Eet je eigenlijk nog steeds zo veel after eight?quote:
Jammer, dit. Mijn hartje breekt voor de tweede keer dit jaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou hem nooit nemen, serieus
Ik was vorig jaar in zo'n 'geheim' katholiek kerkje in een grachtenpand in Amsterdam. Jij weet vast wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En een trotse. Ik pak je in de naam van Maarten Luther.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:30 schreef supersof het volgende:
Heb ook bakken onder mijn bed staan met allerlei spullen die ik nooit meer gebruik en pas weer herinnerd word dat ik ze heb als ik mijn kamer verbouw. Weg ermee
Vooral als je 15/16 bent. Heftige tijden.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, klinkt enorm spannend.
[..]
Hahaha, trut
Jij ging toch weg?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zonde wel, zeer sterkhoudend excuus in veel situaties.
Hehe, rare Japanners ook altijdquote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral als je 15/16 bent. Heftige tijden.
Check dit:
[ afbeelding ]
Nee heel 2014 al nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eet je eigenlijk nog steeds zo veel after eight?
Ja, maar mijn fallus zwelt niet op van mannelijke personenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, dit. Mijn hartje breekt voor de tweede keer dit jaar.
Goed bezigquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, rare Japanners ook altijd
Ja dat is veel handiger, deze rijden niet eens goed en zijn van zichzelf al super zwaarquote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb nu 2 van die grote stoffen 'dozen' met rits onder m'n bed, waar en slaapzak en kussens en nu zomerkleding enzo in zit..erg handig moet ik zeggen. Ze liggen niet in de weg en het blijft schoon zo
quote:
soms werk ik, fok ik en kijk ik een filmquote:Op zondag 2 februari 2014 12:33 schreef Muto het volgende:
sof kan echt ontzettend goed multitasken. Die heeft fokken + iets anders doen tot kunst verheven.
Schuilkerken ja, maar is dit een subtiele manier om aan te geven je terug te trekken uit te strijd en je te zullen verschuilen?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar in zo'n 'geheim' katholiek kerkje in een grachtenpand in Amsterdam. Jij weet vast wel wat ik bedoel.
Einde bericht.
Ess. Als ik iets niet kan is het weggaan. Het probleem was dit keer dat ik een ei wilde bakken + voetbal kijken maar ik zowel geen eieren of een Ziggo tv-kaart wat ik alweer was vergetenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij ging toch weg?Je zei alleen niet waarheen
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar mijn fallus zwelt niet op van mannelijke personen
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik vraag me af wat Golem zo dicht bij het water doet. Living on the edge.
Hoiquote:
uhmquote:Op zondag 2 februari 2014 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is nu je verslaving?
Hij is een steen. En water vernietigt hem.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nouja, hij moet ook drinken toch?
[..]
Hoi
Hoi, hoe gaat ie?quote:
Helloquote:
Hoiquote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nouja, hij moet ook drinken toch?
[..]
Hoi
Oh deze hebben ook geen wieltjes ofzo hoor, maarja, ik pak ze toch bijna nooit, dus dat maakt ook niet uitquote:Op zondag 2 februari 2014 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is veel handiger, deze rijden niet eens goed en zijn van zichzelf al super zwaar
Hoiquote:
Damn, gurl. Volgens mij ben je echt heel goed bezig met vanalles en nog watquote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm
ik denk brood en fruit doordeweeks en in het weekend alles wat ik wil. ben wel afgevallen afgelopen week
Hmm lastig wel inderdaad. Eitje is wel een goed idee voor straks trouwensquote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schuilkerken ja, maar is dit een subtiele manier om aan te geven je terug te trekken uit te strijd en je te zullen verschuilen?
[..]
Ess. Als ik iets niet kan is het weggaan. Het probleem was dit keer dat ik een ei wilde bakken + voetbal kijken maar ik zowel geen eieren of een Ziggo tv-kaart wat ik alweer was vergeten
Nu moet ik dus een stream zoeken.
Maar je moet toch drinken voor je bloed enzo?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is een steen. En water vernietigt hem.
Dan maar volgende zomer naar Nieuw Zeeland om te kayakken?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi. Orka docu was best ziek, nu hoef ik nooit meer naar zo'n dierentuindingetje met orka's hoor
Ja kloptquote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Damn, gurl. Volgens mij ben je echt heel goed bezig met vanalles en nog wat
Inso!quote:
Ik hoop al tijden op een tweede bloedbruiloft.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schuilkerken ja, maar is dit een subtiele manier om aan te geven je terug te trekken uit te strijd en je te zullen verschuilen?
Orka's.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat ie?
[..]
Hello
[..]
Hoi. Orka docu was best ziek, nu hoef ik nooit meer naar zo'n dierentuindingetje met orka's hoor
Aardigquote:Op zondag 2 februari 2014 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat ie?
[..]
Hello
[..]
Stenen hebben toch geen bloed? Ze hebben ook geen mond en ogen trouwens.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je moet toch drinken voor je bloed enzo?
[..]
Dan maar volgende zomer naar Nieuw Zeeland om te kayakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |