hahah ja dat kan ook nogquote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor een random studie inschrijven en daarna wijzigen kan wel toch?
Ik ook niet echt. Al heb ik een hekel aan klagen dus was het tijd om te stoppenquote:
Nouja, zomer daarna dan.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat maar volgende zomer. Werd trouwens ook in die documentaire gezegd dat er echt nog geen enkel geval bekend is dat een orka een mens heeft aangevallen oid in 't wild.
Fera, nee, stahp;quote:
ja wie regelt dat danquote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
studeren als je het commiblock in kan
Ben wel benieuwd. Ben er al een tijd achter dat orka's gewoon niet in gevangenschap horen. Is ook bijna niet te doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dat maar volgende zomer. Werd trouwens ook in die documentaire gezegd dat er echt nog geen enkel geval bekend is dat een orka een mens heeft aangevallen oid in 't wild.
[..]
Jaa, Blackfish! Heb ik gisteren gekeken maar moest er bijna van huilen.. Echt erge dingen die daar gebeuren. Voor die trainers en die orka's is het zielig. Ook echt ongelofelijk hoe erg dat management liegt, mja geld he
Dat kan ook natuurlijk, maar dan moet ikz o eerst even kijken of ik zelf nog wel genoeg eitjes hebquote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Al heb ik een hekel aan klagen dus was het tijd om te stoppen
En je hebt gelijk, of jij zet er weer één bij het open raam natuurlijk
ik vind tt's niet zo belangrijk en als jij een tt wilde moest je maar kapenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef essnhills het volgende:
Sofje, waarom geen leuke TT![]()
Over je kamerherorganiseerperikelen bijvoorbeeld
bij mij ook wel een beetjequote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn fascinatie met het commiblock word zorgelijk
Ik kan heul niet kapenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind tt's niet zo belangrijk en als jij een tt wilde moest je maar kapen![]()
oke, inso, hoor je dat?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso gaat de komende maand in alle rust en helderheid het definitieve plan uitwerken
Whehehehe.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, zomer daarna dan.
Nee? Dat maakt me wel iets minder angstig dan.
[..]
Fera, nee, stahp;
Dat hele pokemon breeden
De huidige paus kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Schrijf de paus een brief. Die zijn niet vies van een kruistocht tegen mede christenen met een net andere visie.
waarom kan je niet kapen? Ik was nu aan het refreshen totdat iemand een nieuw topic zou aanmakenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan heul niet kapenHeb je mij ooit zien kapen?
En TT's zijn leuk!
welke wel?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
De huidige paus kan ik niet serieus nemen.
polen ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
De huidige paus kan ik niet serieus nemen.
Leuke TT's zijn enkel aan de pro kapers weggelegd. Mensen die het topic al ruimschoots klaarzetten.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan heul niet kapenHeb je mij ooit zien kapen?
En TT's zijn leuk!
Ja deze keer toevallig, maar meestal zijn er al 5 posts in het nieuwe topic tegen de tijd dat ik überhaupt door heb dat het topic dicht isquote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kan je niet kapen? Ik was nu aan het refreshen totdat iemand een nieuw topic zou aanmaken
Arme Eeveequote:Op zondag 2 februari 2014 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehehe.Daar moet ik ook niet teveel aan denken. Vooral als ik twee pokémon naar de daycare breng en niet verwacht daar een ei van te zien. Arcanine op Eevee of zo.
Wie is Wailord nou weer?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Eevee
Of iedereen die met Wailord kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |