Ik heb gewoon geen plaats om te herindelenquote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ga nu maar eens beginnen aan mijn kamer
Hoe klein is het dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen plaats om te herindelen
Zo klein is het
Ahh ja dat moet je eerst ff opmeten inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja misschien welEven wat dingetjes opmeten enzo
(anders moet ik eerst de kast helemaal leeg halen enzo en dat is veel werk als het straks toch niet goed staat
Iets meer dan 2 meter bij 3.5 meter ofzoquote:
Wowquote:Op zondag 2 februari 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 meter bij 3.5 meter ofzo
Achja, het werkt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 meter bij 3.5 meter ofzo
Achja, het werkt.
Ja zo ff doenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh ja dat moet je eerst ff opmeten inderdaad
wooow doenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:08 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg net een mail van de Volkskrant. Met een 'scherpe' aanbieding.
95 cent voor 4 weken... Vond ik niet zo heel bijzonder.. Totdat ik verder las en ik begreep dat het 95 cent in totaal was voor 4 weken, dus iets van 4 cent per dag
Mag ik niet lezen. Ik ben blijven hangen in de verzuiling, katholiekenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:08 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg net een mail van de Volkskrant. Met een 'scherpe' aanbieding.
95 cent voor 4 weken... Vond ik niet zo heel bijzonder.. Totdat ik verder las en ik begreep dat het 95 cent in totaal was voor 4 weken, dus iets van 4 cent per dag
Stopt ook nog eens automatischquote:Op zondag 2 februari 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wooow doen
en gelijk weer opzeggen na die maand
Ik ben katholiek, vuile protestant.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik niet lezen. Ik ben blijven hangen in de verzuiling, katholieken
Geen tweepersoonsbed, jammer. Maar ik lig het liefst toch heel dicht bij elkaar met degene waarmee ik een bed wil delenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
WowDat is inderdaad wel klein
Mijn kamer is vierkant en 20m2
Lekker knus hoorquote:
En een trotse. Ik pak je in de naam van Maarten Luther.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben katholiek, vuile protestant.
Oké.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik niet lezen. Ik ben blijven hangen in de verzuiling, katholieken
Gewoon bij haar blijven slapen anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen tweepersoonsbed, jammer. Maar ik lig het liefst toch heel dicht bij elkaar met degene waarmee ik een bed wil delen
[..]
Lekker knus hoor
Ach, dat had ik bij mijn ouders eerst ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen tweepersoonsbed, jammer. Maar ik lig het liefst toch heel dicht bij elkaar met degene waarmee ik een bed wil delen
[..]
Lekker knus hoor
Ik mocht nooit bij mn ex slapenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon bij haar blijven slapen anders.
Ik heb ook geen vriendin, lekker alles voor mezelfquote:Op zondag 2 februari 2014 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, dat had ik bij mijn ouders eerst ook nieten hij ook niet trouwens. Later wel.
Hier wel natuurlijkWel net zo handig
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mocht nooit bij mn ex slapen
Want de nacht is wanneer de seks plaats vindt. Overdag als er niemand thuis is natuurlijk niet. Nope, bij elkaar slapen mag niet
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Want de nacht is wanneer de seks plaats vindt. Overdag als er niemand thuis is natuurlijk niet. Nope, bij elkaar slapen mag niet
Die van haar. Mijn ouders snappen heus wel dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En dat was de redenatie van welk paar ouders?
Hoezo niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een dochter zou hebben, zou ik ook niet willen dat haar vriendje bleef slapen, op zich.
Na een paar maanden? Lijkt me prima, toch? Als ze seks willen hebben, gebeurt het toch wel. Ik zou opzich de jongen wel even willen sprekenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik een dochter zou hebben, zou ik ook niet willen dat haar vriendje bleef slapen, op zich.
Aan de duivels smiley te zien wil je zijn bedprestaties eerst persoonlijk uitproberen?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na een paar maanden? Lijkt me prima, toch? Als ze seks willen hebben, gebeurt het toch wel. Ik zou opzich de jongen wel even willen spreken
Herkenbaar dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De redenaties van sommige ouders somsquote:
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Mijn ouders hebben mij gewoon geleerd mijn grenzen aan te geven en dat ik een vriendje kreeg en nadat ze hem hadden ontmoet erop vertrouwd dat ik inderdaad mijn grenzen aangaf en dat hij ze respecteerde. Kan prima.
Ja, ik weet ook wel dat het toch gaat gebeuren. Maar zou me niet fijn voelen bij het feit dat mijn dochter uitgewoond wordt 2 deuren verderquote:Op zondag 2 februari 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na een paar maanden? Lijkt me prima, toch? Als ze seks willen hebben, gebeurt het toch wel. Ik zou opzich de jongen wel even willen spreken
Hoi feertje.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan de duivels smiley te zien wil je zijn bedprestaties eerst persoonlijk uitproberen?
Inderdaad. Zo makkelijk te omzeilen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
De redenaties van sommige ouders soms
Niet echt. Anders was ik nu niet thuis.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar ik ben heel beschermend.
[..]
Ja, ik weet ook wel dat het toch gaat gebeuren. Maar zou me niet fijn voelen bij het feit dat mijn dochter uitgewoond wordt 2 deuren verder
[..]
Hoi feertje.
Al weer wat beter?
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik weet ook wel dat het toch gaat gebeuren. Maar zou me niet fijn voelen bij het feit dat mijn dochter uitgewoond wordt 2 deuren verder
Naja, ik vind dat als je je kind goed hebt opgevoed je ze dat vertrouwen op een gegeven moment ook moet gunnen. Ik ben zelf altijd nog degene de bepaalt wat ik wanneer wil doen en ken mezelf het bestequote:Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar ik ben heel beschermend.
[..]
[..]
Hoi feertje.
Al weer wat beter?
Ik behandel ieder meisje als een prinsesje.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, hem duidelijk maken dat hij mijn dochter als een prinses moet behandelen. Als ik ook maar iets hoor dat hij iets wil forceren krijgt hij een ass-whooping van jewelste
Dat is toch niet raar?quote:
Ow, dat was vandaag? Ik dacht morgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo makkelijk te omzeilen.
[..]
Niet echt. Anders was ik nu niet thuis.
Jamaar maar, als we het hier bij ons in huis verbieden, dan dan is het toch duidelijk en dan kan het toch met geen mogelijkheid niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo makkelijk te omzeilen.
[..]
Niet echt. Anders was ik nu niet thuis.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben katholiek, vuile protestant.
Ergens snap ik de redenatie wel. Maar aan de andere kant vind ik het nogal bekrompen en krampachtigquote:Op zondag 2 februari 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik behandel ieder meisje als een prinsesje.
[..]
Dat is toch niet raar?
[..]
Ow, dat was vandaag? Ik dacht morgen.
Balen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |