mogelijk heb ik er overheen gelezen
quote:
quote:
Nou nee. Vitesse steekt er wel bovenuit. Daarna hebben er een stuk of 5 matige elftallen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel zo maar nog altijd wat beter dan de rest
Laat ze maar eens in Europa presteren. De eredivisie neemt niemand serieusquote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lees het stukje zelf eens goed.quote:
Nee, want FC Twente wint niet zomaar in Groningen en trouwens PSV heeft thuis wel eens met grote cijfers verloren van Twente. Al zou ik het niet zo erg vinden als PSV dit keer met ruime cijfers wintquote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente kan op 1 punt van Ajax komen
Gelukkig voor Ajax komen ze volgende week naar Eindhoven.
Minder slecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
he wat zeg jij allemaal manquote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
kanquote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want FC Twente wint niet zomaar in Groningen
Super, zal het zelf te pas in gaan zetten om dit subforum Toppie, leukquote:
neequote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nou nee. Vitesse steekt er wel bovenuit. Daarna hebben er een stuk of 5 matige elftallen.
Ja theoretisch kan PSV ook nog kampioen worden, wat is je punt?quote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want FC Twente wint niet zomaar in Groningen
Gewoon niet zo goed als dat iedereen dacht na een paar goede potjes. Net als die Klaassen. 13 in een dozijn spelerquote:
Uhm, juist.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja theoretisch kan PSV ook nog kampioen worden, wat is je punt?
Je overschat Groningen behoorlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, want FC Twente wint niet zomaar in Groningen en trouwens PSV heeft thuis wel eens met grote cijfers verloren van Twente. Al zou ik het niet zo erg vinden als PSV dit keer met ruime cijfers wint
Hij had geen punt gebruikt.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja theoretisch kan PSV ook nog kampioen worden, wat is je punt?
quote:
Alleen heeft Twente een nog moeilijker schema.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lobi.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Excuses voor mijn verkeerde aanname.
Bij deze alsnog mijn waardering voor je bedankje
Nee man, Klaassen is wel klasse spelertje.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon niet zo goed als dat iedereen dacht na een paar goede potjes. Net als die Klaassen. 13 in een dozijn speler
Dit seizoen nog maar 1 wedstrijd thuis verlorenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je overschat Groningen behoorlijk.
quote:
quote:
Blijft leuk.quote:
Want de serie A clubs doen het wel geweldig in Europa?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laat ze maar eens in Europa presteren. De eredivisie neemt niemand serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |