Ik deed het zelfs op school met hem, dus ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar maar, als we het hier bij ons in huis verbieden, dan dan is het toch duidelijk en dan kan het toch met geen mogelijkheid niet?
Aan het reorganiseren van je kamerquote:
Vanaf nu heb je permanent huisarrest en krijg je thuisscholing jongedamequote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik deed het zelfs op school met hem, dus ja.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef Muto het volgende:
Godverdomme ik heb een heerlijke ochtend gedraaid voor mijn scriptie
Helaas. En D is ook ziek, dus dubbel pech. Hij was mijn vervoer daar naartoe.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik behandel ieder meisje als een prinsesje.
[..]
Dat is toch niet raar?
[..]
Ow, dat was vandaag? Ik dacht morgen.
Balen.
Je hebt de dochter van je schoonvader ook uitgewoond, wen er aanquote:Op zondag 2 februari 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik behandel ieder meisje als een prinsesje.
[..]
Dat is toch niet raar?
[..]
Ow, dat was vandaag? Ik dacht morgen.
Balen.
Helaas wel jaquote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aan het reorganiseren van je kamer
Dan krijg ik alleen wiskunde, m'n vader kennende.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanaf nu heb je permanent huisarrest en krijg je thuisscholing jongedame
verkleedhokjes bij het zwembad, ook een leukequote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou mijn ouders sowieso nooit in vertrouwen nemen. Zijn betere mensen voor.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, ik vind dat als je je kind goed hebt opgevoed je ze dat vertrouwen op een gegeven moment ook moet gunnen. Ik ben zelf altijd nog degene de bepaalt wat ik wanneer wil doen en ken mezelf het beste![]()
En als je het verbiedt, dan zal ze ook minder snel jullie in vertrouwen nemen als er problemen zijn
Soit.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens snap ik de redenatie wel. Maar aan de andere kant vind ik het nogal bekrompen en krampachtig
Morgen gesprek met begeleider. Voel ik eindelijk de druk van iets te moeten presteren.quote:
Blijf erbij. Net Minecraft met betere graphics. Je broertjes staan te springen om je te helpen en te informeren over de nieuwste binnenhuisinterieur modetrends.quote:
quote:
Niks mis met een bèta-vrouwquote:Op zondag 2 februari 2014 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan krijg ik alleen wiskunde, m'n vader kennende.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Hem aangestoken?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas. En D is ook ziek, dus dubbel pech. Hij was mijn vervoer daar naartoe.
Natuurlijk, dat is het leven.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt de dochter van je schoonvader ook uitgewoond, wen er aanTuurlijk is het apart dat je kleine meisje seks heeft, maarja, that's life denk ik?
Jij, maagd? En dat verhaal met je doos seksspullen die je met je ex hebt gebruikt?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]vuig hoor.
[..]
Hem aangestoken?
[..]
Natuurlijk, dat is het leven.
Hoe er gelukkig nog 25 jaar niet aan te denken, dus dat zien we dan wel weer.
En ik ben maagd natuurlijk.
Mijn moeder is binnenhuisachitectequote:Op zondag 2 februari 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijf erbij. Net Minecraft met betere graphics. Je broertjes staan te springen om je te helpen en te informeren over de nieuwste binnenhuisinterieur modetrends.
En jij bent eigenwijs?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder is binnenhuisachitecte
Ja ik heb net opgemeten en het pastquote:Op zondag 2 februari 2014 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaar dat ik straks eerst ga opmeten en uittekenen, alvorens ik besluit of herindelen een goed idee is
Ow kut ja, dat had ik hier al gezegdquote:Op zondag 2 februari 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij, maagd? En dat verhaal met je doos seksspullen die je met je ex hebt gebruikt?
ja heel ergquote:
Werkelijk? Kennelijk heb je dan toch wat van het plezier erin over geerft danquote:Op zondag 2 februari 2014 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder is binnenhuisachitecte
Maar ik ben een echte alfa. Wiskunde ligt me totaal niet.quote:
Ik ben gewoon vrij avontuurlijk wat dat betreft.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]vuig hoor.
[..]
Hem aangestoken?
[..]
Natuurlijk, dat is het leven.
Hoe er gelukkig nog 25 jaar niet aan te denken, dus dat zien we dan wel weer.
En ik ben maagd natuurlijk.
Neem hem niet serieus. Dat heb ik al gedaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij, maagd? En dat verhaal met je doos seksspullen die je met je ex hebt gebruikt?
Ja en ik heb het ook van mijn vaderquote:Op zondag 2 februari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Werkelijk? Kennelijk heb je dan toch wat van het plezier erin over geerft dan
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb net opgemeten en het pastmaar er stond allerlei troep onder mijn bed met een lading stof erop en nu heb ik een geïrriteerde neus
Daar heb je dan geluk meequote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb 2 weken terug nog echt heel uitgebreid schoongemaakt en gestofzuigdOok onder m'n bed
Dus als ik straks besluit te gaan schuiven zal dat gelukkig wel meevallen
Ik zou hem nooit nemen, serieusquote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Neem hem niet serieus. Dat heb ik al gedaan.
Zijn toch de mindere momenten. Daar gaat je geloofwaardigheid als FOK! autist.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik heb het ook van mijn vaderdie deed dat echt om de week ofzo
Ik had vorige week teringveel sokken, onderbroeken en 2 shirts terug gevonden.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
Ik vind wel allerlei kledingstukken terugdat is altijd fijn
Altijd handigquote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef supersof het volgende:
Ik vind wel allerlei kledingstukken terugdat is altijd fijn
Ik ben ook helemaal geen autistquote:Op zondag 2 februari 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn toch de mindere momenten. Daar gaat je geloofwaardigheid als FOK! autist.
Maar nog succes met het afronden van het klusje waar ondertussen geen weg meer terug is
Haha, klinkt enorm spannend.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:28 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gewoon vrij avontuurlijk wat dat betreft.We zijn een keer bijna betrapt. Hebben ons verstopt ergens achter, volwassenen stonden echt 50 cm van ons af te praten. Was echt een moment uit een film.
Hij heeft mij aangestoken. Leek beter met hem te gaan, maar hij is met z'n koppige hoofd gaan werken en is er nu erger aan toe dan daarvoor.
Hahaha, trutquote:Op zondag 2 februari 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Neem hem niet serieus. Dat heb ik al gedaan.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar heb je dan geluk meeik moet dat vaker gaan doen
Eet je eigenlijk nog steeds zo veel after eight?quote:
Jammer, dit. Mijn hartje breekt voor de tweede keer dit jaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou hem nooit nemen, serieus
Ik was vorig jaar in zo'n 'geheim' katholiek kerkje in een grachtenpand in Amsterdam. Jij weet vast wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een trotse. Ik pak je in de naam van Maarten Luther.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
Heb ook bakken onder mijn bed staan met allerlei spullen die ik nooit meer gebruik en pas weer herinnerd word dat ik ze heb als ik mijn kamer verbouw. Weg ermee
Vooral als je 15/16 bent. Heftige tijden.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, klinkt enorm spannend.
[..]
Hahaha, trut
Jij ging toch weg?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zonde wel, zeer sterkhoudend excuus in veel situaties.
Hehe, rare Japanners ook altijdquote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral als je 15/16 bent. Heftige tijden.
Check dit:
[ afbeelding ]
Nee heel 2014 al nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eet je eigenlijk nog steeds zo veel after eight?
Ja, maar mijn fallus zwelt niet op van mannelijke personenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, dit. Mijn hartje breekt voor de tweede keer dit jaar.
Goed bezigquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, rare Japanners ook altijd
Ja dat is veel handiger, deze rijden niet eens goed en zijn van zichzelf al super zwaarquote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb nu 2 van die grote stoffen 'dozen' met rits onder m'n bed, waar en slaapzak en kussens en nu zomerkleding enzo in zit..erg handig moet ik zeggen. Ze liggen niet in de weg en het blijft schoon zo
quote:
soms werk ik, fok ik en kijk ik een filmquote:Op zondag 2 februari 2014 12:33 schreef Muto het volgende:
sof kan echt ontzettend goed multitasken. Die heeft fokken + iets anders doen tot kunst verheven.
Schuilkerken ja, maar is dit een subtiele manier om aan te geven je terug te trekken uit te strijd en je te zullen verschuilen?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in zo'n 'geheim' katholiek kerkje in een grachtenpand in Amsterdam. Jij weet vast wel wat ik bedoel.
Einde bericht.
Ess. Als ik iets niet kan is het weggaan. Het probleem was dit keer dat ik een ei wilde bakken + voetbal kijken maar ik zowel geen eieren of een Ziggo tv-kaart wat ik alweer was vergetenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij ging toch weg?Je zei alleen niet waarheen
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar mijn fallus zwelt niet op van mannelijke personen
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik vraag me af wat Golem zo dicht bij het water doet. Living on the edge.
Hoiquote:
uhmquote:Op zondag 2 februari 2014 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is nu je verslaving?
Hij is een steen. En water vernietigt hem.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nouja, hij moet ook drinken toch?
[..]
Hoi
Hoi, hoe gaat ie?quote:
Helloquote:
Hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nouja, hij moet ook drinken toch?
[..]
Hoi
Oh deze hebben ook geen wieltjes ofzo hoor, maarja, ik pak ze toch bijna nooit, dus dat maakt ook niet uitquote:Op zondag 2 februari 2014 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is veel handiger, deze rijden niet eens goed en zijn van zichzelf al super zwaar
Hoiquote:
Damn, gurl. Volgens mij ben je echt heel goed bezig met vanalles en nog watquote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm
ik denk brood en fruit doordeweeks en in het weekend alles wat ik wil. ben wel afgevallen afgelopen week
Hmm lastig wel inderdaad. Eitje is wel een goed idee voor straks trouwensquote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schuilkerken ja, maar is dit een subtiele manier om aan te geven je terug te trekken uit te strijd en je te zullen verschuilen?
[..]
Ess. Als ik iets niet kan is het weggaan. Het probleem was dit keer dat ik een ei wilde bakken + voetbal kijken maar ik zowel geen eieren of een Ziggo tv-kaart wat ik alweer was vergeten
Nu moet ik dus een stream zoeken.
Maar je moet toch drinken voor je bloed enzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is een steen. En water vernietigt hem.
Dan maar volgende zomer naar Nieuw Zeeland om te kayakken?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi. Orka docu was best ziek, nu hoef ik nooit meer naar zo'n dierentuindingetje met orka's hoor
Ja kloptquote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Damn, gurl. Volgens mij ben je echt heel goed bezig met vanalles en nog wat
Inso!quote:
Ik hoop al tijden op een tweede bloedbruiloft.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schuilkerken ja, maar is dit een subtiele manier om aan te geven je terug te trekken uit te strijd en je te zullen verschuilen?
Orka's.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat ie?
[..]
Hello
[..]
Hoi. Orka docu was best ziek, nu hoef ik nooit meer naar zo'n dierentuindingetje met orka's hoor
Aardigquote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat ie?
[..]
Hello
[..]
Stenen hebben toch geen bloed? Ze hebben ook geen mond en ogen trouwens.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je moet toch drinken voor je bloed enzo?
[..]
Dan maar volgende zomer naar Nieuw Zeeland om te kayakken?
Je kan nog best even een paar maandjes over een opleiding denken, dat hoeft niet met een week. Komt wel goed met jouquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kloptalleen toekomst niet echt goed op een rijtje. Leef meer van dag tot dag
Wrijf het er maar inquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm lastig wel inderdaad. Eitje is wel een goed idee voor straks trouwens
Mijn voornemen gaat goed. Ik klaag nooit meer dan ik moe ben. Komt waarschijnlijk door mijn superieure slaapritme.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Het is trouwens februari, de goede voornemens maand is weer voorbij
Ze hebben een mond, dus ze moeten eten.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Stenen hebben toch geen bloed? Ze hebben ook geen mond en ogen trouwens.
Moet voor 1 mei al hequote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan nog best even een paar maandjes over een opleiding denken, dat hoeft niet met een week. Komt wel goed met jou
hey insoquote:
Was dat maar volgende zomer. Werd trouwens ook in die documentaire gezegd dat er echt nog geen enkel geval bekend is dat een orka een mens heeft aangevallen oid in 't wildquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je moet toch drinken voor je bloed enzo?
[..]
Dan maar volgende zomer naar Nieuw Zeeland om te kayakken?
Jaa, Blackfish! Heb ik gisteren gekeken maar moest er bijna van huilen.. Echt erge dingen die daar gebeurenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Orka's.![]()
Bedoel je Blackfish? Volgens mij heet 'ie zo ... Die wil ik nog wel eens zien.
Dat is 3 maanden. Maar kan vaak ook later, sommigen bij mij hebben in augustus nog gedaanquote:
Goed, hou vastquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AardigStress van school bijna even voorbij. Voor de rest meh as always, maar over het algemeen ga ik lekkerder dan bijvoorbeeld anderhalve maand geleden.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hoop al tijden op een tweede bloedbruiloft.
Maar als je mij zo komt stalken kun je prima even naar de winkel om ook eitjes te kopenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
[..]
Mijn voornemen gaat goed. Ik klaag nooit meer dan ik moe ben. Komt waarschijnlijk door mijn superieure slaapritme.
maar het MOET nu voor 1 meiquote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is 3 maanden. Maar kan vaak ook later, sommigen bij mij hebben in augustus nog gedaan
Of Pinsir afzuigen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben een mond, dus ze moeten eten.
quote:
Voor een random studie inschrijven en daarna wijzigen kan wel toch?quote:
hmm ja we zullen zienquote:Op zondag 2 februari 2014 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lukt je wel, wees er serieus mee bezig en dat kan je best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |