Ik denk eigenlijk dat als mensen FOK! überhaupt zouden kennen ze mij wel zouden herkennen aan mijn gedragquote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook, maar ik heb nu colleges en dan zit ik nooit helemaal achteraan. Ze mogen echt niet zien dat ik op fok zit.
hier ben ik ook schuldig aanquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
gisteren bij het eten zat er een stelletje naast ons die had het over ''ja hond met een t wel hé''
sowieso FOK!ers ditdat
Aldoquote:
Het is al bijna 3 uur geen ochtend meerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Etsu het volgende:
Stelletje verslaafden.
Oh en goedemorgen trouwens.
Was de dame ervan Chinees?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
gisteren bij het eten zat er een stelletje naast ons die had het over ''ja hond met een t wel hé''
sowieso FOK!ers ditdat
Ik typ overal "quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat als mensen FOK! überhaupt zouden kennen ze mij wel zouden herkennen aan mijn gedrag
Dat kan niet anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
sowieso FOK!ers ditdat
Algemene Cultuurwetenschappenquote:
Hoe is het?quote:
Oh, wat leer je dan eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik typ overal "" en ik reageer soms wel echt als een fokker.
[..]
Dat kan niet anders.
[..]
Algemene Cultuurwetenschappen
hoezo niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de bus![]()
je kan toch niet lezen in de bus?
Jepquote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
zijn jullie ook uiteten geweest dan?
gewoon op mobiel, kan niemand zienquote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook, maar ik heb nu colleges en dan zit ik nooit helemaal achteraan. Ze mogen echt niet zien dat ik op fok zit.
Goed hoorquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt blij met Aldo, mijn spss-checker![]()
Ik lag om half 6 in bed.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is al bijna 3 uur geen ochtend meer
ah, waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep![]()
maar het onderwerp hont is niet ter sprake gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |