hahah ja dat kan ook nogquote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor een random studie inschrijven en daarna wijzigen kan wel toch?
Ik ook niet echt. Al heb ik een hekel aan klagen dus was het tijd om te stoppenquote:
Nouja, zomer daarna dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat maar volgende zomer. Werd trouwens ook in die documentaire gezegd dat er echt nog geen enkel geval bekend is dat een orka een mens heeft aangevallen oid in 't wild.
Fera, nee, stahp;quote:
ja wie regelt dat danquote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
studeren als je het commiblock in kan
Ben wel benieuwd. Ben er al een tijd achter dat orka's gewoon niet in gevangenschap horen. Is ook bijna niet te doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat maar volgende zomer. Werd trouwens ook in die documentaire gezegd dat er echt nog geen enkel geval bekend is dat een orka een mens heeft aangevallen oid in 't wild.
[..]
Jaa, Blackfish! Heb ik gisteren gekeken maar moest er bijna van huilen.. Echt erge dingen die daar gebeuren. Voor die trainers en die orka's is het zielig. Ook echt ongelofelijk hoe erg dat management liegt, mja geld he
Dat kan ook natuurlijk, maar dan moet ikz o eerst even kijken of ik zelf nog wel genoeg eitjes hebquote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Al heb ik een hekel aan klagen dus was het tijd om te stoppen
En je hebt gelijk, of jij zet er weer één bij het open raam natuurlijk
ik vind tt's niet zo belangrijk en als jij een tt wilde moest je maar kapenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef essnhills het volgende:
Sofje, waarom geen leuke TT![]()
Over je kamerherorganiseerperikelen bijvoorbeeld
bij mij ook wel een beetjequote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn fascinatie met het commiblock word zorgelijk
Ik kan heul niet kapenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind tt's niet zo belangrijk en als jij een tt wilde moest je maar kapen![]()
oke, inso, hoor je dat?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso gaat de komende maand in alle rust en helderheid het definitieve plan uitwerken
Whehehehe.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, zomer daarna dan.
Nee? Dat maakt me wel iets minder angstig dan.
[..]
Fera, nee, stahp;
Dat hele pokemon breeden
De huidige paus kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Schrijf de paus een brief. Die zijn niet vies van een kruistocht tegen mede christenen met een net andere visie.
waarom kan je niet kapen? Ik was nu aan het refreshen totdat iemand een nieuw topic zou aanmakenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan heul niet kapenHeb je mij ooit zien kapen?
En TT's zijn leuk!
welke wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
De huidige paus kan ik niet serieus nemen.
polen ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Leuke TT's zijn enkel aan de pro kapers weggelegd. Mensen die het topic al ruimschoots klaarzetten.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan heul niet kapenHeb je mij ooit zien kapen?
En TT's zijn leuk!
Ja deze keer toevallig, maar meestal zijn er al 5 posts in het nieuwe topic tegen de tijd dat ik überhaupt door heb dat het topic dicht isquote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kan je niet kapen? Ik was nu aan het refreshen totdat iemand een nieuw topic zou aanmaken
Arme Eeveequote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehehe.Daar moet ik ook niet teveel aan denken. Vooral als ik twee pokémon naar de daycare breng en niet verwacht daar een ei van te zien. Arcanine op Eevee of zo.
Wie is Wailord nou weer?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Eevee
Of iedereen die met Wailord kan
Is weer hopen open een conservatieve paus ja. Walgelijk die tolerantie binnen het geloofquote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nope. Ze worden in het wild gewoon dubbel zo oud als in gevangenschapquote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Ben er al een tijd achter dat orka's gewoon niet in gevangenschap horen. Is ook bijna niet te doen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Eevee
Of iedereen die met Wailord kan
gadver crackquote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Ze worden in het wild gewoon dubbel zo oud als in gevangenschap. En ze zijn hartstikke agressief in gevangenschap terwijl ze dat in 't wild óók nooit zijn.. En daarbij spreekt iedere familie een eigen taal maar orka's in gevangenschap zijn vaak geen of maar deels familie van elkaar dus dat gaat ook al fout
..
[ afbeelding ]![]()
![]()
. Orka ramde andere orka en heeft zn kaak gebroken en daarmee slagader doorboort en bloedde vervolgens dood na 45 minuten. Wtf he, 45 minuten
ielquote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope. Ze worden in het wild gewoon dubbel zo oud als in gevangenschap. En ze zijn hartstikke agressief in gevangenschap terwijl ze dat in 't wild óók nooit zijn.. En daarbij spreekt iedere familie een eigen taal maar orka's in gevangenschap zijn vaak geen of maar deels familie van elkaar dus dat gaat ook al fout
..
[ afbeelding ]![]()
![]()
. Orka ramde andere orka en heeft zn kaak gebroken en daarmee slagader doorboort en bloedde vervolgens dood na 45 minuten. Wtf he, 45 minuten
Dat hou je 4 dagen volquote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net afgesproken met klasgenoot dat we standaar van 9 tot 5 aan de bak gaan op school volgend kwartiel, les of niet. Motivatie en shitttt
Fontein van bloed gewoon... Had dat beest dan na 20 minuten afgemaakt zou je denken.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..
[ afbeelding ]![]()
![]()
dezequote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef xcachet het volgende:
Sof, welk nummer stuurde je gisteren?
Wil hem luisteren maar kan hem niet vinden.
Waar staat LOL voor?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
deze
van de film LOL
heb je die al gezien?
ga je dat volhouden?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net afgesproken met klasgenoot dat we standaar van 9 tot 5 aan de bak gaan op school volgend kwartiel, les of niet. Motivatie en shitttt
wow elke dag van 9-5 school?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja.. maar weet niet hoe zoiets gaatquote:Op zondag 2 februari 2014 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fontein van bloed gewoon... Had dat beest dan na 20 minuten afgemaakt zou je denken.
Ik had laatst op netflix een docu gezien, Blackfish. Over Seaworld en de orka's daar en wat voor een leugenachtige boel er achter zit.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..
[ afbeelding ]![]()
![]()
dat meisje heet lola en ze noemen haar lolquote:
Damn. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
..
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
dat meisje heet lola en ze noemen haar lol
quote:
Ik hoop het, maar we doen het met meerderen, beter dat dan de motivatie hoog blijftquote:
Daar gaat het over, aap.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had laatst op netflix een docu gezien, Blackfish. Over Seaworld en de orka's daar en wat voor een leugenachtige boel er achter zit.
Daar hadden we het toevallig over.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had laatst op netflix een docu gezien, Blackfish. Over Seaworld en de orka's daar en wat voor een leugenachtige boel er achter zit.
quote:
sorry, over heen gelezenquote:
Tilikum zit nu ook continu alleen in zo'n kut klein hokje en beweegt soms gewoon 'n hele dag nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn. Verschrikkelijk.
Nee, klopt. Heel vaak worden ze ook alleen gehouden terwijl het echte sociale dieren zijn. Het zijn net wolven die in een roedel leven. En inderdaad, familie van elkaar.
Leuk maar niet echt een goed nummerquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
deze
van de film LOL
heb je die al gezien?
Ze hadden Keiko ook vrijgelaten, toch? Die Free Willy orka. Volgens mij was dat uiteindelijk ook geen succes.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tilikum zit nu ook continu alleen in zo'n kut klein hokje en beweegt soms gewoon 'n hele dag niet. Mja, en ik snap dat loslaten niet meer kan maar doe ze dan in de zee en zet dat af oid, dat kan prima
hoezo niet, je moet de film kijken dan is ie leukquote:Op zondag 2 februari 2014 12:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk maar niet echt een goed nummer
South Park.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik neem orka's niet woonachtig op de maan toch niet serieus
Ja, meerdere keren.. maar die zwom gewoon niet weg.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hadden Keiko ook vrijgelaten, toch? Die Free Willy orka. Volgens mij was dat uiteindelijk ook geen succes.
Ja zoiets, gewoon vrij volle dagen en met dingen bezig zijn, elkaar helpen enzo. Moet welquote:Op zondag 2 februari 2014 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow elke dag van 9-5 school?
Ik blijf maandag ook langer op school. Ben na 11.45 al klaar. Kan uren die ik heb gemist inhalen
Waarom moet je dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet zo naar mijn ouders.
Zo geen zin in.
Is ook niet gek. Geen familie om naar terug te gaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren.. maar die zwom gewoon niet weg.
Doet me serieus denken aan Schindler's List.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook niet gek. Geen familie om naar terug te gaan.
Waarom haat jij je ouders zo?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet zo naar mijn ouders.
Zo geen zin in.
oke ga ik een keer doenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo niet, je moet de film kijken dan is ie leuk
Aparte vergelijking, maar ik snap je punt wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doet me serieus denken aan Schindler's List.
Als de oorlog dan eindelijk voorbij is dan zijn ze vrij en mogen ze gaan. En dan hebben ze werkelijk geen idee waar ze heen moeten en blijven ze met z'n allen hangen bij die fabriek.
Van spijbelenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zoiets, gewoon vrij volle dagen en met dingen bezig zijn, elkaar helpen enzo. Moet wel
Welke gemiste urenn?
Nouja, het is meer als je even vast zit ergens mee zeggen hoe het moet. Niet dat we elkaars werk gaan doenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van spijbelen![]()
![]()
haha
Denk dat je wel ver komt met school danIk wilde dat ook doen met een klasgenootje. Maar zij liep nog veel verder achter dan ik dus dan zou het erop neer komen dat ik haar heel veel mag gaan helpen
Oma en oud-oom zijn op bezoek.quote:
Omdat ze niet normaal kunnen doen. Alles, maar dan ook echt alles wat ze tegen me zeggen is gezeur en gezeik.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oma en oud-oom zijn op bezoek.
En ze vinden gewoon dat ik zo af en toe langs moet komen. En als ik dat niet doe, staan ze ineens voor de deur.
Constant gezeur dat ik nooit meer langskom, nooit blijf eten.
Was mijn zusje een keer bij mijn ouders, gaan ze gelijk zeiken waarom ik er niet was.
[..]
Omdat ze niet normaal kunnen doen. Alles, maar dan ook echt alles wat ze tegen me zeggen is gezeur en gezeik.
Ja oke. Maar dat weet ze dus vaak niet. Dus nu ga ik zelf maar aan de slagquote:Op zondag 2 februari 2014 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, het is meer als je even vast zit ergens mee zeggen hoe het moet. Niet dat we elkaars werk gaan doenMaar moet goedkomen
goed bezig jijquote:Op zondag 2 februari 2014 13:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke. Maar dat weet ze dus vaak niet. Dus nu ga ik zelf maar aan de slag
Nog niet. Ik zit nu op FOK!. Dat had niet gemoetenquote:
laterquote:Op zondag 2 februari 2014 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog niet. Ik zit nu op FOK!. Dat had niet gemoeten![]()
Dus ik ga nu auto theorie leren en oefenen. Spreek je
Ja precies dat. Je bent zo lang gevangen geweest dat je leven buiten de gevangenis gewoonweg niet meer bestaat. Je bent dan plotseling helemaal alleen, en dan is blijven waar je al die jaren gevangen was 'veiliger' dan de open zee in trekken.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Aparte vergelijking, maar ik snap je punt wel.Sociale dieren die gevangen worden gehouden voor lange tijd, met een trauma ineens vrijgelaten worden en waarvan men denkt: "Je bent vrij, red je maar".
Jep. Heb ze nog nooit op normaal gedrag kunnen betrappen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat al je hele leven zo? En is dat ook de reden waarom je net zei dat het wel ongeveer de laatste personen zijn die je kan vertrouwen?
Terugkaatsen met "Oh ja joh. En hoeveel posts op FOK! heb jij dan wel niet? MET JE HOOFD"quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Heb ze nog nooit op normaal gedrag kunnen betrappen.
Altijd die kansloze opmerking.
"Op jouw leeftijd was ik al getrouwd en gescheiden'
Nou, wees er trots op.
Triest eigenlijk. Soms komt vrijheid gewoon te laat.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies dat. Je bent zo lang gevangen geweest dat je leven buiten de gevangenis gewoonweg niet meer bestaat. Je bent dan plotseling helemaal alleen, en dan is blijven waar je al die jaren gevangen was 'veiliger' dan de open zee in trekken.
Mijn ouders waren 21. Maar ik hoor m'n moeder er niet over zeuren. Die snapt heus wel dat tijden anders zijn. Ik denk zelf: "Omg, toen al?!"quote:Op zondag 2 februari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Heb ze nog nooit op normaal gedrag kunnen betrappen.
Altijd die kansloze opmerking.
"Op jouw leeftijd was ik al getrouwd en gescheiden'
Nou, wees er trots op.
Top 500 bitchesquote:Op zondag 2 februari 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terugkaatsen met "Oh ja joh. En hoeveel posts op FOK! heb jij dan wel niet? MET JE HOOFD"
Vaak zat, ze luisteren toch niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ouders waren 21. Maar ik hoor m'n moeder er niet over zeuren. Die snapt heus wel dat tijden anders zijn. Ik denk zelf: "Omg, toen al?!"
Maar wel klote. Heb je er ooit iets van gezegd? Vaak helpt dat geen fuck trouwens.
Wat een vervelende mensen als ik dit zo hoor. Zouden ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Je kon als kind ook nooit iets goed doen vroeger?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top 500 bitches
[..]
Vaak zat, ze luisteren toch niet.
Zo vaak slaande ruzie met mijn moeder gehad.
Je kunt haar ook niet gewoon iets zeggen. Ze gaat altijd boos lopen schreeuwen dat allemaal dingen mijn fout zijn en wat ik fout doe.
Oké, dat neemt niet weg dat je uit je mond stinkt alsof je in geen maand je tanden hebt gepoetst.
Whut?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Top 500 bitches
[..]
Vaak zat, ze luisteren toch niet.
Zo vaak slaande ruzie met mijn moeder gehad.
Je kunt haar ook niet gewoon iets zeggen. Ze gaat altijd boos lopen schreeuwen dat allemaal dingen mijn fout zijn en wat ik fout doe.
Oké, dat neemt niet weg dat je uit je mond stinkt alsof je in geen maand je tanden hebt gepoetst.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:20 schreef Crack_ het volgende:
Oh, ik las .. 'als je een maand je tanden niet poetst'
Nee, ik kon geen goed doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een vervelende mensen als ik dit zo hoor. Zouden ook het bloed onder mijn nagels vandaan halen. Je kon als kind ook nooit iets goed doen vroeger?
Ja, ze wilde me helpen met mijn scriptie. Ik vraag waarom, aangezien ze 0 kennis heeft van slakken en me ook niet kan helpen met het vertalen van Franse teksten. Het enige wat ze deed was me afleiden door naast me te zitten en uit haar mond te stinken.quote:
Damn. Ik herken het vroegere gedeelte wel een beetje van mijn vader. Gelukkig is hij uiteindelijk wel redelijk bijgedraaid.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik kon geen goed doen.
Nog steeds niet trouwens.
Maar mijn zusje is het prinsesje dat alles mag en kan
[..]
Ja, ze wilde me helpen met mijn scriptie. Ik vraag waarom, aangezien ze 0 kennis heeft van slakken en me ook niet kan helpen met het vertalen van Franse teksten. Het enige wat ze deed was me afleiden door naast me te zitten en uit haar mond te stinken.
Klinkt saai.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sociale psychologie is best interessant. Vind het nog bijna leuk om het te leren
Is het ook. Waar leer je het voor?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sociale psychologie is best interessant. Vind het nog bijna leuk om het te leren
De opleiding heet Kunst & Techniek. Weet alleen nog neit helemaal te plaatsen binnen de opleiding, maarjaquote:
Jij doet een economische opleiding toch?quote:
wat is het verschil tussen sociale psychologie en sociologie?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Crack_ het volgende:
Psychologie is veels te moeilijk. Doe mij maar sociologie
Klopt ja. Ik krijg nu bedrijfsrecht, om te huilenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De opleiding heet Kunst & Techniek. Weet alleen nog neit helemaal te plaatsen binnen de opleiding, maarja
[..]
Jij doet een economische opleiding toch?
Sociologie zegt 'Zwarte mensen bezoeken vaker familie' waarbij psychologie zegt 'dat komt doordat..'quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen sociale psychologie en sociologie?
supersofquote:Op zondag 2 februari 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
Waarom ontvang ik pas Whatsappberichtjes als ik Whatsapp open? Wie had hier nou pasgeleden ook last van?
Ik heb dat ook wel eens maar dat komt omdat mijn telefoon het internet 'uit' doet wanneer ik hem lang niet heb gebruikt en als ik dan whatsapp open gat ie weer aan zeg maaarquote:Op zondag 2 februari 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
Waarom ontvang ik pas Whatsappberichtjes als ik Whatsapp open? Wie had hier nou pasgeleden ook last van?
ik heb dat altijd jaquote:Op zondag 2 februari 2014 13:41 schreef Muto het volgende:
Echt? Oh, misschien moet ik dan ook zo maar eens mijn whatsapp checkenquote:
Mijn mobiel is volledig hersteldquote:
wat is er gebeurd?quote:
Oh oke, ik had het nu voor het eerst. Terwijl ik volgens mij gewoon op wifi bleef houden. Wel raar. En irritant.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens maar dat komt omdat mijn telefoon het internet 'uit' doet wanneer ik hem lang niet heb gebruikt en als ik dan whatsapp open gat ie weer aan zeg maaar
oke, ik hoop dat het bij mij eenmalig was.quote:
xperia s, weet niet deed hem vannacht in de oplader en toen hij op een procent of 90 was viel hij uit en ging hij niet meer aanquote:
Ohh, dan zal wat jij hebt wel wat anders zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 13:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh oke, ik had het nu voor het eerst. Terwijl ik volgens mij gewoon op wifi bleef houden. Wel raar. En irritant.
[..]
oke, ik hoop dat het bij mij eenmalig was.
Oh, wtf.. Op internet gekeken of meer mensen hier last van hebben?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
xperia s, weet niet deed hem vannacht in de oplader en toen hij op een procent of 90 was viel hij uit en ging hij niet meer aan
rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
xperia s, weet niet deed hem vannacht in de oplader en toen hij op een procent of 90 was viel hij uit en ging hij niet meer aan
Ja, wel herkenbaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn. Ik herken het vroegere gedeelte wel een beetje van mijn vader. Gelukkig is hij uiteindelijk wel redelijk bijgedraaid.
Ik moest op en top presteren op school, elk cijfer lager dan een 8 was matig. Hij wilde me richting vwo pushen in het gesprek tussen ouders en docent basisschool, terwijl die duidelijk havo aangaven. Uiteindelijk kwam ik in een gemengde klas, scoorde niet erg best en belandde alsnog op de havo. Hij was furieus. Terwijl hij zelf nooit de havo heeft gehaald.
Hij wilde ook altijd helpen met wiskunde, maar dan kwam hij met een rare methode/formule die op zich wel correct was, maar waarvan m'n leraar zei: "Euh, dat kan veel makkelijker". Dus ik leerde alles op een omslachtige en moeilijke manier.
Ik was wel goed met talen, maar dat was niet belangrijk. Ironisch wel, nu hij dus elke week in Frankrijk zit en beseft dat een talenknobbel hem beter was uitgekomen.
Dat hoopte ik ook, maar helaasquote:Op zondag 2 februari 2014 13:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh oke, ik had het nu voor het eerst. Terwijl ik volgens mij gewoon op wifi bleef houden. Wel raar. En irritant.
[..]
oke, ik hoop dat het bij mij eenmalig was.
zit bij Hi dus krijg gewoon een nieuwe normaal gesprokenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden
de weg is vrij voor een chinaphone
tel?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef Crack_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/773941852
Duidelijke advertentie
zelf gemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Duidelijke advertentie
wat een schatjesquote:Op zondag 2 februari 2014 13:46 schreef Crack_ het volgende:
Duidelijke advertentie
nee ik normaal ook niet, maar bijna alle pups zijn wel schattigquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:49 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik normaal ook niet, maar bijna alle pups zijn wel schattig
hij linkt naar een overzicht, welke precies?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef Crack_ het volgende:
http://www.haagsdierencentrum.nl/onze-dieren/onze-honden
Omg, zou deze hond kopen. Zo blij zo lief
Kunst en Techniek? Nooit van gehoord. Wat houdt het precies in?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De opleiding heet Kunst & Techniek. Weet alleen nog neit helemaal te plaatsen binnen de opleiding, maarja
[..]
Jij doet een economische opleiding toch?
ieeh geen bulldogquote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef Crack_ het volgende:
http://www.haagsdierencentrum.nl/onze-dieren/onze-honden
Omg, zou deze hond kopen. Zo blij zo lief
Kortgezegd multimedia. Begint vrij breed en je kan je specialiseren. Webdesign, applicaties bouwen, audio/video en alle manieren waarop je dat toe kan passenquote:Op zondag 2 februari 2014 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunst en Techniek? Nooit van gehoord. Wat houdt het precies in?
laatst gezien om 04.08quote:Op zondag 2 februari 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
nu merk ik pas hoe verslaafd ik aan die smartphone ben
Moet je ook niet doen. Ik heb mijn vader een periode lang gewoon helemaal niet gesproken. Ben toen bij hem weggelopen en wilde hem gewoon niet meer zien. Gesprekken met een psycholoog gehad en dat heb ik m'n vader ook gezegd. Daar schrok hij toch wel van en sindsdien is hij steeds aardiger.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel herkenbaar.
Ouders zijn een noodzakelijke last.
Maar goed, ik ga maar even langs dan.
Om 4 uur maar weer weg ofzo, langer trek ik het echt niet.
Ohh, de tweede.. Angiequote:Op zondag 2 februari 2014 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij linkt naar een overzicht, welke precies?
O, zoiets wil mijn vriend ook gaan doen. Webdesign in ieder geval. Zal deze opleiding ook eens bij hem aankaarten. Tot nu toe was hij vooral bij ICT en Informatica aan het neuzen. Waar kun je die volgen?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kortgezegd multimedia. Begint vrij breed en je kan je specialiseren. Webdesign, applicaties bouwen, audio/video en alle manieren waarop je dat toe kan passen
Ik kan niet wachten tot ik een hond hebquote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh die lijkt wel koel ja
Ik zit op het Saxion in Enschedequote:Op zondag 2 februari 2014 13:56 schreef Fera het volgende:
[..]
O, zoiets wil mijn vriend ook gaan doen. Webdesign in ieder geval. Zal deze opleiding ook eens bij hem aankaarten. Tot nu toe was hij vooral bij ICT en Informatica aan het neuzen. Waar kun je die volgen?
Ja een kat en een hondquote:Op zondag 2 februari 2014 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik een hond heb. Wil jij huisdier later?
Ja, inderdaad. Hij kwam er al vele tegen.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit op het Saxion in EnschedeEr zijn wel meer behoorlijk vergelijkbare opleidingen hoor. Communication and Multimediadesign op de HAN in Arnhem bijvoorbeeld.
Waarom kat chillquote:Op zondag 2 februari 2014 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja een kat en een hondHonden zijn trouw as fuck en katten zijn gewoon chill
Wanneer krijg je een nieuwe?quote:
Je kan met ze spelen enzo, maar je hoeft ze niet de hele tijd uit te laten. Ik twijfel gewon tussen de 2quote:
Hmm, okequote:Op zondag 2 februari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan met ze spelen enzo, maar je hoeft ze niet de hele tijd uit te laten. Ik twijfel gewon tussen de 2
zit ook te denken aan een windows phone, gezien ik toch geen apps naast de standaard dingen gebruikquote:Op zondag 2 februari 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn mobiel gaat niet stuk. Mijn Lumia 800 gaat al 2 jaar lang dapper door zonder ook maar één probleem. Ik denk dat ik dat ding zelfs nog nooit uit heb gezet.
Mijne is ondertussen zo 'oud' dat mijn software zelfs niet verder geupdate is dan windows 7,8quote:Op zondag 2 februari 2014 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb je hem ook in zo'n kek kleurtje?
Ja iedereen heeft tegenwoordig wel een oude smartphonequote:Op zondag 2 februari 2014 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
dunno, morgen even bellen
en even rond vragen bij maten of ik er eentje kan lenen
Ik heb er ook een maar die moet je elk uur opladen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft tegenwoordig wel een oude smartphone
Stuartquote:Op zondag 2 februari 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi
Even tussen de smartphones door-ik heb trouwens een Samsung 3s-wie heeft er gisteren gewonnen? Sof of Inso?
hoi ik heb een docking system ofzo, waar je ipod in kan zetten, maar er zit ook een aansluiting aan voor oortjes, is er een mogelijkheid dat er een snoertje is die daar in past en dan naar mijn laptop gaat???quote:
Ik had als eerste 1000quote:Op zondag 2 februari 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi hoi
Even tussen de smartphones door-ik heb trouwens een Samsung 3s-wie heeft er gisteren gewonnen? Sof of Inso?
Dankjequote:
Ode aan de Insoquote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
DankjeAl zag ik het niet echt als een wedstrijd
Hahahaquote:
aansluiting voor oortjes? Je bedoelt een ingang (aux)? Daar moet een kabeltje voor te vinden zijn, sterker nog, die heb ik liggen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi ik heb een docking system ofzo, waar je ipod in kan zetten, maar er zit ook een aansluiting aan voor oortjes, is er een mogelijkheid dat er een snoertje is die daar in past en dan naar mijn laptop gaat???
beetje vage beschrijving maar jij bent slim dus je snapt het wel.
":Dquote:Op zondag 2 februari 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
DankjeAl zag ik het niet echt als een wedstrijd
ja dat hij van mijn laptop naar dat ding gaatquote:Op zondag 2 februari 2014 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
aansluiting voor oortjes? Je bedoelt een ingang (aux)? Daar moet een kabeltje voor te vinden zijn, sterker nog, die heb ik liggen.
Heb ik nog liggen als het goed is, maar heb er zelf geen nut voor, mag je hebben wat mij betreft hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat hij van mijn laptop naar dat ding gaat
nee johquote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
Dat ik ook meedeed is iedereen alweer vergeten?
maar dat ding heeft een ingang van een oortje he, zoals ipod. en dan wil ik hem naar mijn laptop, dus usb ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik nog liggen als het goed is, maar heb er zelf geen nut voor, mag je hebben wat mij betreft hoor
ja de ingang van een oortje, die grote. Welk model heb je? Dan zoek ik het uitquote:Op zondag 2 februari 2014 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
maar dat ding heeft een ingang van een oortje he, zoals ipod. en dan wil ik hem naar mijn laptop, dus usb ofzo
http://www.sony.com.sg/product/icf-ds15ipquote:Op zondag 2 februari 2014 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja de ingang van een oortje, die grote. Welk model heb je? Dan zoek ik het uit
En iedereen vergeet dat stu 1002 had gehaaldquote:Op zondag 2 februari 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
Dat ik ook meedeed is iedereen alweer vergeten?
Audio-in (mini jack) Ik heb een kabel waar zo'n plug zoals je bij je oortjes aan beiden kanten zit, dan kan het.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.sony.com.sg/product/icf-ds15ip
Boeiend.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En iedereen vergeet dat stu 1002 had gehaald
wow waar kan je die bestellen en hoe heet het?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Audio-in (mini jack) Ik heb een kabel waar zo'n plug zoals je bij je oortjes aan beiden kanten zit, dan kan het.
Vanaf 1 januari mis ik enkel tussen 8:00 - 9:00 in dit doelquote:Op zondag 2 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag enkel in de uren 6:00 tot en met 9:00 geen post gezet vandaag.
Dat wordt mijn nieuwe streven. De 24 uur volmaken.
quote:Gemiddeld aantal posts per uur voor gebruiker "littlerabbit" van 01-01-2014 t/m 02-02-2014
uur / gem. periode / totaal periode / aant % van totaal
00:00 17 548 / 7.55%
01:00 13 421 / 5.8%
02:00 08 234 / 3.22%
03:00 06 174 / 2.4%
04:00 01 033 / 0.45%
05:00 01 003 / 0.04%
07:00 01 001 / 0.01%
09:00 01 004 / 0.06%
10:00 01 003 / 0.04%
11:00 04 107 / 1.47%
12:00 07 223 / 3.07%
13:00 10 327 / 4.51%
14:00 15 477 / 6.57%
15:00 17 542 / 7.47%
16:00 17 538 / 7.41%
17:00 16 515 / 7.1%
18:00 10 306 / 4.22%
19:00 14 460 / 6.34%
20:00 18 569 / 7.84%
21:00 18 580 / 7.99%
22:00 19 610 / 8.41%
23:00 18 581 / 8.01%
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ik heb sinds 6 januari al 5536 keer gepost.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb vandaag enkel in de uren 6:00 tot en met 9:00 geen post gezet vandaag.
Dat wordt mijn nieuwe streven. De 24 uur volmaken.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb sinds 6 januari al 5536 keer gepost.
In heel 2013 had ik 10250 posts
http://www.kabeltje.com/a(...)luits-3-5mm-jack-auxquote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
wow waar kan je die bestellen en hoe heet het?
Hoezo post je nooit op dat tijdstip.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari mis ik enkel tussen 8:00 - 9:00 in dit doel
[..]
Ik heb 's ochtends nou niet echt de behoefde om te FOK!ken. Dan baal ik voornamelijk dat ik weer niet eerder ben gaan slapen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo post je nooit op dat tijdstip.
Ik mis 4 en 5 uur
1004 zelfsquote:Op zondag 2 februari 2014 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En iedereen vergeet dat stu 1002 had gehaald
wow bedanktquote:Op zondag 2 februari 2014 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.kabeltje.com/a(...)luits-3-5mm-jack-aux
Maar heb er zelf 1 liggen desnoods
hoe voelt het?quote:
Gemiddeld aantal posts per uur voor gebruiker "supersof" van 01-01-2014 t/m 02-02-2014
Gelijkspel voor ons. Jij mist 5:00 ik 8:00quote:Op zondag 2 februari 2014 14:35 schreef supersof het volgende:
Gemiddeld aantal posts per uur voor gebruiker "supersof" van 01-01-2014 t/m 02-02-2014
uur / gem. periode / totaal periode / aant % van totaal
00:00 24 0767 / 6.49%
01:00 08 0249 / 2.11%
02:00 04 0118 / 1%
03:00 02 0058 / 0.49%
04:00 01 0019 / 0.16%
06:00 01 0003 / 0.03%
07:00 01 0028 / 0.24%
08:00 02 0049 / 0.41%
09:00 04 0118 / 1%
10:00 06 0172 / 1.45%
11:00 10 0320 / 2.71%
12:00 13 0412 / 3.48%
13:00 18 0579 / 4.9%
14:00 21 0693 / 5.86%
15:00 24 0777 / 6.57%
16:00 23 0746 / 6.31%
17:00 28 0912 / 7.71%
18:00 22 0708 / 5.99%
19:00 23 0751 / 6.35%
20:00 33 1063 / 8.99%
21:00 37 1201 / 10.16%
22:00 34 1098 / 9.28%
23:00 30 0985 / 8.33%
gelukkig maarquote:
Hoe check je dat?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijkspel voor ons. Jij mist 5:00 ik 8:00
Al liggen mijn percentages wel iets anders.
Ik vind mijn percentages wat aangenamerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijkspel voor ons. Jij mist 5:00 ik 8:00
Al liggen mijn percentages wel iets anders.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker burgerlijk om 18 uur eten
Je bent überhaupt aangenamer. Daarom post ik als er minder mensen zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind mijn percentages wat aangenamer
Jij mag raden wanneer ik hier actief begon te postenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
nu moet ik nadenken welke lengtequote:
Je hebt echt 3 uur geslapen ofzoquote:
Begin decemberquote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent überhaupt aangenamer. Daarom post ik als er minder mensen zijn.
[..]
Jij mag raden wanneer ik hier actief begon te posten
[ afbeelding ]
voor 5 cent meer heb je een meterquote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nu moet ik nadenken welke lengteik ben daar slecht in
ik denk dat ik 0,25 doe
dit is over heel 2014 hequote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt echt 3 uur geslapen ofzo
waarom is een halve meter duurder dan een meterquote:Op zondag 2 februari 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
voor 5 cent meer heb je een meter25 cm is echt heel weinig
Bij mij zie je ook wel een duidelijke trendquote:Op zondag 2 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee begin november. Zie je toch potjandorie.
Dit was ik gister en vandaag. Constant wel
[ afbeelding ]
dunno, wordt minder gemaakt? Kwaliteit zal niet denderend zijn, maar je bent er natuurlijk niet extreem veel mee bezigquote:Op zondag 2 februari 2014 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom is een halve meter duurder dan een meter
Top 100 posts per reeks van 01-01-2014 t/m 02-02-2014
neeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 2 februari 2014 14:46 schreef JanCees het volgende:
Top 100 posts per reeks van 01-01-2014 t/m 02-02-2014
nr / aantal posts / reeks
001 159807 [COS #1]We hebben beeld.![]()
002 116308 Geen reet te doen
003 031063 KLB SC
004 028555 SEX SC
005 027445 [ONZ-SC]
006 026072 X-Raydio
007 022418 POL Cafe
008 022380 Cryptocurrencies #1 And so it begins
009 021548 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
010 018329 [FIFA 13: FUT SC] #309 IF Gouriye
Baas boven baas. Ik stel mij volledig ondergeschikt aan deze magistrale cijfers.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
twee keer midden dan honderd
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baas boven baas. Ik stel mij volledig ondergeschikt aan deze magistrale cijfers.
Die vriend met zijn verloving vertrekt dus ook spoedig naar Bonairequote:
Eerlijk? 3 maanden helemaal niks boeiends op de planning. Geen zin meer in mijn opleiding en dan ook nog veel tentamens.quote:
Echt emigreren?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vriend met zijn verloving vertrekt dus ook spoedig naar Bonaire
Dat wordt nog meer FOK!ken
ah nee, gaat die daar wonenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
uh naar school gaan en daarna fokkenquote:
gaan je matties je verlaten?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken in de treinquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
uh naar school gaan en daarna fokken
Noesquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerlijk? 3 maanden helemaal niks boeiends op de planning. Geen zin meer in mijn opleiding en dan ook nog veel tentamens.
Hmm, herkenbaarquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
uh naar school gaan en daarna fokken
Niks mis met burgerlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
ja in de busquote:
In de busquote:
Mwa... Zo is een ander weer klaar met zijn maritieme opleiding waardoor hij weer halve jaren op zee zit.quote:
Dat deed ik vroeger ook, maar ik heb nu colleges en dan zit ik nooit helemaal achteraan. Ze mogen echt niet zien dat ik op fok zit.quote:
Wij zijn er voor je in deze tijdenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Zo is een ander weer klaar met zijn maritieme opleiding waardoor hij weer halve jaren op zee zit.
Ach ja.
Ik denk eigenlijk dat als mensen FOK! überhaupt zouden kennen ze mij wel zouden herkennen aan mijn gedragquote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook, maar ik heb nu colleges en dan zit ik nooit helemaal achteraan. Ze mogen echt niet zien dat ik op fok zit.
hier ben ik ook schuldig aanquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
gisteren bij het eten zat er een stelletje naast ons die had het over ''ja hond met een t wel hé''
sowieso FOK!ers ditdat
Aldoquote:
Het is al bijna 3 uur geen ochtend meerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Etsu het volgende:
Stelletje verslaafden.
Oh en goedemorgen trouwens.
Was de dame ervan Chinees?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
gisteren bij het eten zat er een stelletje naast ons die had het over ''ja hond met een t wel hé''
sowieso FOK!ers ditdat
Ik typ overal "quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat als mensen FOK! überhaupt zouden kennen ze mij wel zouden herkennen aan mijn gedrag
Dat kan niet anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
sowieso FOK!ers ditdat
Algemene Cultuurwetenschappenquote:
Hoe is het?quote:
Oh, wat leer je dan eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik typ overal "" en ik reageer soms wel echt als een fokker.
[..]
Dat kan niet anders.
[..]
Algemene Cultuurwetenschappen
hoezo niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de bus![]()
je kan toch niet lezen in de bus?
Jepquote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
zijn jullie ook uiteten geweest dan?
gewoon op mobiel, kan niemand zienquote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook, maar ik heb nu colleges en dan zit ik nooit helemaal achteraan. Ze mogen echt niet zien dat ik op fok zit.
Goed hoorquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt blij met Aldo, mijn spss-checker![]()
Ik lag om half 6 in bed.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is al bijna 3 uur geen ochtend meer
ah, waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep![]()
maar het onderwerp hont is niet ter sprake gekomen
Rustig Ess. Als zelfs je onderlinge band met dozen begint te vertroebelen dan begin ik mij ernstig zorgen te maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Ik pakte net een doos vanaf mijn kast, maar ik had hem niet goed door en toen viel hij uitm'n handen en lag de inhoud van de doos over mijn kamer![]()
Gelukkig geen breekbare spullen
Hahaquote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed hooren met jou?
[..]Wacht maar tot ik daarbij beland met mijn scriptie
Wel meer dan datquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow jij bent echt stoer
nog wat konten geknepen?
Dan is het evengoed al 3 uur geen middag meerquote:
Mwoah, 1 heel vak aan SPSSbesteed en 2 aan statistiek, maar ik weet nog wel hoe alles werkt enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Maar jij krijgt ook veel les in spss? Ik heb twee jaar geleden les gehad over spss.. maar dat ging over hoe je dingen moest invoeren enzo.. Nouja dat is het zowat het makkelijkste
Je leert over kunst en cultuur, hoe mensen erover denken en hoe je het moet verkopen. Dit jaar heb ik vakken als kunstgeschiedenis, beleid, economie, sociologie en nog een media achtig ietsquote:
wow jij bent echt stoerquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik om 5:00 en was er om 10:45 uit.
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mwoah, 1 heel vak aan SPSSbesteed en 2 aan statistiek, maar ik weet nog wel hoe alles werkt enzo.
Wow, super breed welquote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je leert over kunst en cultuur, hoe mensen erover denken en hoe je het moet verkopen. Dit jaar heb ik vakken als kunstgeschiedenis, beleid, economie, sociologie en nog een media achtig iets
Naja het kwam doordat ik vorig weekend dat mijn ouders hier waren die schoenenkast die ik wilde niet meer op voorraad was bij de Ikea. Daardoor kon ik mijn schoenen niet opruimen en daardoor kon ik nu niet goed bij de doos.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Ess. Als zelfs je onderlinge band met dozen begint te vertroebelen dan begin ik mij ernstig zorgen te maken.
Gaat het wel goed verder?
Jup, ik heb het echt heel erg naar mijn zit. Sociologie is alleen echt totaal niet mijn ding, maarja. Dat hebben we alweer afgeslotenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, super breed wel. VInd je 't leuk?
Mja je hebt een nachtje gefokt wellicht, ik ben de hele nacht vrijwilliger geweest op n evenement.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan is het evengoed al 3 uur geen middag meer![]()
En ik sliep maar iets van 2 uur eerder dan jij
Inderdaad, ging met hysterisch doen tegen crack op fb chat. Dacht dat ik doodging.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht even te sterven zonder FOK!
[ afbeelding ]
Dan nog steeds is 3 uur 's middags 3 uur verder dan de ochtend en was de begroeting 'ochtendquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja je hebt een nachtje gefokt wellicht, ik ben de hele nacht vrijwilliger geweest op n evenement.
Sstquote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan nog steeds is 3 uur 's middags 3 uur verder dan de ochtend en was de begroeting 'ochtend' fout
Ik zocht mijn steun op whatsapp. Was niet mooi. Ik schaam mij er wel een beetje voor eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad, ging met hysterisch doen tegen crack op fb chat. Dacht dat ik doodging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |