gelukkig maarquote:
Hoe check je dat?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijkspel voor ons. Jij mist 5:00 ik 8:00
Al liggen mijn percentages wel iets anders.
Ik vind mijn percentages wat aangenamerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijkspel voor ons. Jij mist 5:00 ik 8:00
Al liggen mijn percentages wel iets anders.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker burgerlijk om 18 uur eten
Je bent überhaupt aangenamer. Daarom post ik als er minder mensen zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind mijn percentages wat aangenamer
Jij mag raden wanneer ik hier actief begon te postenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
nu moet ik nadenken welke lengtequote:
Je hebt echt 3 uur geslapen ofzoquote:
Begin decemberquote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent überhaupt aangenamer. Daarom post ik als er minder mensen zijn.
[..]
Jij mag raden wanneer ik hier actief begon te posten
[ afbeelding ]
voor 5 cent meer heb je een meterquote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef supersof het volgende:
[..]
nu moet ik nadenken welke lengteik ben daar slecht in
ik denk dat ik 0,25 doe
dit is over heel 2014 hequote:Op zondag 2 februari 2014 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt echt 3 uur geslapen ofzo
waarom is een halve meter duurder dan een meterquote:Op zondag 2 februari 2014 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
voor 5 cent meer heb je een meter25 cm is echt heel weinig
Bij mij zie je ook wel een duidelijke trendquote:Op zondag 2 februari 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee begin november. Zie je toch potjandorie.
Dit was ik gister en vandaag. Constant wel
[ afbeelding ]
dunno, wordt minder gemaakt? Kwaliteit zal niet denderend zijn, maar je bent er natuurlijk niet extreem veel mee bezigquote:Op zondag 2 februari 2014 14:40 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom is een halve meter duurder dan een meter
Top 100 posts per reeks van 01-01-2014 t/m 02-02-2014
neeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 2 februari 2014 14:46 schreef JanCees het volgende:
Top 100 posts per reeks van 01-01-2014 t/m 02-02-2014
nr / aantal posts / reeks
001 159807 [COS #1]We hebben beeld.![]()
002 116308 Geen reet te doen
003 031063 KLB SC
004 028555 SEX SC
005 027445 [ONZ-SC]
006 026072 X-Raydio
007 022418 POL Cafe
008 022380 Cryptocurrencies #1 And so it begins
009 021548 VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
010 018329 [FIFA 13: FUT SC] #309 IF Gouriye
Baas boven baas. Ik stel mij volledig ondergeschikt aan deze magistrale cijfers.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
twee keer midden dan honderd
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Baas boven baas. Ik stel mij volledig ondergeschikt aan deze magistrale cijfers.
Die vriend met zijn verloving vertrekt dus ook spoedig naar Bonairequote:
Eerlijk? 3 maanden helemaal niks boeiends op de planning. Geen zin meer in mijn opleiding en dan ook nog veel tentamens.quote:
Echt emigreren?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vriend met zijn verloving vertrekt dus ook spoedig naar Bonaire
Dat wordt nog meer FOK!ken
ah nee, gaat die daar wonenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
uh naar school gaan en daarna fokkenquote:
gaan je matties je verlaten?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken in de treinquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
uh naar school gaan en daarna fokken
Noesquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerlijk? 3 maanden helemaal niks boeiends op de planning. Geen zin meer in mijn opleiding en dan ook nog veel tentamens.
Hmm, herkenbaarquote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
uh naar school gaan en daarna fokken
Niks mis met burgerlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:37 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
ja in de busquote:
In de busquote:
Mwa... Zo is een ander weer klaar met zijn maritieme opleiding waardoor hij weer halve jaren op zee zit.quote:
Dat deed ik vroeger ook, maar ik heb nu colleges en dan zit ik nooit helemaal achteraan. Ze mogen echt niet zien dat ik op fok zit.quote:
Wij zijn er voor je in deze tijdenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Zo is een ander weer klaar met zijn maritieme opleiding waardoor hij weer halve jaren op zee zit.
Ach ja.
Ik denk eigenlijk dat als mensen FOK! überhaupt zouden kennen ze mij wel zouden herkennen aan mijn gedragquote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook, maar ik heb nu colleges en dan zit ik nooit helemaal achteraan. Ze mogen echt niet zien dat ik op fok zit.
hier ben ik ook schuldig aanquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
gisteren bij het eten zat er een stelletje naast ons die had het over ''ja hond met een t wel hé''
sowieso FOK!ers ditdat
Aldoquote:
Het is al bijna 3 uur geen ochtend meerquote:Op zondag 2 februari 2014 14:57 schreef Etsu het volgende:
Stelletje verslaafden.
Oh en goedemorgen trouwens.
Was de dame ervan Chinees?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
gisteren bij het eten zat er een stelletje naast ons die had het over ''ja hond met een t wel hé''
sowieso FOK!ers ditdat
Ik typ overal "quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat als mensen FOK! überhaupt zouden kennen ze mij wel zouden herkennen aan mijn gedrag
Dat kan niet anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Typisch het volgende:
sowieso FOK!ers ditdat
Algemene Cultuurwetenschappenquote:
Hoe is het?quote:
Oh, wat leer je dan eigenlijk?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik typ overal "" en ik reageer soms wel echt als een fokker.
[..]
Dat kan niet anders.
[..]
Algemene Cultuurwetenschappen
hoezo niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
In de bus![]()
je kan toch niet lezen in de bus?
Jepquote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
zijn jullie ook uiteten geweest dan?
gewoon op mobiel, kan niemand zienquote:Op zondag 2 februari 2014 14:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ook, maar ik heb nu colleges en dan zit ik nooit helemaal achteraan. Ze mogen echt niet zien dat ik op fok zit.
Goed hoorquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben echt blij met Aldo, mijn spss-checker![]()
Ik lag om half 6 in bed.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is al bijna 3 uur geen ochtend meer
ah, waar?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep![]()
maar het onderwerp hont is niet ter sprake gekomen
Rustig Ess. Als zelfs je onderlinge band met dozen begint te vertroebelen dan begin ik mij ernstig zorgen te maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
Ik pakte net een doos vanaf mijn kast, maar ik had hem niet goed door en toen viel hij uitm'n handen en lag de inhoud van de doos over mijn kamer![]()
Gelukkig geen breekbare spullen
Hahaquote:Op zondag 2 februari 2014 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed hooren met jou?
[..]Wacht maar tot ik daarbij beland met mijn scriptie
Wel meer dan datquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow jij bent echt stoer
nog wat konten geknepen?
Dan is het evengoed al 3 uur geen middag meerquote:
Mwoah, 1 heel vak aan SPSSbesteed en 2 aan statistiek, maar ik weet nog wel hoe alles werkt enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Maar jij krijgt ook veel les in spss? Ik heb twee jaar geleden les gehad over spss.. maar dat ging over hoe je dingen moest invoeren enzo.. Nouja dat is het zowat het makkelijkste
Je leert over kunst en cultuur, hoe mensen erover denken en hoe je het moet verkopen. Dit jaar heb ik vakken als kunstgeschiedenis, beleid, economie, sociologie en nog een media achtig ietsquote:
wow jij bent echt stoerquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik om 5:00 en was er om 10:45 uit.
Nicequote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mwoah, 1 heel vak aan SPSSbesteed en 2 aan statistiek, maar ik weet nog wel hoe alles werkt enzo.
Wow, super breed welquote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je leert over kunst en cultuur, hoe mensen erover denken en hoe je het moet verkopen. Dit jaar heb ik vakken als kunstgeschiedenis, beleid, economie, sociologie en nog een media achtig iets
Naja het kwam doordat ik vorig weekend dat mijn ouders hier waren die schoenenkast die ik wilde niet meer op voorraad was bij de Ikea. Daardoor kon ik mijn schoenen niet opruimen en daardoor kon ik nu niet goed bij de doos.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig Ess. Als zelfs je onderlinge band met dozen begint te vertroebelen dan begin ik mij ernstig zorgen te maken.
Gaat het wel goed verder?
Jup, ik heb het echt heel erg naar mijn zit. Sociologie is alleen echt totaal niet mijn ding, maarja. Dat hebben we alweer afgeslotenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, super breed wel. VInd je 't leuk?
Mja je hebt een nachtje gefokt wellicht, ik ben de hele nacht vrijwilliger geweest op n evenement.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan is het evengoed al 3 uur geen middag meer![]()
En ik sliep maar iets van 2 uur eerder dan jij
Inderdaad, ging met hysterisch doen tegen crack op fb chat. Dacht dat ik doodging.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht even te sterven zonder FOK!
[ afbeelding ]
Dan nog steeds is 3 uur 's middags 3 uur verder dan de ochtend en was de begroeting 'ochtendquote:Op zondag 2 februari 2014 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja je hebt een nachtje gefokt wellicht, ik ben de hele nacht vrijwilliger geweest op n evenement.
Sstquote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan nog steeds is 3 uur 's middags 3 uur verder dan de ochtend en was de begroeting 'ochtend' fout
Ik zocht mijn steun op whatsapp. Was niet mooi. Ik schaam mij er wel een beetje voor eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inderdaad, ging met hysterisch doen tegen crack op fb chat. Dacht dat ik doodging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |