Orka's.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat ie?
[..]
Hello
[..]
Hoi. Orka docu was best ziek, nu hoef ik nooit meer naar zo'n dierentuindingetje met orka's hoor
Aardigquote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat ie?
[..]
Hello
[..]
Hoi. Orka docu was best ziek, nu hoef ik nooit meer naar zo'n dierentuindingetje met orka's hoor
Stenen hebben toch geen bloed? Ze hebben ook geen mond en ogen trouwens.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je moet toch drinken voor je bloed enzo?
[..]
Dan maar volgende zomer naar Nieuw Zeeland om te kayakken?
Je kan nog best even een paar maandjes over een opleiding denken, dat hoeft niet met een week. Komt wel goed met jouquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kloptalleen toekomst niet echt goed op een rijtje. Leef meer van dag tot dag
Wrijf het er maar inquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm lastig wel inderdaad. Eitje is wel een goed idee voor straks trouwens
Mijn voornemen gaat goed. Ik klaag nooit meer dan ik moe ben. Komt waarschijnlijk door mijn superieure slaapritme.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Het is trouwens februari, de goede voornemens maand is weer voorbij
Ze hebben een mond, dus ze moeten eten.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Stenen hebben toch geen bloed? Ze hebben ook geen mond en ogen trouwens.
Moet voor 1 mei al hequote:Op zondag 2 februari 2014 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan nog best even een paar maandjes over een opleiding denken, dat hoeft niet met een week. Komt wel goed met jou
hey insoquote:
Was dat maar volgende zomer. Werd trouwens ook in die documentaire gezegd dat er echt nog geen enkel geval bekend is dat een orka een mens heeft aangevallen oid in 't wildquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je moet toch drinken voor je bloed enzo?
[..]
Dan maar volgende zomer naar Nieuw Zeeland om te kayakken?
Jaa, Blackfish! Heb ik gisteren gekeken maar moest er bijna van huilen.. Echt erge dingen die daar gebeurenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Orka's.![]()
Bedoel je Blackfish? Volgens mij heet 'ie zo ... Die wil ik nog wel eens zien.
Dat is 3 maanden. Maar kan vaak ook later, sommigen bij mij hebben in augustus nog gedaanquote:
Goed, hou vastquote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AardigStress van school bijna even voorbij. Voor de rest meh as always, maar over het algemeen ga ik lekkerder dan bijvoorbeeld anderhalve maand geleden.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hoop al tijden op een tweede bloedbruiloft.
Maar als je mij zo komt stalken kun je prima even naar de winkel om ook eitjes te kopenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
[..]
Mijn voornemen gaat goed. Ik klaag nooit meer dan ik moe ben. Komt waarschijnlijk door mijn superieure slaapritme.
maar het MOET nu voor 1 meiquote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is 3 maanden. Maar kan vaak ook later, sommigen bij mij hebben in augustus nog gedaan
Of Pinsir afzuigen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben een mond, dus ze moeten eten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |