Herindelenquote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ga nu maar eens beginnen aan mijn kamer
Is meer jeuk en geen adem kunnen halen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Rode ogen, snotterende neus en hele tijd niezen.
Worth it
probeer hetquote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herindelen
Ik droomde wel vannacht over een andere opstelling, dat ik m'n bed een kwartslag had gedraaid en dan 1 van m'n kasten aan m'n voeteneinde zette enzo
Ja misschien welquote:
Ik heb gewoon geen plaats om te herindelenquote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
goed bezig
Ik ga nu maar eens beginnen aan mijn kamer
Hoe klein is het dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen plaats om te herindelen
Zo klein is het
Ahh ja dat moet je eerst ff opmeten inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja misschien welEven wat dingetjes opmeten enzo
(anders moet ik eerst de kast helemaal leeg halen enzo en dat is veel werk als het straks toch niet goed staat
Iets meer dan 2 meter bij 3.5 meter ofzoquote:
Wowquote:Op zondag 2 februari 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 meter bij 3.5 meter ofzo
Achja, het werkt.
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets meer dan 2 meter bij 3.5 meter ofzo
Achja, het werkt.
Ja zo ff doenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh ja dat moet je eerst ff opmeten inderdaad
wooow doenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:08 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg net een mail van de Volkskrant. Met een 'scherpe' aanbieding.
95 cent voor 4 weken... Vond ik niet zo heel bijzonder.. Totdat ik verder las en ik begreep dat het 95 cent in totaal was voor 4 weken, dus iets van 4 cent per dag
Mag ik niet lezen. Ik ben blijven hangen in de verzuiling, katholiekenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:08 schreef essnhills het volgende:
Ik krijg net een mail van de Volkskrant. Met een 'scherpe' aanbieding.
95 cent voor 4 weken... Vond ik niet zo heel bijzonder.. Totdat ik verder las en ik begreep dat het 95 cent in totaal was voor 4 weken, dus iets van 4 cent per dag
Stopt ook nog eens automatischquote:Op zondag 2 februari 2014 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
wooow doen
en gelijk weer opzeggen na die maand
Ik ben katholiek, vuile protestant.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mag ik niet lezen. Ik ben blijven hangen in de verzuiling, katholieken
Geen tweepersoonsbed, jammer. Maar ik lig het liefst toch heel dicht bij elkaar met degene waarmee ik een bed wil delenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
WowDat is inderdaad wel klein
Mijn kamer is vierkant en 20m2
Lekker knus hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |